Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Perkit on just loistava keksintö, ainuut huonot perkit mitä vois ottaa pois on jugger, ja martti....
Perkit on just loistava keksintö, ainuut huonot perkit mitä vois ottaa pois on jugger, ja martti. |
Last edited by Sir Shankley; 09.12.2008 at 18:02. Syy: typo
Jep, hienoa, että tulee taas peli, joka ei mene sinne toiseen maailmansotaan. Kuten edellä jo joku tokaisi niin itsekkin odotan taas peliä, joka on selvästi UUSI peli, eikä vain mappi/ase/grafiikka päivitys. Ajoneuvoja ei tosiaan tarvita. Toivottavasti myös yksinpeliin edelleen panostetaan ja se olisi väh. yhtä hyvä kuin nelosessa ja mieluusti pidempi ainakin pari-kolme tuntia. |
Perkit ja aim-assist pois. Servut tyyliin socom(ehkä tuttu partysysteemi myös mukaan). Oman hahmon muokkaus myös ihan hauska lisä. Servujen kustomointi mielensä mukaan: nuubituubit, singot ja muut älyttömyydet voi bänniä pois. UAV:t, airit, kopterit, kissat, koirat ja muut järkyttävyydet pois. Mikkien äänenlaatu paremmaksi. Klaanitukea paremmaksi. Paljon aseita ja niihin hyvä tasapaino. |
sick
Mielestäni tästä tulevasta osasta ei pitäisi tehdä uutta peliä, vaan tämä pitäisi olla samanlainen kuin ensimmäinen osa parannettuna. |
Fail
Mielestäni tästä tulevasta osasta ei pitäisi tehdä uutta peliä, vaan tämä pitäisi olla samanlainen kuin ensimmäinen osa parannettuna. |
Fail
Itsekkin odotan tätä kovasti.Perkit voi jättää kuhan ottaavat juggerit,martyrdormin.Ajoneuvot voi lähteä myös pois.Enemmän karttoja kuin näissä edellisissä.Mut tuskin tästä huonoa voi tulla kun IW on tätä tekemässä. |
Tulisipa jo jotta kaikki pelaisivat sitä oikeata codia. Ei mitään treyarchin codia |
Fail
onko kellekkään tullut mieleen pistää näitä viestejä tai siis juttuja joita haluaa/ei halua, niin pelintekijälle, tuskin tästä listasta on mitään hyötyä tällä sivulla. |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Mä en kyllä ymmärrä miks kaikki vihaa treyarchia xP |
PS3: MGS4, BFBC, BF93, Far Cry 2, Uncharted I & II, Assassin's Creed I & II, Ratched And Clank: ToD, Red Dead Redemption
Tuskin kyse nyt suorasta vihastakaan on. Treyarch vain on Activisionin tusinapumppu, joka saa tehtäväkseen kaikki lisenssiryönät ja vuosipäivitykset niinä vuosina, kun oikeat kehitystiimit valmistelevat seuraavaa hyvää peliä. |
Melko vahvaa yleistystä. Muistelisin, että jo Spiderman 2 (xboxille ja PS2:lle) oli yksi vuoden positiivisimpia yllätyksiä ilmestyessään eikä uusin Quantum of Solacekaan hassumpi ole karusta ulkokuorestaan huolimatta. Joten eiköhän Treyarch ole paikkansa muiden kehittäjien lomassa paikkansa ansainnut vaikka paljon myös p*sk** mahtuu mukaan. |
Olen samaa mieltä. Wawin kanssa varmaan kävi niin, että kaikki vanhat Turskanhakkaajat odotti uutta Turskaa ja saikin mitä halusi eli Turskan uusilla skineillä ja isommilla mapeilla ja se ei olekaan sitten niin kivaa kun mitä toivottiin. Treyarch on tässä tapauksessa vetäny tän aika leikkaa ja liimaa -tyylillä ja hitsi kun se ei kuitenkaan riittäny! Nyt sitten odotellaan uutta kopiota, josta on raksittu jotain perkkejä pois, lisätty uusia pyssyjä ja uusia mappeja? Sellainen tästä saattaa tulla ja poruhan nousee taas melkoiseksi, kun ostetaan kokonaan uusi peli ja sen oliskin voinut tehdä DLCnä neloseen. Eli se pointti jossain tässä jorinassa on kai, että en usko, että iiweekään pystyy taikomaan täysin uutta FPSää, joka olisi samalla tavalla koukuttava ja raikas kuten Turskakuningas on... Ttse olen siirtynyt takaisin Turska nelosen pariin ja WAW pölyttyy hyllyssä. Ja olen pelannut COD4sta vasta alle 5 vuorokautta eli jaksasn vielä vääntää... |
I hate lag!
Onkos se nyt vaikeaa tehdä sitten edes kohtalainen peli, kun saa COD4en moottorin käyttöönsä?(COD5&Quantum of Solace). Enkä väitä, että itse pystyisin tekemään, mutta luulis, että pelimaailmaan kaverit, kun saa noin hyvän moottorin alle niin aika helppo siitä on jatkaa. |
Niin ja mitä pahaa siinä on että hyödyntää valmista moottoria eikä turhaan iske päätään seinään? Eikö pelistä voi vain nauttia ilman sen suurempia miettimisiä, että kenen tekniikkaa on käytetty missäkin..? Edelleen peli itsessään on enemmän kuin kohtalainen ja kyllä siitä pitää myös Treyarchille tunnustusta antaa. |
Mutta ajatellaan näin päin mielummin että sieltä tulee uusi peli uunista. Saattaa olla ihan erilaisen tuntuinen pelata kuin nelonen joten turha sitä luultavasti on asioita karsia edellisen pelin perusteella. |
Niin no riippuu tietysty millä tavalla pelejä pelaat ja minkä tasoinen pelaaja olet ja oletko itse se joka käyttää ne kaikki "nuubisimmat" asiat peleissä vai oletko ns. "rehtipelajaa". Toisaalta, vittuako sillä väliä mikä on nuubimaista jos ne kerta siihen peliin on laitettu. Paras esimerkki mitä nopeesti tulee mieleen on kaikki kranaatinheittimet mitkä on laitettu peleihin, mutta käytätkö nitä? Yleensä ne paskimmat pelaajat haluavat säilyttää kaikki nämä naurettavuudet... |
PS3: MGS4, BFBC, BF93, Far Cry 2, Uncharted I & II, Assassin's Creed I & II, Ratched And Clank: ToD, Red Dead Redemption
Jännä juttu, miten kaikki lyttää Cod:Waw:in siitä, kuinka samanlainen se neloseen nähden on, ja sitten täällä näkee tämäntapaisia viestejä? Ristiriitaista mun mielestä. |
t|C Co-Leader
Nyt: Call of Duty 4: Modern Warfare, (Call of Duty: World at War)
Waiting: Modern Warfare 2