Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Famas, m16, scar, acr. Kaikki aseita joita en käytä ollenkaan. Mielestäni kaikki todella tylsiä aseita käyttää, ja jotkut hieman ylitehoisia. ...
Famas, m16, scar, acr. Kaikki aseita joita en käytä ollenkaan. Mielestäni kaikki todella tylsiä aseita käyttää, ja jotkut hieman ylitehoisia. Kaikki lisäks todella nuubiystävällisiä olemattoman rekyylin ja suuren tehon suhteen. Ei ole ollenkaan palkitsevaa pelata näillä aseilla. |
Saisinko kysyä, että miksi F2000? Se on koko pelin huonoin ase. Potkii sinne sun tänne, tosi vaikea käsitellä ellei ammu burstia, kuuluu alitehoisimpiin assaultteihin. Tehoa yhtä vähän kuin ACR:ssä, mutta ACR:n tarkkuus tekee siitä lähes yhtä nopeasti tappavan kuin tehokkaat, mutta ison rekyylin omaavat aseet. Tarkkuutta ei ole assaultiksi juuri nimeksikään. F2000 on myös kaikkein rumin ase mielestäni. Kaikissa aseissa on jotain hyvää, mutta tuossa on vain hieman isompi fire rate kuin muissa assaulteissa. Eli miks käytät F2000 vai käytätkö sitä sen takia ettei sua vaan syytetä NuuB-aseen käytöstä? |
Ps3 40GB & Xbox 360S 250 GB & PC & iPhone 3Gs 32 GB & PSP Slim and Lite & Xbox & Nintendo DS Lite & Gameboy Color & TI-84 Plus Silver Edition
Ei aseet tee porukasta nuubeja -_-" |
Enpä oo itekkään huomannu että ikkunat estäis predatorii |
Ilmeisesti toi mun posti nyt aiheutti sen verran kärhämää et selvennetään pari asiaa.. |
päivitys tuli. mitäs se teki? |
IMO interventionilla on paljon hauskempi sniputtaa loppupeleissä, ja harvemmin noista pelin antamista asekohtasista statseista ja tollasista että heiluu enemmän scope kun tähtää jne., ei voi sanoa että toinen on parempi. ehkä maalaisjärjellä ajateltuna on, mutta mietippä CoD4:n joitain aseita; esimerkiksi M14. Sehän tappo yhestä stopping powerin kanssa, jos osui päähän(muuten vissiin 2?). Ja silläkin pysty rämpyttämään aika tiuhaan tahtiin ja varmasti saisi aseen statsien perusteella paljon paremmin porukkaa alas. kun oikeasti otti käteen, ne statsit tuntu olevan vähän kusetusta ja niin ja näin... asehan oli täyttä kuraa. Kuinka moni ns "hyvä pelaaja" käytti sitä paljon? Harvempi varmaankaan... |
Uskomatonta tuo ulkomaalaisten itkeminen tässä pelissä. Ihan sama mitä asetta käytät, niin tulee viestiä "Use a real gun you dick" tai niinkuin äsken "Is that a only gun u can use" Luuleekohan ne saavuttavansa jotain noilla viesteillä |
Tulen monien pelien suhteen pahasti jälkijunassa, eikä Modern Warfare 2 ole poikkeus. Eilen pelin muoveistaan riisuin ja BD-kiekon Pleikkariin työnsin. Varsinaisen verkkopelin puolelle en edes halua mennä, joten aloitin kiltisti yksinpelillä. Masennus tosin iski jo siinä alun The Pit -radalla. Tiedän, että olen kohtuullisen käsi näissä nopeutta ja tarkkuutta vaativissa räiskinnöissä, mutta useammankin yrityksen jälkeen tulokset oli niin huonoja, ettei peli ehdottanut edes helpointa vaikeustasoa, vaan pyysi yrittämään uudestaan. 10+ kerran jälkeen sain yhteisajan puristettua 55 sekkaan, jolla irtosi suositus Regular-vaikeustasosta. |
Ku oot eka kerran päässy sen pitin läpi, niin tulee lisää aseita sinne mistä valita. Itse vetelin pistooleilla sen pitin alle 30 sekuntiin, koska noilla sen on helpoin. |
Kokeilin kyllä eri aseilla. Jokin pislari tässä täytyy käytännössä olla, mutta jotenkin pitäisi sitten vielä oppia ajoittamaan lippaanvaihdotkin oikein. Vissiin teen jotain väärin, kun tuntuu, että reloadissa kestää aina tolkuttoman kauan (tuon 30 sekunnin aikarajan huomioiden). Eli kun kohteita on 24, pitää lipas vaihtaa kahdesti, vaikka kuinka osuisi joka laakilla vähintään yhteen kohteeseen. |
Tuohon the Pit saavutukseen kannattaa ottaa aseiksi se peruspisla oliko m9 tai jotain ja toiseksi sitten desert eagle. |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
Panoksia saa vielä melko hyvin säästettyä, kun ampuu kakspahviukkelia kerralla. Samalla tulee myös Accuracy bonusta enemmän. |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
Mukavaa kun tässä vaiheessa voi vielä "löytää" uusia aseita. Olen pelannut monta päivää Vectorilla ja siitä on tullut ykkössuosikkini. Lähemmäs 700 vihollista on pitänyt tappaa ennen kuin tajusin aseen kovuuden! Se tosin vaatii scavengerin kyytipojaksi, mutta pelit ovat menneet yhtä hyvin kuin kestosuosikkinin UMP:n ja marathonin kanssa. |
Ite kans tykkään Vectorista. Sehän toimii hätätapauksessa snaipperinakin uskomattoman tarkkuutensa ansiosta. Olen ihmetellyt miten harva sitä käyttää lopulta. UMP on tosin ilman stopparia lyömätön SMG, mut jos pelaa vähän hitaammalla tekniikalla ilman lightweightiä, stopparilla ja silulla, tämä on weapon of choice. Makuasioita tietysti... |
TheQuassimo @ YouTube
Muistaakseni vectorissa ei ne arvot näytä kovin hyvältä siinä valikossa, joten ainakin itse olen tuon takia ohittanut kyseisen aseen kokonaan. |
Itselläni tässä pelissä kaikki SMG:t ovat ylivoimaisesti eniten käytössä + Intervention. En vain ole löytänyt tästä pelistä yhtään assault rifleä, joka todella kolahtaisi. (AK-47 vaikuttaa ihan kivalta, mutta ku tulee aina painettua prestigenappia niin ei ehdi sillä ammuskella.. Joskus tulee käytettyä M4A1 ja SCARia, mutta tykkään vaan enemmän SMG + marathon + lightweight + joku -yhdistelmästä |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Nyt olen ensimmäistä prestigeä pelaamassa, niin sitä vaan, että saako toisella prestigellä enää mitään (challengeja yms.), vai onko se vain virtuaalipeniksen kasvattamista? |
Playstation 3 80 gb. Pelaan: NHL 12, Batman: arkham City, Battlefield 3.