Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 394 / 397 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 294344384385386387388389390391392393394395396397 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 7 861 - 7 880 / 7924

Modern Warfare 2 [PS3]

Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin quassimo Dont Hassel the Hoff Hahah, joo en mä alkanutkaan, siis ihan tosissani mä olin ....

Jäsen / [ACF] arriibah:n Avatar
    Paikka
    B:n puska
    Gamer IDt

PSN ID: arriibah

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lainaus Viestin lähetti alunperin quassimo (Näytä viesti)
    Dont Hassel the Hoff
    Hahah, joo en mä alkanutkaan, siis ihan tosissani mä olin .

Jäsen Bentsku:n Avatar
    Paikka
    espoo
    Gamer IDt

PSN ID: VanhaKonna

Yhelle saksalaisjengille oli eilen erityisen epämiellyttävää ffassa kun pelasin sattuman kantamoisen menestyksekkäästi Tar-21:llä. Nää pelas snipuilla. Erityisen typerästi vielä, tai no onhan se hauskaa juosta snipu kädessä ympyrää killing fieldeillä ja hyppiä 360:iä. Ainakin mulla oli hauskaa. Olin sellaisessa hivenen kovaäänisemmässä keskustelussa sitten kaikkea epic luuserista noobiTarilla pateettiseen kämpperiin, vaikka en todellakaan kämppinyt. Kuulemma snipuilu on ainoa hyväksyttävä ja herrasmiesmäinen tapa pelata peliä.

Jopa bongaamani boosterit huusivat "fooockkin kääämpper", kun sijoittelin semtexiä näiden selkään ja tein onnekkaita väijytyksiä potentiaalisissa boostauspaikoissa, ennenkuin keskeyttivät pelin. Oliskohan pitänyt kokea syyllisyyden tunnetta pilattuani näiden pelin?

Sain kolme 1vs1 haastettakin. Hieman nauratti.

Suurimpia valittajia näköjään ovat sellaiset keskinkertaiset tai hieman huonommat pelaajat joilla kuitenkin on rankit tapissa ja pyörivä kallo embleminä tai 11 prestige. Pelisessiosta kävi hyvin ilmi että jos kyykytät jotain ryhmää niin saat taatusti paskaa niskaan pelifiiliksen latistamisesta ja syytöksiä epäreilusta pelistä.

Tää ase- ja pelityylikeskustelu ylipäätään on kohtalaisen hupaisaa. Sillä ei loppujen lopuksi ole väliä millä pelataan tai miten, mutta jos itse ei pärjätä, niin pelit ja peliseura muuttuu hetkessä paskaksi jonka syytä kaikki elämän vastoinkäynnit on - epäreilut pelikaverit syö eväät, tentistä tuli hylätty kämppimisen takia ja muija pettää tuubihoroilijoiden kanssa... Herrasmiespelailu my ass, hymyilyttää kun suomalaiset gentlemannit pyytelee anteeksi vastapuolelta kun ampuvat kavereiden vatkaimia taivaalta alas, tai hoetaan sorrya jos tuttu juoksee omaan claymoreen, jotenkin tuntuu että joillain on kadonnut pelin idea. Objektipelimuodoissa pelataan sitä tavoitetta kaikin pelin antamin mahdollisuuksin ja ffassa tapetaan kaikki mikä liikkuu parhaimmilla tarkoitukseen soveltuvilla aseilla mitä vaan on mahdollista saada. Privapeleissä voi kehitellä sitten näitä "gentlemansääntöjä" kukin oman makunsa mukaan.
    Rautaristi suosittelee tätä viestiä.
    Camper kills you once, shame on them; kills you twice, shame on you!

Jäsen
    Paikka
    Vantaa

Lainaus Viestin lähetti alunperin Bentsku (Näytä viesti)
    Tää ase- ja pelityylikeskustelu ylipäätään on kohtalaisen hupaisaa. Sillä ei loppujen lopuksi ole väliä millä pelataan tai miten, mutta jos itse ei pärjätä, niin pelit ja peliseura muuttuu hetkessä paskaksi jonka syytä kaikki elämän vastoinkäynnit on - epäreilut pelikaverit syö eväät, tentistä tuli hylätty kämppimisen takia ja muija pettää tuubihoroilijoiden kanssa... Herrasmiespelailu my ass, hymyilyttää kun suomalaiset gentlemannit pyytelee anteeksi vastapuolelta kun ampuvat kavereiden vatkaimia taivaalta alas, tai hoetaan sorrya jos tuttu juoksee omaan claymoreen, jotenkin tuntuu että joillain on kadonnut pelin idea. Objektipelimuodoissa pelataan sitä tavoitetta kaikin pelin antamin mahdollisuuksin ja ffassa tapetaan kaikki mikä liikkuu parhaimmilla tarkoitukseen soveltuvilla aseilla mitä vaan on mahdollista saada. Privapeleissä voi kehitellä sitten näitä "gentlemansääntöjä" kukin oman makunsa mukaan.

