Tämä on keskustelu PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne), Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ylläpidon ilmoitus: Kokeillaan testimielessä uutta apuketjua PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!) -aiheelle. Eli kuten ylläoleva otsikko sanoo: " PS3 -pelien ...
Ylläpidon ilmoitus: |
Last edited by TT-2k; 11.11.2009 at 13:10.
Kiitos tiedoista ja tarjous vinkeistä |
Kokeillaan testimielessä uutta apuketjua PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!) -aiheelle. |
Hmm. Onko tuo Play.com luotettava? Onko ollut ongelmia? Ja kuinka homma toimii? Onko yhtä helppoa kuin suomessa?? |
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Yli parisataa leffaa, peliä & kirjaa tilattu. Kaikki tulleet. |
- Työn alla: Skyrim (PS3), The Witcher 2 (PC), Fallout Las Vegas (PS3), GoW3 (PS3), LoTRO, World of Tanks
*Halpapelinarkkarin Blogi*:: Rauta: PC - Xbox 360 / 120GB - PS3 / 320GB - PS2 / 80GB - PSX - DC ::
Hyvä! Pitäsköhä alkaa tilailee? Ei kyllä äiti välttämättä luottokorttitietojansa sinne anna |
PSN ID: piavo | Kannattaa testata!
Itsekin ajattelin alkaa tilailla uutuudet sieltä, kun säästyisin pitkät pennit. |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Last edited by MYLLI; 26.08.2008 at 20:03.
Teräksen kovuinen vaistolla eläimen
Postikulut on vissii ne puuttuvat 5e? |
Jep femman per peli vaikka samassa paketissa tulisi useampi peli. Myöskään preorderaus tuolta ei kannata. Koska et saa maksamia fyrkkojas takasin jos ja kun pelin hinta laskee. |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Olen käsittänyt, että ei mene tullia tai alveja, jos alv22% tuotteen hinnan ja postikulujen summasta ei ole vähintään 10. |
Haulla olisi löytynyt esim. tämä ketju. |