Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Mistä johtuu että kun yrittää mennä pelaamaan onlineen niin latailee ihan loputtomiin siinä missä lukee please wai connecting to matchmaking ...
Mistä johtuu että kun yrittää mennä pelaamaan onlineen niin latailee ihan loputtomiin siinä missä lukee please wai connecting to matchmaking server en oo taas päässy monen päivään pelaamaan |
Onkos tässä ollut vielä tupla expa-viikonloppua? |
Kyllä itse ainakin tulee varmasti pelattua sinne 10 prestigelle asti, vaikka siitä nyt sanotaankin että hohtoa ei enää ole. Mä en ite kunnolla ymmärrä niitä, jotka ekan prestigen jälkeen jää sinne 70levelille ja pelaa sitten koko ajan AK-47:lla ja umpilla eikä kunnolla edes kokeile muita aseita. Mulla on jäänyt tulitukiaseet vähemmälle niiden huonon liikkuvuuden takia, mutta kyllä silti jokaiselle aseelle pitää ottaa vähintään sen puolen tuhatta tappoa. |
|
Jeps, ainoastaan ne jotka ovat paketin ostaneet, pääsevät kyseisiä kenttiä pelaamaan. Huonona puolena että ehkä noin puolet nykyisistä pelaajista ostaa tuon packin, joten pelien haku lisäkenttiin kestää entistä kauemmin. |
Last edited by hartzu; 06.03.2010 at 19:11. Syy: pilkunviilausta. Oikeinkirjoitus ja isot kirjaimet on kiva asia!
Pelin ostin käytettynä samoihin aikoihin kun MW2 tuli kauppoihin. Peli ei ole tämä game of the year versio, eli lisä mapit ei kuulu hintaan. Mitään en peliin tilannut tai maksanut, mutta silti pääsin publalla pelaamaan lisä mappeja. |
Nyt: Battlefield 3 (PC) & Saints Row 3 (PS3)
Last edited by Tuhoaja; 06.03.2010 at 19:26. Syy: Lainaus
Nyt tuli väärinkäsitys, luulin että tämä overgrown olisi yksi näistä lisä mapeista ja kolmen muun nimeä en muistakkaan (bog?). Siitä kuitenkin olen varma, että kill house nimistä kenttää en ole pelannut, broadcastista ja china townista en ole varma sillä nimet tuntuvat tutuilta. |
YouTube - Call of Duty 4 Variety Map Pack Trailer From Infinity Ward Tossa kaikki neljä map packin mappia. Bog ja overgrown eivät taas kuullu map packin mappeihin vaan ovat valmiiksi pelilevyllä. |
Nyt: Battlefield 3 (PC) & Saints Row 3 (PS3)
Se mikä ykkösessä oli hyvää ei välttämättä ole hyvää MW2ssa. On tullut hyvin selväksi mikä tässä pelissä on eniten perseellään, nyt 14 päivän pelaamisen jälkeen. |
Yksi häiritsevä asia pelissä on myös räikeästi epätasapainossa oleva pisteytys. TDM kill = 100 score, S&D kill = 50 score. Tämähän on ihan älytöntä!!! Samoin vihollisen air supportin tuhoamisestakin pitäisi saada scorea. Nyt pistetaulukossa juhlivat (hakkereiden lisäksi) ne, jotka jaksavat sabotagea pelata. |
Joo se on kans ihan älytöntä et SnD voi saada vaan 6 tappoo roundissa ja Demossa vaikka 36 |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Itse sain kiitosta (silloin kun vielä tätä pelasin) haaaarccore äsdeessä kun juoksin aina erän alussa vihollisen spawniin RPD:n kanssa niin että nappi oli koko ajan pohjassa. Joka kulman taa mentäessä ensin nappi pohjaan, joka huoneeseen mentäessä nappi pohjaan ja 360 asteen pyörähdys. Usein tuli sellaisia 3 tapon pikaputkia ja täysin random tappoja pitkänkin matkan takaa |
PS3: Rattari
Nuubituubit pilaa pelin, ja on aina pilannutkin tätä pelisarjaa. Nyt vaan entistä pahemmin, koska niitä saa 4 yhteen classiin. Tai enemmänkin jos on classinvaihto perkki. Mutta jollain niitä teinejäkin on lellittävä. Tuota melkein vielä nolompi ja lapsellisempi vempain on heartbeat sensor. On naurussa pitelemistä kun spekkaa tyyppiä joka istuu jossain nurkassa skannailemassa minitelkkarin kautta. Huhhuh. |