Toi viimeinen lause on varsinkin tässä tekstin pätkässä se olennaisin ja tärkein pätkä koko tekstissä. Ja sitten tätä seuraavaa en kohdista kenenkään, mutta nämä boostaajat. Selittäisikö joku mikä on vaikea kohta tappaa joku buusteri, ilman mitään nuubituubia tai dangerclosea, ensinnäkin ottaa scavengerin ja vaikka c4 niin kyllä silläkin jo joitain saa tapettua siihen kuntoon että he ragequittaavat.

Paikka
    espoo
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin ps3rules (Näytä viesti)
    scavengerin ja vaikka c4 niin kyllä silläkin jo joitain saa tapettua siihen kuntoon että he ragequittaavat.
    Täytyypä kokeilla tuota. Mun normaali booster killer setuppi on joku rynkky extended lippaalla, RPG kakkosena, semtex ja stun heiteltävinä ja perkkeinä marathon, stopping power ja sitreppi.

Neljän ryhmät boostaamassa ei oo mikää outo näky, missä kaks suojaa ja kaks nylkyttää, jolloin RPGllä horoilemalla saa nylkyttäjät ja tactical insertionit hoitoon kauempaa ja sitten vartijoiden kanssa voi ottaa matsia rauhassa kauemmin. Kahdella vartijalla saa jo moneen kohtaan hyvin suojatun linnakkeen yhtä hyökkääjää vastaan eikä boostaaminen keskeydy kovin helposti.

Jos boostaajia on vain kaks, niin näissähän ei ole mitään ongelmaa.

Jäsen
    Paikka
    Vantaa

Täytyypä kokeilla tuota. Mun normaali booster killer setuppi on joku rynkky extended lippaalla, RPG kakkosena, semtex ja stun heiteltävinä ja perkkeinä marathon, stopping power ja sitreppi.

Neljän ryhmät boostaamassa ei oo mikää outo näky, missä kaks suojaa ja kaks nylkyttää, jolloin RPGllä horoilemalla saa nylkyttäjät ja tactical insertionit hoitoon kauempaa ja sitten vartijoiden kanssa voi ottaa matsia rauhassa kauemmin. Kahdella vartijalla saa jo moneen kohtaan hyvin suojatun linnakkeen yhtä hyökkääjää vastaan eikä boostaaminen keskeydy kovin helposti.

Jos boostaajia on vain kaks, niin näissähän ei ole mitään ongelmaa.

Ite semmonen classi on täl hetkel:

rpd-grip
    aa12-extended mags
    c4/semtex(vaihtelen sitä aina välillä)
    stun grenade

perkit:

scavenger
    stopping power
    steady aim

syyt: rpdssä on itessään paljo paukkui ja se on tehokas ase ja lipas on iso.
    aa12 koska se on tavallaan sarjatuli haulikko ja sillä saa suht hyvin tapettua pari.
    c4/semtex kumpaakaan ei saa heitettyy pois.
    stun on nopein heittää

scavengerilla saa patei lisää jos ois tarvis ja kranaatteja myös
    stopping power, no se saa aseen tuntumaan tehokkaammalta
    steady aim sen takia että vaikka aa12:sta ei tarvii tähdätä niin paljoa.

Jäsen julkke:n Avatar

Boostereista: Itse "ragequittaan" joka kerta, kun huomaan ffa-lobbyssa olevan boostereita, en vain yksikertaisesti nauti pelaamisesta tällöin. Vaikka boosterit onkin "helppo tappaa", ei heidän lahtaaminen ainakaan itselle tuo minkäänlaista iloa. Joko tulee kuoltua aivan liian monta kertaa yrittäessä päästä mapin "kuolleeseen" nurkkaan (boostereiden lempipaikkoihin), tai helppoja tappoja satelee jannujen yrittäessä samaan mestaan uudestaan ja uudestaan. Jälkimmäisessäkin tapauksessa on pelaaminen hieman turhan helppoa ja mahdollinen voittokaan ei tunnu kovin ansaitulta.

