Tämä on keskustelu PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne), Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Itellä oli sama ongelma viime viikolla. Lähetin jopa sähköpostia asiasta, mutta sitten se yhtäkkiä vaan hyväksyttiin, vaikka muutin kaikkea eikä ...
Itellä oli sama ongelma viime viikolla. Lähetin jopa sähköpostia asiasta, mutta sitten se yhtäkkiä vaan hyväksyttiin, vaikka muutin kaikkea eikä se siltikään toiminut. En tiedä mikä siinä on sitten ongelmana. |
Noh, eipä paljoa auta jos se sitten ens viikolla hyväksytään, kun tänään olis toi Rainbow Six Vegas 2 deal of the day ja sen takia reggasin. Noh, eipä voi mittään. |
Last edited by Pleieri; 26.11.2008 at 08:36.
Toinen hauska homma on se, kun se näyttää välillä hyväksyvän sen ja sitten jälkikäteen ei hyväksykkään niin mistä tiedän, koska se on OIKEASTI hyväksytty. Jos tänään taas laitan ja se hyväksyy ne, tilaan jotain niin 15min päästä tulee taas sama info maili ja mahdollisesti euro viety taas. |
Eipäs ota. Jos tuollaisesta ei missään edes ilmoiteta, olisi moinen toiminta laitonta ja aivan hemmetin huonoa mainosta kyseiselle firmalle. Laskuttaa nyt asiakasta tilauksesta, vaikkei tilaus onnistuisi. Olen tilannut tuolta varmaan sata tuotetta ja kertaakaan ei ole mitään euron tilausmaksua mennyt. Eri asia on, että saattavat tehdä euron katevarauksen, joka poistuu voimasta jonkin ajan kuluttua. Mutta mitään tilausmaksua ei siis veloiteta. |
Don't hate the player, hate the game.
Siellä on vielä tuo tilaus näköjään "outstanding orderseissa" eli jos saisin vain tuon kortin hyväksyttyä niin lähtis peli tänne päin. Eli voisko joku joka Electronilla Play.comissa ostelee niin kertoa mistä mulla vois kiikastaa tuo juttu. Eli pitääkö mun jostain ettiä tuo oikea päivä jolloin olen kortin saanut vai joku issue number. Kaikki muut on oikein. Eikö se kirjoiteta yhteen se kortin numero? |
Tekis mieli Guitar Heroa, mutta ei viittis siitä itseään kipeäksi maksaa. Ei tarttis olla uusin eikä se kaunein versio vaan vaikka Guitar Hero kolmekin kävis, kun niitä on näkynyt halvalla silloin tällöin jossain Kitaran kanssa, eikös se kitara kuitenkin sitten toimi uudemmissakin versioissa jos innostuu. Anyway, jos joku jossain näkee tai kuulee niin kertoo |
Outstanding orderseissa? Eikös sehän meinaa, että lähettävät kun tavaraa saavat, vai onko siinä joku "hold"-tila päällä? |
Don't hate the player, hate the game.
Joo se on siellä outstanding orderseissa sen takia, että ne ei ole sitä voinut lähettää, kun mun kortttia ei ole hyväksytty. Eli se peli tulee heti, kun saaan sen toimimaan ja maksu menee sinne. Eilen illalla toi mun tili oli taas avattu ja nyt tossa lukee, että order placed, jänskätääs nyt miten käy! |
Last edited by Pleieri; 28.11.2008 at 13:53.
|
Ihmettelyn alla PS2: - PS3: Gran Turismo 5: Prologue, Motorstorm XO: -
Wii/GC: - DS: Mario & Luigi: Partners In Time PSP: God of War: Chains of Olympus
Joskus aiemmin huomasin, että amazon.com postittaakin näköjään taas pelejä eurooppaan, mutta sitten tarkemmin tutkittuanin näyttikin siltä että koski vain PS3-pelejä joihin tuli ihan hillittömät käsittely- ja postikulut. Muutamia bluray-leffoja sieltä on tullut tilattua ja näissä postikulut olivat ihan normaalia amazon-tasoa. |
Play.comilla kun ei näköjään tuota mailipalvelua ole niin kuinkakohan kallis tuo heidän customer service on eli jos soitan siihen puhelin numeroon. |
Korkeat kulut johtuvat siitä että Amazon.com pakottaa pelitilaukset nykyään kuriiripostiin. |
- Työn alla: Skyrim (PS3), The Witcher 2 (PC), Fallout Las Vegas (PS3), GoW3 (PS3), LoTRO, World of Tanks
*Halpapelinarkkarin Blogi*:: Rauta: PC - Xbox 360 / 120GB - PS3 / 320GB - PS2 / 80GB - PSX - DC ::
QUOTE=rookie;778583]http://www.play.com/Games/PlayStatio...2/Product.html ? |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa Softuk.com nimisestä liikkeestä? Lähettävätköhän edes Suomeen? |
Toimiiko muilla tilaaminen game.co.uk puljusta. Ite pistän tavaran koriin ja menen checkout kohtaan josta pääse seuraavaksi valittemaan toimitustapaa. Valitten toimitustavan ja kun siitä koittaa päästä seuraavaan vaiheeseen pukkaa pelkästään valkosta sivua. Onkohan vika niiden vai meikäläisen suunnalla. |
Teräksen kovuinen vaistolla eläimen