Tämä on keskustelu Mafia II [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Kummallista.. joko tästä ei ole ketjua PS puolella tai sitten puusilmänä olen missannut sen. Kuitenkin ainakin itse odottelen uutta Mafiaa ...
Kummallista.. joko tästä ei ole ketjua PS puolella tai sitten puusilmänä olen missannut sen. Kuitenkin ainakin itse odottelen uutta Mafiaa (taas uusien kuvien siivittämänä) innolla ja uskoisin pelin ansaitsevan ainakin hieman hypeä |
~ Käpy on kova. ~
Oivoi osaltani se ansaitsee hieman enemmän kuin hypeä. Yksi parhaimmista peleistä koskaan mitä olen pelannut tuo ykkösosa ja odotan tuota kakkososaa aika isoilla odotuksilla ja kiihkolla |
Every dog has it's day. The world is yours.
Oijoijoijoijoijoi!! Traileri näytti herkulliselta |
Hienon näköinen peli. Ykköstä en ole pelannut, mutta tämä peli on ehdottomasti ostoslistalla. Mafia-aiheiset pelit muutenkin lähellä sydäntä. |
Joo, siitä lähtien kun tuon trailerin ensimmäistä kertaa näin, on jopa GTA IV jäänyt kakkossijalle odotuslistalla. Ykkönen on vieläkin ehdottomasti paras peli mitä koskaan olen pelannut. |
Hurmetta ja lurexia
http://www.gamershell.com/pc/mafia_2/screenshots.html |
Itsekin odotan ihan hulluna. Ykkösen juoni oli paras minkä olen peleissä koskaan nähnyt, käsikirjoittaja olisi ansainnut jonkun palkinnon. Myös grafiikat olivat aikoinaan kivoja, pelattavuuskin PC:llä ihan hyvä. Itse odotan tätä aivan yhtä paljon kuin GTA IV:stakin. |
I like a good cigar...and a bad woman...
-Eyes open, we may have a situation.-What kind of situation?-The KILLING kind.
Ykkönen oli kyllä ehdottomasti viiden tähden peli! Odottelen kovasti jatko-osaa. Onko julkaisu ajankohdasta muuten tarkempaa tietoa kuin 2009? |
I like a good cigar...and a bad woman...
-Eyes open, we may have a situation.-What kind of situation?-The KILLING kind.
Kaiketi ensimmäinen miniprevikka. Näyttäisi olevan muutamat uudet kuvatkin tuolla. |
~ Käpy on kova. ~
Syöminen tekee voimakkaammaksi. wat ? |
jos se o proteiinipitosta ja ganstereiden hakkauksista saa lihakset kasvuärsykkeen |
Meinaa varmaan sitä, että sulla on normitaso alussa ja jos oot syömättä vaikka x-päivää niin koko ajan heikkenee sun voimat eli varmaa ei jaksa juosta niin pitkään ja tappelee kuin ämmä tai jotain sellaista. Ei siis meinaa, että jos käyt syömässä pizzan niin saat He-Manin voimat. |
Autoista päätellen pelin juoni menee ainakin vuoteen -55 ehkä jopa -56, ja jos se alkaa ennen toista maailman sotaa niin noin 10 vuoden kehityskaari on siis nähtävillä pelissä. Ei millään jaksa odottaa että pääsee pelaamaan tota |
Last edited by Olaviman; 07.04.2008 at 19:29. Syy: virhe
Tämä on pakko ostos kun ykkös osakin oli niin älyttömän hyvä (pc:llä konsoleilla kuulemma täyttä kuraa) |
"4) You will visit the gas station for gas and to wash your car so it becomes shinny. " |