Mielestäni yllä käyty keskustelu juuri kuvastaa pelin surkeutta ja kehittäjien laiskuutta. Lähes minkä tahansa muun pelin kohdalla oltaisiin kehittäjille vihaisia, ja lopulta sieltä pullahtaisi update joka poistaisi ongelman. MW2:n kohdalla puhutaan siitä, kuinka peliä "väärin" käyttävien kanssa voi tulla toimeen.
    Berdu ja Guetta suosittelevat tätä viestiä.
    NY RILLATAAN

Jäsen Raxama:n Avatar
    Paikka
    Mäntsälä
    Gamer IDt

Gamertag: Lativl3 PSN ID: Lativle

Scavenger vaihtuu SoH Proksi. Eihän tuosta tähtäämisestä tule mitään kun menee niin hitaasti. Ja AA:n voit vaihtaa johonkin MP:hen, vaikkapa TMP Ext. Mags. Tuolla yhdistelmällä porukkaa kaatuu.

Jäsen iTz_Smuli:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Gamertag: wizzzarDi PSN ID: iTz_Smuli

Yhelle saksalaisjengille oli eilen erityisen epämiellyttävää ffassa kun pelasin sattuman kantamoisen menestyksekkäästi Tar-21:llä. Nää pelas snipuilla. Erityisen typerästi vielä, tai no onhan se hauskaa juosta snipu kädessä ympyrää killing fieldeillä ja hyppiä 360:iä. Ainakin mulla oli hauskaa. Olin sellaisessa hivenen kovaäänisemmässä keskustelussa sitten kaikkea epic luuserista noobiTarilla pateettiseen kämpperiin, vaikka en todellakaan kämppinyt. Kuulemma snipuilu on ainoa hyväksyttävä ja herrasmiesmäinen tapa pelata peliä.

Jopa bongaamani boosterit huusivat "fooockkin kääämpper", kun sijoittelin semtexiä näiden selkään ja tein onnekkaita väijytyksiä potentiaalisissa boostauspaikoissa, ennenkuin keskeyttivät pelin. Oliskohan pitänyt kokea syyllisyyden tunnetta pilattuani näiden pelin?

Sain kolme 1vs1 haastettakin. Hieman nauratti.

Suurimpia valittajia näköjään ovat sellaiset keskinkertaiset tai hieman huonommat pelaajat joilla kuitenkin on rankit tapissa ja pyörivä kallo embleminä tai 11 prestige. Pelisessiosta kävi hyvin ilmi että jos kyykytät jotain ryhmää niin saat taatusti paskaa niskaan pelifiiliksen latistamisesta ja syytöksiä epäreilusta pelistä.

Oletko nyt ylpeä, kun joinasit servulle, jossa kaikki vain pelleilivät menemään, ownasit heitä tryhardaamalla ja voitit pelin? Tar-21:hän on hyvä ase, viidestä classistä mulla on parissa se.

Sulla on menny aika lahjakkaasti kaikki noi ylemmät viestit ohi (travo, hassel, qussimo), joten suosittelen lukemaan ne uudestaan. Kyllä on pelipasmat sekasin, jos joutuu publalla vetämään tryhardia 24/7. Melko huvittavaa kuinka koet onnistumisen tunteita sillä, että voitat publapelejä, jotka eivät kuitenkaan merkkaa mitään ja joissa porukka pelaa tv kiinni sokkona tmv. Suosittelen testaamaan turnauksia ja GB:tä, siellä jengi ei pyytele anteeksi ja käyttää todellakin kaikkia mahdollisia keinoja voittaakseen. Publa on publaa, ketään ei kiinnosta, EVVVK.
    PurpleHaze suosittelee tätä viestiä.
    K18 kamaa

Jäsen

Tavalliset publapelaajat tulevat kertomaan omista pelikokemuksistaan, minkä seurauksena gb:tä, turnauksia pelaava, ei ketään nöyristelevät kylmänviileät ammattilaiset tulevat kertomaan miten pelejä kuuluu / kuuluisi pelata. Käsittääkseni ketju on tarkoitettu kaikille pelaajille kertomaan omista pelikokemuksiaan yksin- ja moninpelistä. Ei pysty vieläkään käsittämään miten jotkut pelaajat jaksavat valittaa jokaisesta "hei mulle kävi tälläinen juttu, jonka seurauksena haluan jakaa *tarina* ja olen sitten kai aika hyvä pelaamaan" -viesteistä. Minkä takia tavallinen pubittaja ei voi kertoa tavallisella pubittajalle tarkoitetussa tavallissa pubittajan ketjussa jotain publatapahtumaa, joista on *ylpeä*.

