Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 10 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131415161718192060 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 181 - 200 / 1263
Like Tree9suosittelee

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tämä on keskustelu Minkä PS3-pelin hankkisin?, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: ^^ Discshopista saattaa saada välillä jotakin halvalla. Sieltä itse tilailen nykyisin pelini, ellen satu sitten Amazonista tai Play.com:ista tilaamaan....

Jäsen Hifisti:n Avatar
    Paikka
    Uusimaa

Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

^^ Discshopista saattaa saada välillä jotakin halvalla. Sieltä itse tilailen nykyisin pelini, ellen satu sitten Amazonista tai Play.com:ista tilaamaan.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Eli kesäks olisin ostamassa peliä, mutta en tiedä kumpi olisi parempi ja kumpaa jaksaisi enemmän pelata? Virtual tennis 2009 vai Motorstorm: Pacific Rift, urheilu- ja ajopeli siis kyseessä.
    My name is Forest, Forest Gump

Jäsen JRantajoki:n Avatar
    Paikka
    Jäähyaitio
    Gamer IDt

Gamertag: JRantajoki PSN ID: DrunkenPredatr Wii Code: 2766 4509 9443 9530

Lainaus Viestin lähetti alunperin hossa_93 (Näytä viesti)
    Eli kesäks olisin ostamassa peliä, mutta en tiedä kumpi olisi parempi ja kumpaa jaksaisi enemmän pelata? Virtual tennis 2009 vai Motorstorm: Pacific Rift, urheilu- ja ajopeli siis kyseessä.
    Taitaa olla ihan persoonallisista taipumuksista kiinni kumpaa enempi jaksaa.. Itsellä molemmat olisi kohtuu lyhytikäistä hupia. Hommaa Infamous jos ei vielä ole, varmasti paras vastine rahalle tällä hetkellä, jos uutta peliä on ostamassa.
    Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)

Jäsen
    Paikka
    jämsä
    Gamer IDt

PSN ID: Calcator

Motorstorm on ehkä parempi, ainakin minun mielestä. Meni noin 30 tuntia että sain kaikki yksin pelin kilpailut läpi ja netti peli on aika hyvä.

Jäsen Pleieri:n Avatar

Playssa kun on tarjous, että kaksi peliä ~32 hintaan niin pitäs vielä toinen valita. Brothers In Arms 3: Hell's Highwayn jo valitsin. Sit toinen peli pitäs valita näiden väliltä: Tomb Raider: Underworld, Sid Meier's Civilization Revolution ja Pure. Kaikki sinänsä kiinnostaa, mutta aika vähän noista juttua täällä foorumilla. Underworld ja CIV vissiin ihan hyviä, mutta kumpikin aika lyhyitä ja Puresta nyt en paljon mitään tiedä, mutta ei oo vielä tuommoista Arcade mättöä omassa hyllyssä... tosin en ole varma tarvitsenkokaan

Jäsen PurpleHaze:n Avatar
    Gamer IDt

Gamertag: Tudenkhamun PSN ID: Eetude

Lainaus Viestin lähetti alunperin Pleieri (Näytä viesti)
    Playssa kun on tarjous, että kaksi peliä ~32 hintaan niin pitäs vielä toinen valita. Brothers In Arms 3: Hell's Highwayn jo valitsin. Sit toinen peli pitäs valita näiden väliltä: Tomb Raider: Underworld, Sid Meier's Civilization Revolution ja Pure. Kaikki sinänsä kiinnostaa, mutta aika vähän noista juttua täällä foorumilla. Underworld ja CIV vissiin ihan hyviä, mutta kumpikin aika lyhyitä ja Puresta nyt en paljon mitään tiedä, mutta ei oo vielä tuommoista Arcade mättöä omassa hyllyssä... tosin en ole varma tarvitsenkokaan
    Ite ottaisin toiseksi tombin, ihan vinkkinä muuten vaan cdonissa on samanlainen tarjous ja pelit aika samaa luokkaa saisit sieltä nopeammin. Ei muuta.

Jäsen
    Paikka
    kuopio
    Gamer IDt

PSN ID: laurike

InFamous vai Killzone 2?

