Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Uudet kartat ovat Bailout, Storm ja Salvage. Call of Duty 4:n kartat taas Crash ja Overgrown.vajaat 15 euroa....
Uudet kartat ovat Bailout, Storm ja Salvage. Call of Duty 4:n kartat taas Crash ja Overgrown.vajaat 15 euroa. |
Uusia karttoja olen odotellut tässä jo mutta voi huhhuh mihin hintaan. |
Tuskin yhden vetoomuksen perusteella mutta osaltaan tämä lisää painetta jolla voi jotain ehkä saavuttaa? Sillä nyt ei ainakaan mitää saavuteta jos mitään ei yritetä tehdä. |
[dRun] deathRun™
Mun kokemus HC pelimuodoista rajottuu lähes täysin HC TDM pelaamiseen. Tietenkin muita on myös kokeiltu, mutta tuo TDM on ollut ykkösenä ja siinä oon pärjännyt loistavasti millä tahansa rynkyllä (-FAL). Mutta alan ymmärtämään tuota yskää. Alkuräjäytykset on kyllä välillä vittumaisia, mutta toki niihinkään ei oo pakko juosta... Noh anyway toi terminaalin FAL haulikko esimerkki sai mut puoltamaan kyllä ko. adressia. Ei tollasta voi olla ja just noi pitää saada pois! |
15e, eli laatikko olutta, tai 6 kilsan taksimatka, tai kolme askia röökiä. Noh, elämä on valintoja. Minä valitsen ostamisen heti kun mapit tulevat.... |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Saahan siihen muutaman bomberin tilata, mutta ihan mahdollista se on, vaatii vain aikaa. |
Tyylikästä |
However Baldrick, I can't be bothered to hit you. Here is my fist. Kindly run towards it.
[CS] Clan Steatorrhoea - Leader | mIRC; @QuakeNet #psblock http://theps3block.phpbb.fi/index.php
http://g.bf3stats.com/ps3/kFkr10mG/Allu0.png
However Baldrick, I can't be bothered to hit you. Here is my fist. Kindly run towards it.
Tämä. Lyön vetoa että jokainen tällä foorumilla törsää päivittäin 15 euroa paljon typerämpiinkin asioihin, kuten vaikkapa RAYn tukemiseen. |
En minäkään oikein usko tuota, sen verran mahdottomalta kuullostaa saada esim. 1000 tappoa Stealthil, Turretil, Attack-kopteril yms. Killstreak-tappoja olisi siis +10 000 |
Last edited by Tuhoaja; 15.03.2010 at 16:25. Syy: Lainauz
codi jumalille jotka vetää joka mapis nuken, nii koittakaa saaha se pelkällä taktical knifel. ei oo heleppoo. |
Noita puukotusnuke videoitahan on täällä ollut useita ja tuostakin huomaa että ei ole täysin rehellisesti hommattu tai vihut olivat muuten vaan huonoja. |
Last edited by Pellervo; 15.03.2010 at 17:45. Syy: typotypo
Anarchy Company Finland
hmh. En usko että NGT harrastaa moista. Mikä siinnä on, jos jotain hienoa tekee, niin heti pitää sanoa, että on feikki. GUNSS4HIRE sanoi, että tuo on bubla TDM ja aika pelin alkuajoilta, kun sanoi ettei ollut kun muutama prestigeen mennyt servulla. Eli hän kertoi ettei ollut invinyt hänen pro kavereitaan sinne, ja miksi olisi? sillonha nuke olisi ihan mahdoton saada. Kuitenkin hän hyvin tuossa selosti, miten välttää kuolema yms. Ite ainakin uskon, että tuo on ihan totista totta ollut. Vissii nuo jenkit / kanukit on vaan paskoja ollu sit mitä tuol on ollut. |