Tämä on keskustelu Soul Calibur IV [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin karibu Hahhaa, 30 Honoria kerätty Nyt on millä mällätä hahmonluonnissa, vaikka saisi olla paljon enemmän sälää. Äijille ...
Upeeta kyllä kun saa vähän inhimillisempiä muijia hahmoeditorilla korvaamaan nuo Namcon omat tekeleet. |
Teette sen väärässä vaiheessa, sen pitää välkkyä punasena, sitten sun pitää viel saada pari iskua kun se vihollinen suojaa niin että kuuluu "kräts" ja vihollisen vaatteet hajoaa ja sullon noin 1 sekunti aikaa painaa L1.. tai muuten toisen soul gauge on taas keltasena. |
Critical Finishin voi toki tehdä senkin jälkeen kun on saanut vastustajan armoria vahingoitettua. Jos vaatteista on jo irronnut palasia, niin pitää saada vastustaja horjahtamaan, kun mittari vilkkuu punaisena. Tämä tehdään siis pommittamalla vastustajan blokkia muutamalla iskulla. Samalla kun vastustajalta menee tasapaino, painaa kaikki neljä nappia alas ja homma on sillä selvä. |
Onko mitäään hajua koska alkaa sitä ladattavaa sisältöä tulemaan? Kiinnostaa kovasti saada lisää tavaraa character edittiin. Jotain kunnolloista, ei sitä surkeaa viiden kypärän settiä joka on jenkki storessa =P |
Ny on peliä pari tuntia takana ja jäi hyvät fiilikset. Vähän on sähellystä noiden nappien kanssa, helposti menee rämpyttelyksi. Sain jopa muutaman kerran tehtyä critical finishin. Onlineen en kehdannut vielä mennä, pitää odotella päivä tai kaksi vielä. |
Heh, ranked matseissa jatkuvasti vastaan tulevat Kilikit alkaa kyllä ärsyttämään. Ja jos se ei ole Kilik niin se on Mitsurugi tai Siegfried. Vaihtelu virkistäisi. |
Jees, loistopeli. |
Se Luigi ei ole ihan ainut hahmo minkä se on tehnyt. Sillä on kaikki Mariot ja Wariot sun muut siellä. Sitten jos se ottaa joltain turpiin, niin löytyy aina uus hahmo tilalle. |
Last edited by Scorpioni; 06.08.2008 at 15:04.
Mullakin oli vähän aikaa sitten tuota ongelmaa, että kirjautu itsestään ulos, ja sitten piti sammuttaa peli ja kirjautua uudestaan. Tämä loppui kyllä minulla ihan itsestään ajan kanssa. En tiedä mikä sen aiheutti. |
Hyvä peli on kiva pelaa, kerran olen netissä pelannut, mutta lagi aivan kamala :< . Tää on just näitä missä vastaan tulee jotain aasia/USA kavereita jotka pwn sut koska vaan lagaa ihan pirusti. Pitää saaha suomalaista peliseuraa |
Ei jaksais vähempää kiinnostaa kurnuttaa / tulla kurnutetuksi joltain satunnaiselta jampalta. Kyllä pitää olla lyöntietäisyydeltä vastustajasta niin ruudulla kuin ruudun takana. |
Itsekkin olen nauttinut kovasti vaikken olekkaan aiempia sarjan pelejä edes koittanut, enemmänkin Tekken-miehiä. |
Don't be a slowpoke Mr. B.. Angels don't wait for slowpokes..
Mitä mieltä olette, kannattaako odotella rauhassa uutta Tekkeniä tämän ostamisen sijasta? Minulla ei ainakaan tässä pelissä viehätä erikoisesti muu kuin Darth Vader |
PSN id: Ryoshii
Työn alla: Uncharted 2, Metal Gear Solid 2&3, Halo 3
No jos ei viehätä niin eihän sitä kannata ostaa. Tekken 6 on pakko-ostos mutta mukava hakata kättä pidemmälläkin välillä. |