Tämä on keskustelu Minkä PS3-pelin hankkisin?, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Make93 Onko kellää kokemuksia Fear 3 pelistä ku harkitsen sen ostoa juuri, oon pelannu fear 2 läpi ...
Dreams come true, Disney Prinsessa: Enchanted Journey saatavilla storessa 9.95e hintaan! |
Jooh. Eli hakusessa olisi jokin hyvä splitscreen co-op FPS-peli. Oon kattellu, että ainakin Killzone 3:ssa ja joissain Resistanceissa olisi tälläinen, mutta millaisia pelejä ne ovat? Ja olisiko jotain muita vaihtoehtoja. |
Borderlands on yksi oiva vaihtoehto. Youtubesta vaan katselemaan gameplay videoita ja arvostelua, sillähän se parhaiten selviää. |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Muttei ole FPS-peli, jota tässä nyt haettiin. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Army of Two: The 40th Day oli varsin kelpo viihdettä kaverin kanssa olusten ohessa. Ei mitään ryppyotsaisten touhua, vaan b-luokan toimintaleffojen ystäville sopivaa räimettä. Pelillisesti se ei sisällä mitään ainutlaatuista - päinvastoin - mutta perusasiat on kunnossa, eikä mitään isompaa valittamisen aihetta löydy. |
Morjesta! Heitelkääs kaikenlaisia "helmi"-pelejä, joita ei kannata missään nimessä missata. Viime aikoina on paljon tullut pelailtua FPS multiplayereita, mutta kun BF3 sanoi itsensä irti ajattelin nyt laajentaa vähän pelihyllyä. Kaikenlaiset toiminta- aka räiskintäpelit maistuvat erittäin hyvin. Mitään kummempia kriteereitä ei tarvitse olla, kunhan peli on mielestäsi todella hyvä ja suosittelisit sitä muillekin. |
Battlefield 3 - Maketsuu.
Heitän yhden viime vuosien suosikeistani räiskintäpuolelta Vanquish. Eikä kannata pelästyä tuota vähän kaaoksen tuntusta menoa. Kun siihen tottuu, niin peli vie mukanaan. Ja kun kontrollit ja pelattavuus on kympin luokkaa ja peli rullaa mukavasti niin sitä on ilo pelata. |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Batman: AC kannattaa ehdottomasti hommata, mutta järkevintä olis pelata ensin se ykkösosa läpi (ja sekin peli on mielettömän hyvä). Batman: AC irtoaa 25 eurolla Play.com:ista, mutta vain tän päivän ajan. Ykkönenkin lähtee alta viidentoista euron. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Mun mielestä eka bättis oli jopa parempi, joten ei kannata missään nimessä missata sitäkään. |
Kysytäänpä itsekin tämmmöistä kun olen vihdoinkin siirtymässä PS3:een. Eli kumpi näistä kannattaisi mielestänne hankkia ensin: |
Ostin itse tämän ja voin suositella. On ainakin hintansa väärti nyt cdonista halvalla. Rage - Anarchy Edition - Playstation 3 - Pelit - CDON.COM. |
RE5 on vanhempi julkaisu joten siitä suosittelen aloittamaan. Lisäksi siitä nykyään myytävä Gold Edition on todellakin hyvä paketti hinta/laatu suhteeltaan, osti sen sitten PSStoresta tai kaupan hyllyltä. Dead Island sitten tiskiin, kuhan hinta tippuu ensin parinkybän alapuolelle. |
WII prints money
Xboxin tarjonta on koluttu läpi ja keskiviikkona saapuu taloon ensimmäistä kertaa ikinä PS3! |
Otaksun että olet pelannut alkuperäisen Bioshockin, Red Dead Redemptionin ym. multijulkaisut joten keskityn vain yksinoikeuspeleihin. |
It's too bad she won't live, but then again, who does?
Onnittelen loistavasta ostoksesta. :) Ja UC3 onkin jo tulossa, hienoa. |