Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Onkos Double XP:t tullu jo Pleikkarinkin puolelle? Ainakaan eilen ei ollut vielä tullut....
Onkos Double XP:t tullu jo Pleikkarinkin puolelle? Ainakaan eilen ei ollut vielä tullut. |
Do you feel lucky, punk?
Tulee sitten kun kartatkin, kuun vaihteessa? |
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Mistä ihmeen tuplaXPstä te puhutte |
Elkää nyt alkako ragee mutta yhdesti kun pelasin SD skidrowta klaanin kanssa niin ***** niin vitusti että otin nuubi tuubi paketin One Man army Danger close ninja pro ja ACR noob tube red tigerillä (se on hienon näkönen) Oli 15-3 statsit ja kaikki lähettää mulle fuck ya mam ja klaanin johtaja sanoo jos vielä ens pelissä pelaat noob tubella niin saat potkut... |
Ei helkkari rupes ihan keittään tää koko viestis. Ensinnäkin noob tubelta ei voi mitenkään suojautua. Mun puolesta porukka saa käyttää mitä asetta haluaa, mutta vit'ttaa nää henkilöt jotka ihmettelevät sitä että porukka lähettelee koko ajan hatemailii tuubin käytöstä, jos haluutte pelata tuubilla niin otatte kaiken vihan suosiolla vastaan ilman itkuparkua! |
Tänään oon tuon "hullun" kanssa osunu samalle servulle jo useaan kertaan. Jätkällä on yksi keino saada tappoja, ja se on tuo tuubi. Yhtään 1vs1 tilannetta se ei vieny ainakaan mua vastaan ja minä olen tunnetusti hidas, kömpelö ja muutenkin huono... |
Kaikki mielipiteet ovat ihan omiani ja kirjoitettu yleensä humalassa!
On se ihme, ku ei mikään kelpaa MW2:sen pelaajille. Ensinnäkin, jos istuu paikoillaan, sanotaan cämpperiksi. Sit kuten mää oon muutamana päivänä juossut KOKO ajan niin nyt rupee satelemaan näitä ''fuckin runner'' viestejä.. |
kauheeta saissee
Joo, ei niitä kantsi yrittää mielyttää. Mua ihmetyttää miks kukaan edes valittaa pahemmin koko pelistä kun melkein kaikki "setupit" on käännettävissä voitoksi. Ja jos ei kestä häviötä, niin ei mun mielestä kantsi pelata. Jopa "camping" on yleensä voitettavissa. Tai jos se on siitä kiinni, niin ei sinne tarvii mennä jos tietää saavansa luodin nassuun. |
"I hope for nothing. I fear nothing. I am free." - Nikos Kazantzakis
Moniko Konsolifiniläinen pelaa noscope/quickscope taktiikalla ? Eli siis ainoastaan noita kahta |
Selasin tossa hetken topikkia ja en nyt oo varma onko tästä jo keskusteltu, mutta.. Onko nyt tosiaankin niin että tuo CoDMW2 Stimulus Map Pack on vain ja ainoastaan XBox LIVE:n? |
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Varsinkin jos pelaa S&Dtä ja puolustaa pommipaikkaa, ja sen jälkeen sataa camper-viestejä. Sitä ei pieni pääni ymmärrä sitten millään. |
Last edited by TT-2k; 04.04.2010 at 00:29. Syy: Lai
Oikein mielelläni. Search and destroy, tehtäväsi on puolustaa kahta pommipaikkaa. Se että sinä ja muut supersankarit juoksette siellä vastustajan spawnilla ilman minkäänlaista suunnitelmaa käy helposti jompi kumpi näistä ihanista vaihtoehdoista : |
Siis, jos tuota pelimuotoa haluaisi "oikein" pelata, niin sitä tulisi pelata objektiivien mukaan. Pommia tulisi suojella puolustusvuorossa ja hyökkääjien sitä sen pläntätessään. Onhan noita nähty, kun apinat juoksevat etsimässä sitä viimeistä henkiin jäänyttä ja tämä onnistuu purkaamaan pommin, kun kukaan ei ole pommia suojelemassa. En kuitenkaan tämän pelin kohdalla jaksa vahvasti painottaa tuota objektiivien mukaan pelaamista, kun suurin osa pelaa jokaista pelimuotoa team deathmatchinä. |
古河渚
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Juhakoko/