Tämä on keskustelu Deus Ex 3 [PS3 Hype], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Näytti kieltämättä mielenkiintoiselta. Aikoinaan ykkösen pelannut läpi ja tämä vaikuttaa ihan sellaiselta että menee hankintalistalle. Yhdessä kohtaa tuli mieleen ihan ...
Näytti kieltämättä mielenkiintoiselta. Aikoinaan ykkösen pelannut läpi ja tämä vaikuttaa ihan sellaiselta että menee hankintalistalle. |
Katselin tuossa, että Steamissa olisi kakkososa kympillä. Se kun jäi väliin, vois PC:llä höyliä läpi. Invisible War on jatkoa ekalle, kun taasen tämä tuleva on sitten prequel (ilmiö josta en itse henk. koht. pidä yhtään |
Ensimmäinen gameplay-traileri. |
Vuoropohjaisuus on parasta huumetta! köh... Valkyria Chronicles köh...
Ei ole prequel vaan reboot. |
Konsolinurkkaus: PS3 80GB + PS2 Slim (modattu) + DualShock 3 + LG:n 32LH2000 + PSP-1004 (modattu)
PC-nurkkaus: MSI P43 Neo, Intel C2D E6550, ATI Radeon HD3850 OC, 4GB DDR2 800MHz
Hittolainen |
Jahas, sarjassani vuoden odotetuimpia pelejä -ketju nostettu ylös. Jo ykkösosassa oli niin loistava juoni kaikkine yksityiskohtineen ja sivutehtävineen, että se on ehdottomasti parhaita - ellei paras tarina, mitä olen yksittäisessä pelissä nähnyt. En edes muista, miten monta kertaa pelasin DE ykkösen alusta loppuun asti ja joka kerta eri tavalla. Se on myös niitä harvoja pelejä, joita pelasin aina samalla tunteen palolla PS3:n julkaisun jälkeen (taitaapa muistikortilla olla vieläkin keskeneräinen pelikerta realistic-vaikeustasolla). |
Pelaan: Battlefield 3, Skyrim, NHL12
Odotuslistalla: -
Videokuvaa pelin tarjoamista eri lähestymisvaihtoehdoista. Näyttää kyllä todella vakuuttavalta! Itselle tuli pieniä metal gear solid -vivahteita tuota videota katsoessa... |
Joo, viimeisin pelivideo antaa kyllä kovin MGS/Splinter Cell -sykkeen. Toivottavasti eivät ole vieneet peliä liian aasialaiseen suuntaan, kuten CG-videot ja Penetrate the Penthouse Gameplay Trailer (HD) ovat antaneet ymmärtää; katsokaapa esim. noita meleetappoja jälkimmäisessä videossa. |
- Snake Beater -
Työn alla: Crysis, MGS HD | Pelitauoilla: Denpa Onna to Seishun Otoko, Smiley's People
Vähän offtopick mutta olen jo pidemmänaikaan toivonut että alkuperäisestä ykkösestä tehtäisiin uusintaversio. Outoa ettei moista ole niinkin suositusta pelistä koskaan tehty |
Uutta traileria pukkaa jälleen, tällä kertaa demotaan kolmea eri lähestymistapaa vihulaisten niittaamiseen hieman tuon aiemmin postatun Sarif Exterior Multipath Gameplay -videon tapaan: |
- Snake Beater -
Työn alla: Crysis, MGS HD | Pelitauoilla: Denpa Onna to Seishun Otoko, Smiley's People
Eivät nuo jaapponi-miekkailu huaa-hai-jutut haittaa itseäni, sillä ne tuovat vain hyvää viihdettä peliin. Yksi syy miksi olen aina pitänyt mgs:iä parempina kuin splinter cellejä on niiden "yliampuvuus" ja mielikuvituksellisuus. |
Vuoropohjaisuus on parasta huumetta! köh... Valkyria Chronicles köh...
Deus ex 3 on mennyt kultaan!! |