Tämä on keskustelu NHL 09 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Cavalera Nämä hullunhauskat jippokortit saa mun mielestäni pysyä niin kaukana kuin mahdollista. Uskomatonta roskaa. Oot kyllä oikeassa ...
Tällä hetkellä pelatuimmat peli: NHL10 ja NFS: Shift :D // PS3 pelit: Motorstorm, NHL 08, Skate, Tiger Woods PGA Tour 08, Burnout Paradise, GTA IV, NHL 09, Little Big Planet, Skate2, Resident Evil 5, Call of Duty 4, NHL10, NFS: Shift ja Uncharted 2
HC Piiska #4 Seppälä [Alias: Niko Kapanen]
Oli ainakin 2006-versiossa ton tapanen kikka. Siinähän oli niitä taitolaukauksia vai mitä ne nyt oli ja ihan vammasia omasta mielestä. Ja yks niistä taitolaukauksista oli just tommonen veivin tapanen ja ainakin minun muistaakseni sillä sai suht helposti aina maalin kun vain osasi oikeassa kohdassa tehdä. Omasta mielestä ei todellakaan enää mitään veivejä tarvita. |
NYT: Gran Turismo 5, Red Dead Redemption, FIFA 11 // OSTOLISTALLA: Killzone 3, inFamous 2
Tyhmiä kysymiksiä vol. 56: mistä te ootte railereita kattonu? |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
No esimerkiksi Gametrailers.comista löytyy eka pikkunen Teaser-pätkä jossa kuitenki jotain peliäki. Ja ainakin toi katsomon eri äänet tuli ilmi siitä blogista mikä oli siellä EA:n foorumilla. Joo, totahan ne huutaanu on monta vuotta |
NYT: Gran Turismo 5, Red Dead Redemption, FIFA 11 // OSTOLISTALLA: Killzone 3, inFamous 2
Kuten moni muukin täällä, kaipaan minäkin parempaa tunnelmaa. 08:ssa yleisö ei reagoi maaliin läheskään tarpeeksi voimakkaasti. Ääntä saisi yleisöstä kuulua myös taklausten ja lähellä olleiden maalien jälkeen. Tuon sisääntulon ovat onneksi näemmä muuttaneet. 08:n "sisääntulo" ei kyllä nostattanut tunnelmaa juuri yhtään. |
Let's Go Flyers!
Et voi sanddu94 olla tosissaan noiden sun toiveiden kanssa.Ilmaveivit,kovemmat lämärit jne... |
It's a hat trick, what a night
Joo ja saattaa olla myös mahdollisuus että jättää kiekon takanatulevalle pelaajalle jalkojen välistä. En nyt muista onko sitä mutta ainakin NHL06:ssa oli se kun paino vaan syöttönappia ja samaan aikaan analogista alaspäin. |
Juu kyllähän odotuksia on paljon 09 nhllää varten. |
Onlineen vaihdettava vaikeustaso. ***** niitä viivamaaleja. |
Peliin: Samsung 52A656, PS3+PlayTV, X360, H/K AVR255, ViasatHD, JBL E-Series 5.1
Olkkarissa: Samsung 40F86, H/K HK980, H/K DVD29 JBL ES90-pari
Onlineen vaihdettava vaikeustaso |
It's a hat trick, what a night
Ja mä haluan, että se ura yhellä pelaajalla vois olla silleen, että saa olla myös mokkekin, eikä pelkkä pelaaja |
Jos menetät kiekon hyökkäysalueella, lähet puolustamaan, painat L2:sen pohjaan niin kyllä se kaveri sieltä takaperin tulee... |
Ei kikoissa muute mitään vikaa olis, mutta kun ne on aivan liian helppoja tehdä, jopa mulle. Tästä syystä en suosi EA:n pelejä enää. En ole suosinut moneen vuoteen. Tosin, mulla on NHL08 eikä NHL 2K8, mutta tähän oli syynä heräteostos ja hinta. Sain ton prismasta hintaa 22 euroa. EA:n sarjoille on tyypillistä yksinpelissä vastustajan epäreilu tekoäly. Ei ole harvinaista että Tekoäly tekee esim. 6 maalia peräkkäin kuudella laukauksella. Tai että Vastustajan puolustus kyllä ryhmittyy esimerkillisesti omalla puolustusalueella, mutta omat puolustajat rynnii minne sattuu jättäen kunniakujan vastustajan hyökkääjälle, joka veivaa ilman että tarttee tatilla veivata überharhautuksen ja maalihan siitä on usein seurauksena. |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Olen itse täysin eri mieltä.Minusta on hyvä että jossain sentää kaukolaukauksiakin kannattaa jaella.Pelkästäänjo vertaaminen nykyajan oikeaan kiekkoon jossa tuntuu että kaikki maalit pitää tehdä kuljettamalla maaliin(sama on tapahtunut myös mielestäni futiksessa jossa pallo ilmeisesti pitää saada 16:sta sisään ennenkuin maalin saa tehdä |