Tämä on keskustelu NHL 09 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin jknörtti Tarkottaako tämä nyt sitten sitä, että kahden kuukauden päästä ei voi enää pelata nhl 09 netissä? ...
iron will | EA SPORTS Robilta kunnon tahtomaali |
Pelityksessä: PS3: Uncharted 3, Dragon Age II
Xbox360: Deus Ex Human Revolution, GTA IV
Näin sain itse toimimaan nuo Ultimate rosterit NHL09:n kanssa. |
*KFP*
PS3-pelit: Ormgard @ Playfire.com - Tilauksessa: -
miks pelaatte 09 ku 10 on |
moi
No ehkä kaikki ei ole ostanut 10 koska 09 on vielä pelattava. |
Tulipa ensimmäistä kertaa tutustuttua jääkiekkoon NHL09:n avulla ja täytyy sanoa, että aika nopeasti tuohon tympäännyin. Syyt tähän olivat: |
NHL10 on tullut jo testattua ja pidin siitä vielä vähemmän kuin tuosta 09:stä. Syitä jälleen: |
joo ei nhl 10 mikään täydellinen ole todellakaan. olet ihan siinä oikeassa että jossain mielessä nhl09 jopa parempi.. ne taukokahinat on kyllä tosi huvittavia ei millään tavalla todenmukaisia.. Onneks on sentää joitain parannuksia nhl09 verrattuna joten kyllä sitä nyt pelaa paremman puutteessa.. |
Ai onko konami tehny jäkispelin? Kertokaas mistä löytyy ni pääsee kokeilemaan. |
Pelityksessä: PS3: Uncharted 3, Dragon Age II
Xbox360: Deus Ex Human Revolution, GTA IV
Nes --> Sega MD2 --> PS1 --> N64 --> PS2 --> PC --> NGC --> Xbox 360 --> PS3 --> Wii
läppä läppä |
Olisiko mahdollisesti jollain mahdollisimman ajan tasaiset rosterit, kun itse olen vähän laiska värkkäämään niitä? Itselläni on viime sm-liiga kauden pelaajia, joten löytyisikö joltain tämän kauden sm-liiga pelaajista tehtyjä rostereita? Myönnetään, että nhl 10 on ilmestynyt jo aikoja sitten, mutta kyllä tämäkin paremman puutteessa menee |
Ei kellään olisi uusia rostereita NHL09:n??? Pistäkää vaikka linkki mistä niitä löytyisi |
Tuolta otin itse aikanaan. On myös "asennusohjeet" samoilla sivuilla. Sekavat sivut ehkä vähän, mutta kyllä ne sieltä löytyy kun tarkkaan lukee |
YNWA