Tämä on keskustelu NHL 09 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Nikezu Eikös online serverit suljeta 30 päivää sen jälkeen kun nhl on loppunut? Ihan sama. Ei tätä ...
Ihan sama. Ei tätä peliä kukaan normihermoinen netissä pelaakkaan. Yksinpelinä mainio, netissä ei hermo riitä, sanoisin, että surkein nettisysteemi mitä olen ikinä nähnyt, ei vain toimi, eivätkä he edes yritä korjata sitä. Ei olisi oikeasti vaikeaa korjata tuota jos siellä kiinnostusta olisi, samalla tavalla muutkin korjaavat paljon isompia ongelmia patcheilla. EA:n ongelma on vain siinä, että heillä ei riitä aika, koska tekevät jo 09:ä. |
No on se mullekkin aikas sama vaikka menee kiinni, kun ei online jostain kumman syystä kiinnosta |
Vois lisätä alivoimapelaajien väsymystä enemmän. Tuntuu, että kaverin kanssa alivoima-maaleja tulee ihan hirveesti, kun alivoima-pelaajat pysyvät liian hyvässä kunnossa. Ylivoimapelaajat taasen on heti ihan hapoilla kun joutuu kiekkoa hakemaan päädystä. Kyllä nyt alivoimalla pitäis kulua pelaajat, vaikka kuinka paikoillaan huitois. |
Ja jos tekee omaa joukkuetta ja ottaa muista joukkueista pelaajia, ni sillon ne vois hävitä kokonaan siitä toisesta joukkueesta josta ottaa pelaamaan |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Eniten toivon: |
Do you feel lucky, punk?
|
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
-Jälkipelaaminen olisi kyllä hyvä uudistus[ |
Itellä olis muutama juttu mitä haluisin nähä/kaipaan... |
Last edited by StoneCold313; 14.05.2008 at 16:45. Syy: futis termit pois.. ;)
Muuten hyviä ehdotuksia, mutta NHL:lässä ei filmata ^^ |
Niin no joo... Taitaa sukeltaminen olla oikea termi... |
Oon mä kans toivonu Mertarantaa selostamaan... |
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-os...autteista.html
(kauppapalaute lista)
Tuli toi homma mieleen jostain vanhasta Fifasta, missä pysty nappia painamalla "kaatamaan" kaverin(eli filmaamaan) ja yrittää kalastaa vaparia... |
Toisessa ketjussa tuli mieleen, että AV:lla pelaamista tulisi hankaloittaa. Liian helposti 08 tilanteet puretaan omalta alueelta luistelemalla ja syöttelemällä. Laukauksetkin menevät lähes tasan Yv-joukkueen kanssa. AV maaleja tulee varmaan joka 3. pelissä, tai ainakin lukuisia tuhannen taalan paikkaa.... |
Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.
Paljon asiaa, omastakin mielestä olisi kivaa jos alivoimat tuntuisivat alivoimilta, av-pelaajat eivät oikein väsy tarpeeksi. Usein haluaisi pelata lähellä todenmukaista ja lyödä kiekkoa päätyyn mutta se mieli muuttuu ku hyökkäämään pääsee av:lla niin helposti. Kerran oon joutunu taistelee av:lla kaveri vastaan oikein tosissaan eikä hyökkäämään lähtö tullut mieleenkään <- molempien av-ketjujen voimat oli punasella jäähyn alkaessa. |