Tämä on keskustelu Soul Calibur IV [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Onko tää storesta ladattava peli vai pitääkö kaupast ostaa? ja paljon tää maksaa?...
Onko tää storesta ladattava peli vai pitääkö kaupast ostaa? ja paljon tää maksaa? |
NYT: Gran Turismo 5, Red Dead Redemption, FIFA 11 // OSTOLISTALLA: Killzone 3, inFamous 2
Ne oli Ideaparkinkin Tilt.Tv: ssä suttuiset myös, mutta vain esittelykappaleet. Kun menin sitten ostamaan pelin, nii siellä vasta annettiin varsinainen pelikotelo joka oli taas alkuperäiskansitulosteella varustettu. Peli on muutenkin toiminut oikein nettitoimintoja myöten ainakin mulla. |
Oletteko huomanneet Apprenticen olevan aivan uskomattoman paljon kovempi vastus yksinpelissä kuin muut? Itse pelaan Cervantesilla ja hänen story-modessahan tuo Apprentice on aina tokavika vastus. Joka kerta menee varmaan 10-yritystä matsin voittoon kun kaikki muut vastukset on ihan läpihuutoja. |
Voiko tässä pelissä siis tehdä täysin oman hahmon eli alottaa tyhjästä vai pitääkö ottaa joku muu hahmo ensin ja siitä lähteä tekemään? Kun hahmonluonti-valkossa ei oo kun nuita muita hahmoja. |
NYT: Gran Turismo 5, Red Dead Redemption, FIFA 11 // OSTOLISTALLA: Killzone 3, inFamous 2
Demosta päätellen peli on paljon hitaampi mitä olin kuvitellut, muutenki aika husimista ja sähellystä, mutta enpä vasta kun 2 roundia koittanut :P |
Eikö tässä pelissä voi valita asetta niille hahmoille? Omalle hahmolle tietysti voi aseen valita mutta siis pelin oletushahmoille? Jos ei voi niin aika järjetöntä, koska ainakin Soul Calibur 3:ssa oli hahmon valinnan yhteydessä aseen valinta. |
Demoa tuli kokeiltua, mutta ei nyt mitenkään suuremmin vakuuttanut. Samaa mättöä mitä tekken/vf/yms muutkin. Ihan nätti toki. |
Onlinestä vois sanoo että se yhteyspalkkien määrä ei aina kerro koko totuutta. Viidelläkin palkilla tulee joskus, ei onneksi usein, sellasta lagia ettei pysty enää torjumaan kunnolla, saati sitten rankaisemaan jos onnistuukin torjumaan. Neljä palkkia on jo arpapeliä. Kilik tai Cervantes on vielä mahdollista voittaa, mutta raivoisasti nappeja hakkaava Maxi tai Mitsurugi alkaa olla jo mahdoton. Tästä syystä yritänkin matsailla vain viiden palkin vastustajia Rankedissa. Jostain syystä niitä on aika vähän? |
Itse olen sitä mieltä,että Soul Calibur 4 on aivan mahtava peli kolmos osan jälkeen. |
Yoda ladattavissa pleikkarille EU-storesta (3,95). |
Nyt minäkin olen tämän pelin onnellinen omistaja |
Joo-o. Tulipahan itsekin hommattua peli. |
Se missä sinä näet hulluutta, minä näen hauskan vitsin.
Tätä on nyt pelailtu tovi. Hieno on, mutta olisin kaivannut samankaltaisia extrapelejä kuin 2:n luolasto ja 3:n seikkailu. Kumpikin parempia kuin tässä. Onhan tässä se tower, mutta siinä ei mitään muuta kivaa, kuin asusteiden unlokkaukset. Hahmon kehitys on hieno ja visuaalisesti peli on melkoisen upea. Onlinea en oo vielä testannu. Tässä pelissä arcade stickki olisi varmaan loistava. |
En löytänyt uusimmalla Soul Caliburille eli V:lle peliseura ketjua enkä mitään muuta keskustelua niin päätin sitten tässä kysellä onko halukkaita pelaajia Soul Calibur V:hen? |
Tuli itse tilattuu kyseinen peli ulkomailta niin saapuu vasta alkuviikosta |