Jäsen
    Paikka
    Tampere

Lainaus Viestin lähetti alunperin Pleieri (Näytä viesti)
    Itse ottaisin noista peleistä Civin ja Puren. Näistä kumpikin on mainioita pelejä. Samaa ei voi sanoa noista kahdesta muusta. Mutta jos väkisin haluat tuon brothers in arms 3:n ostaa, niin mielestäni kaveriks kannattais ottaa civ tai pure.

Jäsen
    Paikka
    Vaasa
    Gamer IDt

PSN ID: Jondeli

Lainaus Viestin lähetti alunperin laurike (Näytä viesti)
    InFamous vai Killzone 2?
    Itse olen pelannut vain inFamouksen demoa, mutta ihan viihdyttävää mätkettä se oli. Ohjaustuntuma oli hyvä ja grafiikat kohdallaan.

Enemmän kokemusta on sitten tuosta Killzonesta. Ohjaus on saanut paljon moitteita sen raskauden ja epätarkkuuden johdosta. Itse reagoin aluksi siihen myös, mutta pian sitä ei edes huomannut, näin siis yksinpelissä ainakin. Grafiikat olivat aivan upeita ja äänimailma samaten, itsellä ainakin oli tunne että on mukana taistelukentällä (ja varmaan naapuritkin tunsivat olevansa). Moninpeliä en paljoa ole pelannut mutta vaikutti mukavalta ja viihdyttävältä.

Molemmat ovat varmasti hyviä peliä, mutta itse ottaisin noista kahdesta Killzone 2.

Jäsen Seifer:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

PSN ID: Wildzu85

kummatki hyviä pelejä. Kummasta genrestä tykkäät enemmän tai kumman genren peliä nyt tekisi enemmän mieli pelata niin vastaus on helpompi. Killzone 2 on todella hieno räiskintäpeli, joka on päivityksen takia saanut pikkaisen haukutun ohjauksen paremmaksi ja muutenki hyviä arvosteluja saanut.
    Infamous taas on enemmän seikkailumpaa menoa jossa voi hahmoakin vähän kehittää ja voit myös päättää oletko hyvä vai paha!

Valitse kumpi genre niin tiedät kumpi peli!
    Honor, strength and faith!

Jäsen
    Paikka
    Tampere

Lainaus Viestin lähetti alunperin laurike (Näytä viesti)
    InFamous vai Killzone 2?
    Jos vaan yhtään on rahaa, niin ehdottomasti molemmat. Molemmat kuuluvat pleikkarin top10 peleihin (imo). Briteistä saa killzone 2:n varmasti jo suht edullisesti. No mutta jos pitää jompi kumpi valita, niin mielestäni KZ2 on tämän hetken PARAS konsoliräiskintä (tämä saattaa muuttua, kun Modern warfare 2 julkaistaan loppusyksystä) ja se kannattaa ehdottomasti omistaa. Kauniimpaa peliä ei millään konsolilla ole. Mutta jos sandbox peli kiinnostaa enemmän, niin inFamous on siinä tapauksessa sinun valintasi. Mielestäni inFamous pätkii mm. viime vuoden "vuoden peliksi" monessa mediassa valitun GTA4:n, sillä inFamouksen pelaaminen on selkeästi nautinnollisempaa (sujuvammat kontrollit yms.).

Jäsen
    Paikka
    kuopio
    Gamer IDt

PSN ID: laurike

Kyllä taidan Killzone 2 puolelle kallistua. Kiitos vastauksista!

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Mikäs olisi hyvä räiskintä peli co-op:na? Voi myös olla kauhu tai seikkailupelikin. Eli ettisin co-op peliä. Ja tietysti, että peliä voisi pelata samalla koneelle eikä netin välityksellä.

nko
    nko on offline
    Jäsen
    Paikka
    ItSu

Lainaus Viestin lähetti alunperin Heppux007 (Näytä viesti)
    Mikäs olisi hyvä räiskintä peli co-op:na? Voi myös olla kauhu tai seikkailupelikin. Eli ettisin co-op peliä. Ja tietysti, että peliä voisi pelata samalla koneelle eikä netin välityksellä.
    En oo ite ikinä pelannu mutta army of two pitäis olla tehty just tohon tarkotukseen.
    Minun asianihan se loppujen lopuksi on päättää, kuinka pelataan, mutta melkoista järjen köyhyyttä olisi mennä esittämään kokeneille pelaajille sellaisia asioita, joita nämä eivät niele ollenkaan

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Entäs tuo Resident Evil 5? Onkos siinä samalla koneella pelailua?

