Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin jami84 mikäs tuossa HBS:ssä ärsyttää.itse käytän aina välillä sitä.moni ei ymmärrä ninjaa vielä käyttää.lipulle ku menee niin ...
Millähän tavoin? Laitteella joka paljastaa sulle missäpäi on tai mistä suunnasta vihollinen tulee, ellei se käytä ninjaa ja välillä silloinkin? Killstreakit? Rajattomast naatteja, valoja, tuubeja ja/tai claykkoja? Vai mikä tässä on sellaista joka lisää taktisuutta? Kilpi? |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Joo en tiedä taktisuuden lisäämisestä, mutta ymmärrän kyllä Jaminkin pointin, varsinkin jos käyttää HBS:ää aggressiivisesti eikä vain pystytä telttaa johonkin nurkkaan. |
MW2:lla ei vissiinkään ole pelihaku threadia vielä ? Joten kysympä täältä olisikohan jtn klaaneja jotka huolisi kohtalaista pelaajaa leipiinsä :P Voihan sitä vaikka tulla muutamaan harkkamatsiinkiin kattelemaan miten homma alkaisi pelittämään. Mikki löytyy |
Sellainen pieni pointteri vielä tähän väliin liittyen tuohon killcamiin. Olen huomannut, että monesti näyttää siltä, että minä olen se joka ampuu ensimmäisenä, mutta killcam näyttääkin, että vihu ampui ensimmäisenä. Laginko piikkiin tämä nyt menee. Ärsyttävää siltä kantilta, että johan tuossa alkaa epäilee omia skillsejä kun kerta toisensa jälkeen on avannut tulen ennen vihollista (vaikkei todellisuudessa näin olekaan, vai onko?) ja silti kuollut ensimmäisenä. |
PSN ID: leFroid
---------------------------------------------------------------------------------
Jos tänään ei onnistu, niin ehkä huomennakaan ei onnistu.
Teistä muista en tiedä ,mutta päivityksen jälkeen itselleni käy mainitsemallasi tavalla melekinpä poikkeuksetta, vaikka yhteys 4 palkkia näyttäiskin. Voi luultavasti johtua megan nettiyhteydestäni. Pilannut nykyisin täysin cod-fiilikset tuon umpipaskan pelinhakujärjestelmän kanssa! |
PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
Odotuslistan kärki: Blur 2 Koneessa pyörivät: -
niin no taktisuudella tarkotin lähinnä 6 partyy, eipä siellä publalla pysty mitään järkevää pelii pelaan, |
Aseiden äänet on täs parhaimmillaan ku äänet bugaa, niin mahtavan kuuloisia on noi aseet just silloin. Toisaalta ei muuten ole kiva pelaa kun ei kuule latauksia,askeleita,eikä mitään muutakun aseiden paukutuksen. |
im 19v Stupid noob
Olenko se vain minä, kun tuntuu että noi mapit pyörii ihan miten sattuu? Sama saattaa tulla pari kertaa peräkkäin ja tiettyjä mappeja ei pääse juuri koskaan pelaamaan. |
Kyllä ei kykkiminen kiinnosta tässä pelissä. UMP+Silencer, Maraton, Lightweight ja ninjalla juoksentelee vihujen kylkeen/selkään ja rankaisee. Tällä hetkellä lempi setti. |
Muuten en ole pannut merkille, mutta sitä ainakin tapahtuu Ground Warissa että ensiksi tulee jokin kartta TDM:nä ja heti sen perään saman kartan Domination-versio. |
Sama juttu itsellä! Tuota Rustia oon kerran TDM:ssä päässyt kokeilemaan ja aika ahdastahan siellä oli kun 12 jamppaa pistää haisemaan. Itseasiassa Rustissa tuntui saavan jopa pikku paniikkia aikaiseks kilven kanssa heiluessa kun tilaa ei ole nimekskään. |
Don't hate the game, hate the player.
Sony Playstation 3 80GB @ 320GB, Sony KDL-40V4000
Hei noista kartoista kun on nyt puhetta niin onkos nuo kaikki pelattavissa Dominationissa |
Jep kun vähän puhdisti silmiä ja katto karttoja uudestaan niin onhan noi tullut. Eli ainoot mitkä jääneet näkemättä' niin Rust ja rundown |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
hah hah se oli mun kaveri se oli kyläs lyödäänkö vetoa |
kauheeta saissee