Miksi publapelaajan pitäisi koittaa pelata gb:tä yms jos sellaiseen ei ole minkäänlaista halua tai mielenkiintoa ja se tavallinen matchmaking pelaaminen riittää paremmin kuin hyvin?

Jos tietää olevansa parempi pelaamaan kuin joku joka laittaa hehkutusviestin, miksi pitää laittaa jotain paskaa takaisin jostain gb:stä ja "sul ei oo mitään tietoo oikeista peleista joita me tuolla pelataan." Siis ***** oikeesti, eihän täs oo mitään järkeä, miten saatanan tyhmiä jotkut voi olla.

MW2; hieno peli, hienot ihmiset.

EVVVK, haha miten joku pystyy tohon? lolz ekdi, muisi.

joucolle terveisiä
    Finaxis, JouCo, jer1234 ja 7 muuta jäsentä suosittelee tätä viestiä.

Paikka
    espoo
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin iTz_Smuli (Näytä viesti)
    Publa on publaa, ketään ei kiinnosta, EVVVK.
    Sua tuntuu kiinnostavan Sanot seuraavasi meikäläisen pelejäkin, et tosin vieläkään osaa kertoa pelitunnustani. Ellet sitten vain juksaa täällä meitä tavallisia kuolevaisia

Jäsen iTz_Smuli:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Gamertag: wizzzarDi PSN ID: iTz_Smuli

Lainaus Viestin lähetti alunperin Junnuuu (Näytä viesti)
    Tavalliset publapelaajat tulevat kertomaan omista pelikokemuksistaan, minkä seurauksena gb:tä, turnauksia pelaava, ei ketään nöyristelevät kylmänviileät ammattilaiset tulevat kertomaan miten pelejä kuuluu / kuuluisi pelata. Käsittääkseni ketju on tarkoitettu kaikille pelaajille kertomaan omista pelikokemuksiaan yksin- ja moninpelistä. Ei pysty vieläkään käsittämään miten jotkut pelaajat jaksavat valittaa jokaisesta "hei mulle kävi tälläinen juttu, jonka seurauksena haluan jakaa *tarina* ja olen sitten kai aika hyvä pelaamaan" -viesteistä. Minkä takia tavallinen pubittaja ei voi kertoa tavallisella pubittajalle tarkoitetussa tavallissa pubittajan ketjussa jotain publatapahtumaa, joista on *ylpeä*.

Miksi publapelaajan pitäisi koittaa pelata gb:tä yms jos sellaiseen ei ole minkäänlaista halua tai mielenkiintoa ja se tavallinen matchmaking pelaaminen riittää paremmin kuin hyvin?

Jos tietää olevansa parempi pelaamaan kuin joku joka laittaa hehkutusviestin, miksi pitää laittaa jotain paskaa takaisin jostain gb:stä ja "sul ei oo mitään tietoo oikeista peleista joita me tuolla pelataan." Siis ***** oikeesti, eihän täs oo mitään järkeä, miten saatanan tyhmiä jotkut voi olla.

MW2; hieno peli, hienot ihmiset.

EVVVK, haha miten joku pystyy tohon? lolz ekdi, muisi.

joucolle terveisiä
    Lueppa se viesti uudestaan, ihan vain pari kertaa. EI silleen pintapuolisesti, vaan ihan syvemminkin. Publasta saa nauttia, mutta onse ny perkele kumma ku joku voi vakavalla naamalla miettiä miksei kaikki ihmiset pelaa publalla tosissaan. Sitä varten on juuri kilpapelaaminen. Sama ku menis lätkää pelaan luonnonjäälle ja ihmettelis et miks muilla ei oo täydet varusteet päällä.

