Tämä on keskustelu PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!), Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Kuten otsikko sanoo. Vanhojen tarjousketjujen tyylillä: tarjouksia, ei turhaa löpinää. Tiedustelut ja kyselyt tarjouksista tänne: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=55092 Eka: Play.com: Genji: Days ...
Kuten otsikko sanoo. Vanhojen tarjousketjujen tyylillä: tarjouksia, ei turhaa löpinää. Tiedustelut ja kyselyt tarjouksista tänne: http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-peleista/55092-playstation-3-pelien-tarjousketju-keskustelu-tanne.html |
Last edited by TT-2k; 11.11.2009 at 13:11.
242 STAR GET!
Tallennusmuistia koneelle. |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Playlla lienee jäänyt PS3-pelejä liikaa myymättä, sillä seuraavien hintaa on laskettu 40 prosentilla puolitoista viikkoa julkaisun jälkeen: |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
Tehtävä jatkuu.
Ai että nyt harmittaa kun pelejä saa halvalla! |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
|
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
|
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
|
Last edited by Xbugs; 03.04.2007 at 10:10.
Tehtävä jatkuu.
Hei Bugs. Muillekin konsoleilla on alennuksia tuolla. Mees olemaan ääliö vaikkapa nipaleiriin. |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
|
Tehtävä jatkuu.
73 hui helvekko |
Pahoittelen vilpittömästi Hex, että hyvässä tarkoituksessa aloittamasi thread tuhoutui heti alkuunsa Xbugsin myrkyllisen mielen myötä. Toivottavasti moderaattorit puuttuvat asiaan ja poistavat Xbugsin ala-arvoiset kommentit täältä, tai vähintään siirtävät ne konsolisodan puolelle. |
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
|
Tehtävä jatkuu.
|
[zD] zeroDignity
Nyt loppu jumalauta. |
Hmm. Ei itse asiassa lainkaan hullumpi tilanne, jos kone maksaakin hieman enemmän, niin pelejä saa sitten halvalla. |
Siis hyvä asiahan se on että pelejä saa halvalla. |
Ainakin Gamelifessa on tällä hetkellä muutama peli hintaan 49.90, eli: |
Pelikonsolit: PS3 | XBOX 360 | Wii | PSP | NDS |
PS3:n tuore NHL2k7 taas saatavilla hintaan £18 + pk: |
Tehtävä jatkuu.