Tämä on keskustelu MAG [Hype], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Itseä tässä häiritsee hieman kokonaiskuvan hahmottamisen vaikeus. Ehkä se on vain tätä beta-vaiheen äimistelyä, itse valmiin pelin kohdalla kenties asia ...
Itseä tässä häiritsee hieman kokonaiskuvan hahmottamisen vaikeus. Ehkä se on vain tätä beta-vaiheen äimistelyä, itse valmiin pelin kohdalla kenties asia kirkastuu ajan myötä. Muuten kyllä objektipohjaisten verkkopelien ystävänä hunajata hunajata. |
Slay Radio - Go retro!
Pääsee, mutta ajoneuvot eivät kuulu yhden sotilaan sooloiluun, vaan pikemminkin respawnaukseen ja miehien kuljettamiseen eturintamalle. Monesti tulee turhauduttua näihin sooloilijoihin, jotka kaahaavat omien päälle ja vievät tankin suoraan vihollistuleen -> jolloin parhaimmassa tapauksessa respawn tapahtuu monien satojen metrien päässä itse kohteesta. Mainittakoon vielä että ohjattavuus tankissa ja jeepissä on lähes saatanallista. |
Hyvältähän tuo vaikuttaa ainakin omasta mielestä, ottaen huomioon että kyseessä on kuitenkin beta. |
No kun se ei ole Cod |
PS3: Rattari
Minun mielestäni kulkuneuvoihin pääsee ajelemaan ja kyytiin jos olet Charlie tai Delta Squadissa (siis APC), jeepeistä en tiedä, pelissähän ei ole muita kulkuneuvoja. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Sabotaasia kokeilin ensiksi ja ihan mukavaahan tuo oli. Vissiin jotakin muutakin kokeilin, vai oliko vaan pelaajia enemmän. Mutta aika sekasta menoa oli kylmiltään ja äijää meni pinoon huolella koko ajan. |
Nyt pelaan:
No, nyt on hetki tullut pelailtua lisää (level 5 toki vasta) ja meno tuntuu koko ajan paremmalta. |
Oletko ihan varma tuosta että aseet on samanlaiset? Itse olen joakisella liittoumalla pelannut mtuta en tosiaankaan noin paljoa, jotenka siinä mielessä en uskalla kyseenalaistaa kovasti kokemustasi |
Itsekin olen tänä aamuna nelisen tuntia tuota vääntänyt, 10mappia ehtinyt yhteensä vääntää sabotaasia. Mietin juuri tuota XShavan kommenttia klaanipeleistä. Saa olla aika isoja klaaneja jos meinataan pelaa 128vs128. |
[FL]ProIndy | www.finnishlions.net |
Nyt: PS3: NHL12, Gran Turismo 5, Uncharted 3 | PC: -
En ole Ravenilla vielä pelannut, vaikka betassa olenkin ollut mukana suljetusta betasta lähtien, mutta omasta mielestä SVERin aseet eivät niin erityisen tehokkailta vaikuta. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Onkos tässä muuten taas jotain "kirjoittamattomia sääntöjä" socomin tyyliin. Mielestäni on nimittäin pirun hauskaa sniperilla ammuskella laskuvarjolla saapuvia tyyppejä mutta eilen melkein pelästyi kun alkoi ihan jumalaton karjuminen oman squadin jäseniltä ( jotain klaanilaisia olivat ).. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Tätä eilen pähkäilin ja kävi mielessä että tekisi tosiaan isomman Klaanin -> Useita yhteen. Tokkopa sitä pienellä klaanilla tässä mitään tekee, on vaan kaveriporukka sitten. Enkä tiedä miten homma toimii sitten, voiko klaani matseja pelata. Mutta olisihan se ihan mukava tehdä ryhmä suomalaisia klaanin pohjalta ja käydä sitten yleisissä peleissä pelaamassa. Ja tällöin käskytys ja yhteiset tavoitteet toimisivat. Joka mielestäni on tämän pelin ideakin. |
Nyt pelaan:
Niihän ne aina sanoo/kirjottaa foorumeilla |
PS3 pelini [Myynti/Osto/Vaihto]
Juuri näin! |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Moi! |
Onnistuin tunkemaan itseni tänään maan läpi mapin alapuolelle... |
PS3: Rattari