Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin narunjatke Ja tämä oikeuttaa pilaamaan muiden pelit esim. s&d:ssa? Mikähän siinä pilaa sun pelit jos joku on ...
Nimenomaan. Mulle henkilökohtaisesti on ihan sama mikä prestige sieltä tulee vastaa ja oli se sit häkitty tai ei ni ei se siitä sen parempaa tee, mut jos joku tulee pelaa jollain jumala voimilla ni sit rupee päässä kiehuun ja kapulat lenteleen niinku neloses kävi ja siitä alkaa se kierre, että jos toi huijaa ni mäki huijaan ja sit nähdään ku koko joukko liitelee pilvilinnois ja sitä ei kukaan kestä ja lopulta pelataan vain privassa, sit kyllästytään ja myydään peli! Eli olkaa tyytyväisiä, että näitä ei olla vielä nähty ja jättäkää prestiget omaan arvoon. |
@ narunjatke: |
Last edited by TT-2k; 28.02.2010 at 06:38. Syy: Huijauskeskustelu pois
Tänään tuli semmonen tyyppi vastaan Invasion SnD:ssä, joka sai Fal Grenade Launcherin kaa 20-2 tappoa. Veti aina nuubituubilla alussa ja kuolin vaikka en ollu lähelläkään. Ei ees autokaan räjähtäny, ei ollu danger close. Sit sen ykkösperkissä, oli None, joka on mahdotonta saada, joskus näkyny ihan vaan bugina kavereillakin, vaikka ei oo tehny mitään haxei. |
Ps3 40GB & Xbox 360S 250 GB & PC & iPhone 3Gs 32 GB & PSP Slim and Lite & Xbox & Nintendo DS Lite & Gameboy Color & TI-84 Plus Silver Edition
Since when? Boksilla ainakin match bonusta tulee niin että tukka lähtee päästä. Ihmettelen suuresti jos tässä asiassa on alustakohtaisia eroja. |
Oon kerran nähnyt kilpiboostaajia, se oli ihan kiva kun pelin lopussa oli 24/0 statsit |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Jep pelasin tos Demolitionii huomasin aikas mielenkiintoisen asian kun vastustaja pistää koko ajan pawee kun toinen tuhottu ni taas tulee uus pawe ja samaan aikaan ku pawe lowit pyörii nii tämä kaveri heittää koko ajan airstraikkii ja harrierii. Statsit 14 - 3 varmaan rehdil pelil hankittu kaikki noi streakit. |
Jos oli laginen servu, ehkä niinsanotusti sun hahmos ei ollut vielä niin kaukana kun ruudussa näkyi(huomaa lagisista servuista "seinän taakse ampuminen", ja killcamista katsoo ni olikin vielä ihan näkyvillä). |
@ samuelM6: |
pian 13 päivää onlinepeliaikaa takana publalla, kaks kertaa oon nähnyt carepackage-huijarin, kerran kilpibuusteriparin ja kerran tactical-insertion parin. pelimuotoina yleensä domination, sabotage, demolition tai hc tdm. ehkä mulla sit on vaan hyvä pulla näiden huijareiden kans... |
Mikähän lie ollut, pelasin FFA ja näin vierässä vihollisen Care-lootan ja menin ottaa sen,. Ihme kyllä, sain sen nopeasti [niinku ite ois tilannu] Ja laatikko oli siis punainen |
Itselleni kävi tänään niin, että kun tilasin harrierin ilmoille, sieltä tulikin stealth bomber. Minulla ei ollut koko bomberia edes avattuna. Mikälie bugi kyseessä. |