Ikävä kyllä en oo pelannu GB:tä tai turnauksia varmaan 2-3 vuoteen, muuten hyvä. : ) Silti en koe mitään viihdyttävää lukea siitä, kun joku tulee kertomaan kuinka veti nuken eilen pelissä. Hieno homma sille, silti, ei kiinnosta. Ja noita viestejä, kun tulee kymmenen päivässä, niin ei kuule kiinnosta suurinta osaakaan. Voinhan mäki tulla tänne pätemään kaikista omista publasaavutuksista Bopsissa ja NHL11:sta, mutta ei vaan huvita. Nautin publasta hyvien pelikaverien tai sitten kaverien kanssa sohvalla kaljaa juoden. Mun tarvi jokasta käännettä tulla kertomaan kuinka tapoin jonkun vaikka istuin pöntöllä paskalla. Toki sitä saa kertoa omista kokemuksistaan, mutta jos jokainen pelaaja kävisi aina kertomassa kuinka rökitti jätkiä täydellä partylla ja omalla hostilla demossa, ei tätä ketjua jaksaisi enää lukea. Jos vähän tarkemmin luet tuon viestin, oli se enemmänkin vastaus tuohon, ettei bentsku ymmärrä miksei publalla kaikki pelaa tosissaan. Ehkäpä suurin osa pelaa sitä juuri viihteen vuoksi ja tosipelaajat löytyvät tuolta GB:stä ja muista laddereista tai turnauksista.

Miksi tavallinen pelaaja ihmettelee miksei kaikki pelaa publalla tosissaan, kun ne tosipelaajat löytyvät kuitenkin muualta? Varsinkin konsoleilla publapelit on täysin viihdepohjaista mättöä, jossa kaikki tekee sitä mistä tykkää lopputulokseen niin katsomatta. Ehkä siksi siellä ei pelatakaan tosissaan.

En mäkään jaksa noihin yksittäisiin jonneiluihin mitään vastata, mutta bentskun viestissä oli kysymys jonneilun seassa. :>

Lainaus Viestin lähetti alunperin Junnuuu (Näytä viesti)
    Siis ***** oikeesti, eihän täs oo mitään järkeä, miten saatanan tyhmiä jotkut voi olla.
    Ja no....

bemsku, se riittää, että oot yhteen paikkaan lisänny gamertagin, jos käytät kaikissa paikoissa samaa käyttäjätunnusta. Mulla ei oo mitään hajua sun tägistä enää, sen vaan muistan, että LG:ssä oli aivan saman niminen jätkä ja käytiin aika äkkiä negaamassa profiili punaseksi, kun satuit joinaamaan meidän peleihin. Publarölleily on ihan kivaa siihen asti kunnes joutuu itse uhriksi.

- sííká
    K18 kamaa

Paikka
    espoo
    Gamer IDt

... Mun tarvi jokasta käännettä tulla kertomaan kuinka tapoin jonkun vaikka istuin pöntöllä paskalla. Toki sitä saa kertoa omista kokemuksistaan, mutta jos jokainen pelaaja kävisi aina kertomassa kuinka rökitti jätkiä täydellä partylla ja omalla hostilla demossa, ei tätä ketjua jaksaisi enää lukea. Jos vähän tarkemmin luet tuon viestin, oli se enemmänkin vastaus tuohon, ettei bentsku ymmärrä miksei publalla kaikki pelaa tosissaan. Ehkäpä suurin osa pelaa sitä juuri viihteen vuoksi ja tosipelaajat löytyvät tuolta GB:stä ja muista laddereista tai turnauksista.

Miksi tavallinen pelaaja ihmettelee miksei kaikki pelaa publalla tosissaan, kun ne tosipelaajat löytyvät kuitenkin muualta? Varsinkin konsoleilla publapelit on täysin viihdepohjaista mättöä, jossa kaikki tekee sitä mistä tykkää lopputulokseen niin katsomatta. Ehkä siksi siellä ei pelatakaan tosissaan.
    jos sä luet sen mun mun viestin ihan kokonaan, etkä vain kappaleen alut, niin ehkä tajuat että pointti oli muualla... se oli niinku vastaus sunkin itkuun tietynlaisista pelitavoista ja välineistä.

bemsku, se riittää, että oot yhteen paikkaan lisänny gamertagin, jos käytät kaikissa paikoissa samaa käyttäjätunnusta. Mulla ei oo mitään hajua sun tägistä enää, sen vaan muistan, että LG:ssä oli aivan saman niminen jätkä ja käytiin aika äkkiä negaamassa profiili punaseksi, kun satuit joinaamaan meidän peleihin. Publarölleily on ihan kivaa siihen asti kunnes joutuu itse uhriksi.