Jäsen
    Paikka
    Rovaniemi
    Gamer IDt

PSN ID: pzodzop

Kyllä. Resident Evil 5:sta voit pelailla samalla koneella Co-op:na ja se kans on mukavaa viihdettä. Mikäli siis tykkäät kaverin kans pistää porukkaa ketoon

Jäsen / [nB] Simulaatio:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Simulaatio

Lainaus Viestin lähetti alunperin Heppux007 (Näytä viesti)
    Seikkailupelinä voisin suositella Sacred 2:sta... Koko pelin voi mennä läpi co-oppina 2 pelaajalla samalla koneella tai max. 4 pelaajalla netin yli.
    Arvostelijat tälle eivät ole lämmenneet, mutta itse olen kyllä aivan myyty. Metacritic on jotain päälle 70, eli ei kuitenkaan ala-arvoinen...
    Pelin sisältöön kannattaa kyllä tutustua ennen ostamista, sillä tämänkaltaiset pelit eivät todellakaan sovi kaikille. Hack 'n slashia roolipelielementeillä valtavassa maailmassa: kerättävät esineet eivät todellakaan lopu kesken ja tutkittavaa riittää todella paljon!
    +-+-Mergem Photography-+-+
    Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)

Jäsen
    Paikka
    Lohja
    Gamer IDt

PSN ID: Escargo-

Lainaus Viestin lähetti alunperin Simulaatio (Näytä viesti)
    Seikkailupelinä voisin suositella Sacred 2:sta... Koko pelin voi mennä läpi co-oppina 2 pelaajalla samalla koneella tai max. 4 pelaajalla netin yli.
    Arvostelijat tälle eivät ole lämmenneet, mutta itse olen kyllä aivan myyty. Metacritic on jotain päälle 70, eli ei kuitenkaan ala-arvoinen...
    Pelin sisältöön kannattaa kyllä tutustua ennen ostamista, sillä tämänkaltaiset pelit eivät todellakaan sovi kaikille. Hack 'n slashia roolipelielementeillä valtavassa maailmassa: kerättävät esineet eivät todellakaan lopu kesken ja tutkittavaa riittää todella paljon!
    Minä olen miettinyt ton pelin hankkimista jos parisen viikkoa. Peli kiinnostaa ihan sairaasti, ja rahaakin on, mutta ei vaan ole ilmestynyt hyllyyni. Siskon kanssa aikoinaan pelasin Baldurs Gate: Dark Alliancea kymmeniä, ellei satoja tunteja. Tämä peli vaikuttaa paljon siltä, vaan että se on enemmän roolipeliä ja PALJON laajempi maailma.

Puhukaa vähän hyvää tästä pelistä niin saatan jopa ostaa minun ja siskoni pelattavaksi

E: Voiko muuten peliä pelata co-oppina samalla pleikalla?
    NYT PELAAN Ps3: Socom: Confrontation, Modern Warfare 2, LittleBig Planet, Motorstorm: Pacific Rift
    Odotan: Assassins Creed 2, MAG

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Kyllä voi pelata samalla koneella läpi. Vois alkaa harkitsemaan tuota RE5.
    Muuten vielä sellasta, että kai tuossa RE5 on sitten kummallakin oma ruutu eikä sama ruutu?

Jäsen sibes:n Avatar
    Paikka
    helsinki

Lainaus Viestin lähetti alunperin Simulaatio (Näytä viesti)
    Minkälainen netti peli tästä pelistä löytyy? voiko jatkaa tyypin kehittämistä ja maailman vallottamista netin puolella?

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi