Itellä olis muutama juttu mitä haluisin nähä/kaipaan...
- Torikokoukset tilanteen jälkeen.
- SM Liiga kausi. (Mihin EA tän laitto?!?!)
- Mailojen hajoomiset. Mikäs sen hienompaa kun johdat matsia 3-2 ja loppu sekunneilla vastustaja pääsee yksinläpi ja just kun vetämässä maila hajoo?
- Paremmat taklaukset. 08:ssa alkanu vähän kyrsimään noi samat perstaklaukset puolustus päässä. Eli hieman enemmän variaatiota.
- Likaset taklaukset/sukeltaminen. Olis mukava nähdä tälläinen uudistus.
- Bugit/jäätymiset pois. näin täs erikoisen bugin ku kaverin kans pelattiin. Olin hyökkäämäs, kaveri taklas mut perstaklausella, otin aikamoisen ilmalennon siitä. Kaveri nappas kiekon ja lähti hyökkäämään, sit vaan kuulu jatkuvasti se taklauksen ääni. Otettiin sit uusinta tilanteesta, ja se mun taklattu kaveri jatko vaan hyppimistä siellä vihun päässä, ihan ku joku haamu olis taklannu sen aina ku pääs ylös. Eli näistä eroon.
- Lisää pelaaja tyyppejä. Olis mukava nähdä "poliisi" puolustajan tyyppinä jälleen. Eli jos sun tähtipelaajaa taklataan tilanteen jälkeen, niin olis sen pelaajan poliisi(t) siellä heti auttamassa/tappelemassa.
- Paikkavartiointi/pelaajavartiointi. Mikäs sen parempaa ku laittaa sun joukkueen isoin jääkaappi-pakastin yhdistelmä vahtimaan Crosbyä tai Ovechkinia? Heti ku kiekkoon koskee niin olis oma kaveri iholla kiinni...
Tässä oli mun jotain ideoita mitä tuli mieleen... Saas nähdä mitä EA tällä kertaa saa aikaseks, jos saa mitään...

LinkBack URL
About LinkBacks
Siteeraa

tosin siittäkin pitäis tehdä semmonen että pelaaja nousee erittäin hitaasti sieltä jottei koko ajan kaikki kalastelis. eli tavallaan "omalla vastuulla" uhraa pelaajan noin 10s siihen kun yrittää saada jäähyä toiselle pelaajalle.