Tämä on keskustelu Demon's Souls [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ise olen onnistunut hävittämään tärkeää tavaraa itsekin mutta se tapahtui vain co-op pelin aikana kun joku toinen pääsi häplimään tavaroitani. ...
Ise olen onnistunut hävittämään tärkeää tavaraa itsekin mutta se tapahtui vain co-op pelin aikana kun joku toinen pääsi häplimään tavaroitani. Muutoin tavarat ovat kyllä pysyneet tallessa vaikka olen quittaillut tai kuollut. |
Everywhere everybody lets do the royal rainbow. YES!
Jos palauttaa aseen normitasolle käyttämällä yhden Shard of Meltstonen, saako käytetyt kivensirpaleet takaisin uusiokäyttöön? |
Tulihan se Deluxe editioni viimeinkin videogames plussasta, nyt on kuuden tunnin sessiot takana ja täytyy myöntää että on kyllä yksi parhaita roolipelejä mitä on tullut pelattua (ja niitä onkin vuosien varrella tullut hakattua melkoisen paljon). Todella omaperäinen idea, loistava taistelusysteemi, haastetta, multiplayer, mahdollisuus luoda omanlaisensa hahmo, mitä muuta sitä voi hyvältä roolipeliltä enää pyytää. Myös deluxe-editioni oli mielestäni hintansa arvoinen, mukana tuli strategiaopas joka ei spoilannut sentään ihan kaikkea, artbookki, soundträkki sekä itse peli ja ohjekirja. Manuaalin sekä oppaan pikakelauksen jälkeen tuli väännettyä thieffi (jostain syystä päädyn aina thieffiin roolipeleissä, kleptomaaniko?) ja ihan hyvin tuntui silläkin pärjäävän, mitä nyt pari kertaa kuolo korjasi, mutta aina pääsin korjaamaan sielut takaisin talteen. Ja tämäkin peli olisi jäänyt kokematta ilman tätä threadia, joten suuri kiitos siitä threadin aloittajalle ja muille kommentoijille! |
Demon’s Souls Celebrates Halloween With Much Greater Challenge|Just Push Start |
On melko vaikea peli. En tiedä paljonko Halloweenilla on asiaan vaikutusta, kun tuossa vasta pari tuntia olen peliä testaillut, mutta aika nopeasti kuolo korjaa, kun erikoisempia vastuksia tulee vastaan. |
Believe the hype... NOT!!!
Halloween on siis huomenna ja se taitaa siis tarkoittaa että Boletarian kuningaskunnassa on helvetti irti! Sais kyllä tämmösiä teemapäiviä tulla enemmänkin. Jouluna kaikki tendencyt kirkkaiksi! o/ |
Huuui. World tendency hiljalleen tummuu ja tummuu. Pelottaa. D; |
Hahahaa, kuolihan se hämis vihdoinkin. Oli pienen pieniä ongelmia sen kanssa alkuun, kun en meinannut päästä edes lyömiseen asti. Wandererin perus nahkahaarniska ei hirveästi suojaa kun höngitään tulta päälle ja useamman kuoleman jäljiltä world tendency oli aika tumma. Harvoin tulee pelistä samanlaista voitonriemua kuin tästä. Olisi ollut varmasti helpompaa Flame Shieldin kanssa, mutta voimat eivät riitä lähellekään sen kunnollista käyttöä. |
Last edited by Joonatin; 03.11.2009 at 17:11. Syy: Lurkki peijooni!
Believe the hype... NOT!!!
On tullut kiroiltua black phantom -mageille kun sopivaa suojaa taioille ei ole ollut. AntiMagicField tuli kuin tilauksesta tähän vaivaan. |
Kuinkas usein tässä joutuu tappelemaan kutsumattomien vierailijoiden kanssa jos pelaa onlinenä? Pakollinen pvp herättää pahoja allergioita, mutta muuten online-systeemi näyttäisi hauskalta lisältä ja sormet vähän nykii tilausnappulan suuntaan. |
Vaikka sielumuodossa on vähemmän HP:ta niin ei se niin paha ole kuin miltä kuulostaa, koska samalla tekee enemmän lämää (olikohan 25% enemmän) |
Pitää sen verran palata aiheeseen, että tulihan se tilattua ja pelattua kertaalleen läpi (37h, kuolemia ~190 |
GamesTM-lehti antoi tälle täyden 10/10. En silti ole vielä "uskaltanut" aloittaa (vaikeustason takia).. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Täytyypä viimeinkin hieman kertoa mietteitä tästäkin tekeleestä. Tilasin pelin Kanadasta kuukausi takaperin, ja koska olin kuumeen kourissa, löytyi peliaikaa runsaasti. Ja aikaahan tämä peli vaatikin. Vaikeustaso oli kaltaiselleni vellihousulle alkuun tuskastuttavan hankala ja ensimmäistä tasoa tahkotessa taisi vierähtää kolme tuntia. Vaikeudestaan huolimatta pelaaminen oli hyvin tyydyttävää. Kun kuoleman jälkeen lähtee tason alusta hakemaan menetettyjä sieluja takaisin, tulee mietittyä strategiaa hyvinkin pitkään, manailtua perkeleellistä taistelumielialaa ja todella usein päätettyä, että menenpä takaisin johonkin helpompaan kenttään keräilemään voimia. |