Tämä on keskustelu NHL 09 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Timppa78 en tiiä meneekö se Pii ö Proo silleen että alotat pelaamisen AHL-Liigan joukkeessa nelosketjussa ja siitä ...
Sopimukset pitää hyväksyä itse, toisilta joukkueilta saattaa tosin tulla ehdotuksia. Siirtoja voi muistaakseni myös pyytää. Luodulla pelaajalla Be a Pro alkaa AHL:stä, muistaakseni oli mahdollisuus myös aloittaa oikealla NHL-pelaajalla, jolloin ei tietenkään pudoteta AHL-jengiin pelaamaan. |
Ääh... |
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
Aika kiva juttu, kun tässä saa jotenki laittaa omat valikko, maali, ja sisääntulo musat. en jaksa laittaa linkkii ku oon ps3 selaimella liikenteessä |
Mulla on ollu semmonen perinne, että ostan joka toinen vuosi näitä änäreitä ja mulla on tällä hetkellä 2004, 06, 08, mut tää vaikuttaa niin hyvältä peliltä, että on kai pakko rikkoa perinne.. |
Tällä hetkellä pelatuimmat peli: NHL10 ja NFS: Shift :D // PS3 pelit: Motorstorm, NHL 08, Skate, Tiger Woods PGA Tour 08, Burnout Paradise, GTA IV, NHL 09, Little Big Planet, Skate2, Resident Evil 5, Call of Duty 4, NHL10, NFS: Shift ja Uncharted 2
HC Piiska #4 Seppälä [Alias: Niko Kapanen]
Ois semmonen hidastus uusinnassa ihan siisti, kun vaikka painaa R1, niin kaikki menee hitaammin esim maali uusinnassa. Ja muutenkin saisi sen maalin jälkeen olla vaikka useammastakin kulmasta ne uusinnat, koska yleensä jos tulee hieno maali niin pitää mennä siihen uudinta kohtaan siel valikos. |
ja aivan ehdottomasti tolppalaukaukset hidastuksiin! Eikä muuten tosiaa mitää prkleen takatasku xiit kortteja. Tietokone huijaa jo ihan tarpeeks |
Niin ja vois nappii painamalla tallentaa maalit tai muut hidastukset ja kopioida ne ps3:n kovalevylle |
Tuleekohan tähän se youtube linkki vai miksi sitä nyt kutsutaan? |
tällästä toivoisin |
\PS3 + CreAtive Fatal1ty Gaming Headset/
ketun sama mitä tänne kirjottaa modet poistaa kumminki.
ja vois tehdä ilmaveivejä esim. "rob hisey" -harhautuksen --> http://www.youtube.com/watch?v=033KSeflgrs |
\PS3 + CreAtive Fatal1ty Gaming Headset/
ketun sama mitä tänne kirjottaa modet poistaa kumminki.
Mestis ja Allsvenska joukkueet voi unohtaa heti. Peliä ei kuitenkaan valmisteta Skandinavia kohderyhmänä. |
Mestiksen osalta voin päästää sut jännityksestä ja sanoa, että Mestis ei tule koskaan olemaan mukana NHL-sarjassa, ellei jotain todella ihmeellistä tapahdu. |
[FL] Finnish Lions
Ja Rightin pelaajat sitten lämäisisivät hiljempaa kuin leftyn pelaajat |