Tämä on keskustelu Minkä PS3-pelin hankkisin?, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: eiköhän tämäkin ole jo pikkuhiljaa ajankohtainen ketju, malliksi voi vilkaista vaikka tätä . pienimuotoinen perustelu joukkoon, ettei heitellä MuTuja. eli ...
eiköhän tämäkin ole jo pikkuhiljaa ajankohtainen ketju, malliksi voi vilkaista vaikka tätä. |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
|
NHL2k7. Tony haukka kannattaa jättää väliin ja toivoa, että se seuraava Proving Ground vai mikä ihme sekoilu nimeltään olikaan on parempi. |
[zD] zeroDignity
kiitokset vinkeistä, nhl 2k7 tuli tilattua, josko skate olisi sitten seuraava skeittipeli |
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
En viitsinyt uutta ketjua luoja tätä varten. eli kumman pelin ostaisin Virtua tennis 3 vai oblivionin suotelkaa jotain muitakin |
Oblivion ehdottomasti, ellet sitten omaa 4 aktiivisesti vieraana pelaamassa käyvää kaveria ja 4 ohjainta jolloin tuon pelin moninpeli arvo voi olla suhteellisen korkea. Mutta Oblivion on mielestäni tämän hetken paras Ps3 peli joka kantaa ehdottomasti pitkäikäisyydellään ja mielenkiintoisuudellaan ihan noihin tuleviin Ps3 pelijulkaisuihin asti. |
minä en oikein piä rooli peleistä mutta onko tuo tony hawk pjoject 8 hyvä |
Kumpi: Singstar vai Guitar hero? (PS3:lle) |
Nyt pelaan: The Elder Scrolls V: Skyrim | Ilves murisee!
*~Online gaming with console since 2002~*
|
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
|
Ja syksyllä tulee myös Rock Band, jossa pääsee laulamisen ja kitaroinnin lisäksi hakkaamaan rumpuja. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
Taitaa kallistua singstarin puolelle, kun sitä oikeaa kitaraa tulee muutenkin soiteltua. Laulaminen on muutenkin mukavaa, niin voishan sitä kokeilla pelinkin kanssa. |
Nyt pelaan: The Elder Scrolls V: Skyrim | Ilves murisee!
*~Online gaming with console since 2002~*
Itse en moisilla laula vaikka maksettaisiin :S en edes runsaan alkoholi määrän alaisena. Itse en pidä laulamisesta, esiintymisestä saatika karaokesta sitten yhtään joten quitar hero on omaa mieltä ainakin selvästi mielyttävämpi vaihtoehto. |
Morjes vaan kaikille! Nyt on Samsung 40M86 ostettu ja PS3 ihan pian.. Nyt oon vaan pohdiskellut pelejä mitä hankin! Oblivionin ostan varmaan vasta syyskuussa kun tulee se uusi versio ja NGS varmaan tulee hankittua. |
|
For The Heart I Once Had
en viitsinyt uutta ketjua perustaa, mutta.. |
|
jjjo
Colin McRae: Dirt vai SEGA Rally Revo? |
|