Tämä on keskustelu KonsoliFIN-jäsenten PS3-pelit, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin iTzNolife Tuskin täysin täydellinen peli olisikaan, mutta oma mielipiteesihän .. Jos asteikko on 4-10, niin 10 ei ...
Just tuli syntymäpäivälahjoina liuta lisää niin nyt PS3-kirjastossa on: |
You'll find your origin in ExExistence. That origin is nothingness.
Hiukan updatea, lihavoidut pelit uusia |
Vähän päivitystä... |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
]1. Tekken |
PS3 pelini päivitettynä! |
Playstation 3 320Gb | NHL 12, Modern Warfare 3
BD |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Näillä mennään tällä hetkellä, ps3 exclusiveja keräilen, muuten menee boksin puolella pelit. Final Fantasy XII, Demon Soul's ja White Knight Chronicles joskus tulossa.... |
Batman: Arkham Asylum (10/10) |
Last edited by beddis; 31.03.2010 at 15:04.
Taas muutama päivitys. Pelien jälkeen omat arvosanani niille peleille, joita olen niin pitkälle pelannut, että pystyy arvioimaan. Itselleni myöskin kertynyt jo aikamoinen kokoelma. Aika pitkälle Play.com:in ja Zavvi.com:in halpojen hintojen ansiosta... Jos muuten jotakuta kiinnostavat pelkästään jenkeissä julkaistut pelit, suosittelen silloin Hong Kongissa toimivaa verkkokauppaa Buy Import Video Games from RenChi.com for Sony PSP PS3 Xbox 360 Nintendo DS Lite Wii. Sieltä tilasin itse Demon's Souls:in hintaan 70 dollaria postikuluineen (hinnaksi tuli siis n. 58 euroa). Lähetys tuli sieltä noin viikossa, eikä tullin kanssa tullut ongelmia. |
Last edited by Ippenator; 17.04.2010 at 10:09.
Assassin's Creed |
PSN: Sivuosuma
MAG |
-Assassin's Creed 2 |
Last edited by Tube; 05.05.2010 at 13:18.
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Itselläni on PS3 pelejä: |
Last edited by Herkkänahka; 23.04.2010 at 18:15.
Gran Turismo 5 Prologue |
01 Ninja Gaiden Sigma |
Last edited by SNKhero; 02.06.2010 at 11:19. Syy: updateeee
siis oikeesti
Taas päivitys. Pelien jälkeen omat arvosanani niille peleille, joita olen niin pitkälle pelannut, että pystyy arvioimaan. Itselleni myöskin kertynyt jo aikamoinen kokoelma. Aika pitkälle Play.com:in ja Zavvi.com:in halpojen hintojen ansiosta... Jos muuten jotakuta kiinnostavat pelkästään jenkeissä julkaistut pelit, suosittelen silloin Hong Kongissa toimivaa verkkokauppaa Buy Import Video Games from RenChi.com for Sony PSP PS3 Xbox 360 Nintendo DS Lite Wii. Sieltä tilasin itse Demon's Souls:in hintaan 70 dollaria postikuluineen (hinnaksi tuli siis n. 58 euroa). Lähetys tuli sieltä noin viikossa, eikä tullin kanssa tullut ongelmia. |
1. Call Of Duty 4: Modern Warfare |
Katamari Forever |