Tämä on keskustelu NHL 09 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Voiko tässä jollain ilveellä poistaa itse luotuja hahmoja?...
Voiko tässä jollain ilveellä poistaa itse luotuja hahmoja? |
Ilmeisesti minäkin olen sitten huono ihminen, koska minun mielestäni tuollaiset toiveet voisi jättää tekemättä. Pitääkö joka vuos olla jotain p*skaa näissä peleissä. Olis mielummin toivonu nimeänsä vaikka takakanteen tai jotain mutta ei mitään ukkoja peliin pilaamaan kaikkien päivää. Eikä varsinkaan suomeen asti tarvitsisi raahata tuollaista. |
On kyllä hienoja pelaajia nuo amerikkalaiset, pelasin tuossa tiimipeliä 6 jätkää oli molemmilla puolilla, vastustaja sai maalin kappas meidän joukkueesta katoaa 4 miestä kun pieru saharaan. Ottaako se tosiaan noin koville tuolla atlantin toisella puolella |
Soitellen sotaan!
No voi helvetti teidän kans... |
Loistava peli, paras lätkäpeli mitä tähän asti pelannu! Eilen tuli postissa ja heti tuli muutama tunti Be a Pro pelitilaa pelailtua, hiton koukuttava. Vielä ku oppis maaleja tekemään. |
NHL 08:ssa oli Wells Greeno-McNeil, joka oli "hieman" lupaava juniori. Samaa make-a-wish -settiä tuokin, mutta eipä tuo ketään ole tuntunut häiritsevän, kun ei ollut tyttö. Ei tuosta ole mitään haittaa, editoikaa kaikki kyseisen pelaajan arvot 50:een ja ahdistus lakkaa. |
Don't hate the player, hate the game.
Niin eipä siinä mitään kun ennalta tietää. Voi vaan vähän ottaa hermoon semmoisella kuka ei esim. tätä foorumia lue. Itse en esim. tiennyt NHL07 Dynastya aloittaessani että Stratton Whitaker on näitä M-a-W lapsosia. Herätti vähän ihmetystä sitten kauden pidemmälle edetessä kun yhtäkkiä 99 statsinen "neverheard" äijä dominoi kaikkia tilastoja (maalit, syötöt, pisteet), googlasin sitten mikä oli homman nimi...Hieman syletti aloittaa alusta. |
Luulisi esim. Operation sports -foorumille ilmaantuvan jossain vaiheessa linkkejä. |
Siis saako PS3:lla rostereita muutenkin kuin automaattisen latauksen kautta itse pelissä? |
Kertokaahan mulle, jotka classic näppäimiä käyttää, että miten niillä tässä versiossa pärjäilee? Onko perjaatteessa kaikki myös näillä näppäimillä mahdollista lukuunottamatta kikkaamista? . |
Taitaapi olla niin, että käytössä on vain kaksi nappia joista kaikki hoidetaan. Jos siis classicilla tarkoitat tuota '94 näppäinjutskaa. |
Pelikonsolit: PS3 | XBOX 360 | Wii | PSP | NDS |
Outoa ja lapsellista kitinää jostain Sabrinasta. Itselläni meni n. 3min kun rullasin kaikki arvot 50 ja laitoin palkaksi 11miljoonaa. Ei luulisi, että tietokone enään moista signaa... |
Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole, vaan ajattelin lähinnä sitä tukeeko pelit noita custom option fileitä ja rostereita. Ilmeisesti se sitten onnistuu, mikä on loisto homma! |
Mun mielestä tuo ei ole mitään outoa kitinää. Tämmöisestä tietämätön, kun pelaa sen puoli kautta ja toteaa, että siellä joku intialainen pikkupentu hakkaa kaikki ennätykset paskaksi, niin on ilo kaukana alottaa uutta kautta. |
There's no dawn for Men...
Mitenkäs kauan konsolifnläisillä kesti saada NHL 09 jenkkiversio käsiinsä? Ihan vain omaa tilaustani silmällä pitäen tiedustelen, vg+:sta tilattu. |