Tämä on keskustelu Midnight Club: Los Angeles [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin paxidajai Multa puuttuu myös t-mobile trophy.Saa lisäillä listoille. Laitan kaikille,jotka ovat tässä esittäneet kiinnostusta kyseisen trophyyn saamiseen ...
Mä tyhjennän nyt vaikka kaverilistaa, niin voitte lisätä mut. Kaikki jotka on mukana tossa lisää mut nyt, tai tapahtuu hirveitä!!!!! No ei =D Lisätkää vaan =D |
Pelaan nyt: MW2, CoD4 ja BC2
Nyt keksin. Ei varmaan päästy samalle servulle kun osalla ei ollut sitä ilmasta lisäkarttaa. |
Luulen että kyse oli ihan vain jostain bugista koska pääsin välillä ja välillä en. Tuntui muutenkin peli olevan epävakaampi uusien päivitysten jälkeen. Reli jäi meinaan kaksi kertaa jumiin ja kerran kaatoi koko pleikkarin. Miten on sopisiko porukalle huomenna tiistaina kello 20.30 vaikka tuon t-mobile trophyn hommaus. |
Last edited by ^^juha; 05.05.2009 at 10:18.
Myöskin mukana. |
vielä tarvittaisiin yksi mukaan hankkimaan tänään t-mobile trophyä. Ei olisi ketään kiinnostuneita puolen tunnin päästä yrittämään |
Jos sitten on vaikeuksia noiden kutsujen lähettämisen kanssa pelissä niin PSN:n buuttaus tuntuu auttavan.. Samanlainen vika kuin Rockstarin toisessakin tuotoksessa GTA IV.. |
nyt napsahti itelle trophy lisätkää noit randomeit ne ketkä tääl nyt lukee tätä ja on tuossa pelissä nyt |
Kokeiltaisiinko taas huomenna 12.5 klo 20.30 tuota T-mobile trophyä? |
T-mobile trophya vailla olevat tai auttamis haluiset vois ilmoitella. |
Näyttää, että uusi "Midnight Club: Los Angeles Complete Edition" on tulossa: |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Osta peli ja dlc erikseen = 100e |
Mulla on peli ollut jo muutama kk, mutta peliä läpi en kummemin ole läpäny. |
olen ajatellut ostaa kyseisen pelin ja hommata nuo lisäosat joten jos asennan nuo lisäosat heti kun saan pelin niin saanko uudet alueet, autot ja tehtävät heti alusta asti käyttöön?? |