- sííká
    Ihan kiva että tällainen paska publapelaaja herättää kuitenkin teikäläisten sfääreissä pelaavien ylimaallisten kynien huomion, vaikkakin ihan tiedoksi, tää tunnus ei ole käytössä millään muilla foorumeilla. Sun jutuista alkaa paistamaan yhä enemmän epätoivoinen münchhausen-tyylinen kerronta, mutta jatka samaan malliin toi kiemurtelu on jo hauskaa viihdettä.

KonsoliFIN Toimitus TeRm0z:n Avatar
    Paikka
    Seinäjoki
    Gamer IDt

Gamertag: TeRm0z PSN ID: Termoz_Fin

Täällä alkaa homma jälleen lähentelemään turhan henkilökohtaista vääntöä, jonka arvo muille lukijoille lähentelee nollaa.
    Joten eiköhän ole aika unohtaa keskinäiset nokittelut (tai jatkaa niitä esim. privassa) ja keskittyä itse pelistä puhumiseen.
    Toisin sanoen, offtopicin puolelle valuvien viestien suhteen delete-nappula kääntyi juuri astetta herkemmälle.
    t: Ylläpito
    jer1234 ja Bentsku suosittelevat tätä viestiä.

Jäsen aeNVee:n Avatar
    Paikka
    siellä sun täällä
    Gamer IDt

PSN ID: aeNVee

Hakkeerit vallanneet pelin, mä huomaan.
    Tuplasti enemmän kuolemia pelissä kun sulla, tuplasti enemmän elämää sen ulkopuolella

Jäsen FMIX:n Avatar
    Paikka
    Vaasa
    Gamer IDt

Gamertag: FMIIX PSN ID: FMIX

Lainaus Viestin lähetti alunperin aeNVee (Näytä viesti)
    Hakkeerit vallanneet pelin, mä huomaan.
    Taas se aika vuodesta kun cod4 - waw - mw2 peleissä tulee nämä kunnon ylilyönnit. Uusi COD todella lähellä ja tämä ilmiö näkyy olevan joka vuotinen.
    TravoFIN suosittelee tätä viestiä.

Jäsen / [FL] Nisupulla:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    16
    Gamer IDt

PSN ID: Nisu

Taitavat tätä veivata suorassa lähetyksessä koko viikonlopun. Suomen kovimmat tiimit ja jokunen ulkolainenkin. Live-selostus Raitzerin heiniä.

Helsinki COD Challenge: SETT TV | SETT.fi

Järjestävän tahon kotisivu: www.cddchallenge.fi
    Slay Radio - Go retro!

Jäsen PurpleHaze:n Avatar
    Gamer IDt

Gamertag: Tudenkhamun PSN ID: Eetude

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nisupulla (Näytä viesti)
    Taitavat tätä veivata suorassa lähetyksessä koko viikonlopun. Suomen kovimmat tiimit ja jokunen ulkolainenkin. Live-selostus Raitzerin heiniä.

Helsinki COD Challenge: SETT TV | SETT.fi

Järjestävän tahon kotisivu: www.cddchallenge.fi
    COD 4:n PC versio siellä pyörii promodilla.

Alempaan linkkiin> http://www.codchallenge.fi/site/

Jäsen Make93:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

PSN ID: makejou

Pleikkarille oli näemmä tullut 1.13 päivitys, kokoa sillä oli 17MB...mahtaakohan joku tietää mitä se sisälsi?
    - Make

Jäsen Raunold:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: raunold

Kävi aika jännä juttu tän pelin kanssa. Se lopetti kokonaan toimimisen mikä ei pitäs johtua pleikasta tai levystä. Kaikki muut pelit toimii ja levy on hyvässä kunnossa. Näin siis käy kun koitan käynnistää pelin: MW2 Doesn't Work - YouTube
    Jos joku tietää miten ton voi korjata niin apuja, kiitos

Jäsen Hernerokka:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Suomi-Rampa

Lainaus Viestin lähetti alunperin Raunold (Näytä viesti)
    Kävi aika jännä juttu tän pelin kanssa. Se lopetti kokonaan toimimisen mikä ei pitäs johtua pleikasta tai levystä. Kaikki muut pelit toimii ja levy on hyvässä kunnossa. Näin siis käy kun koitan käynnistää pelin: MW2 Doesn't Work - YouTube
    Jos joku tietää miten ton voi korjata niin apuja, kiitos
    Itsellänikin on ollut samaa ongelmaa ajoittain. Olen yleensä sitten ollut pari tuntia poissa pleikkarilta ja yrittänyt uudestaan, jolloin peli alkaa toimimaan normaalisti. Ainakaan silloin ei tahdo peli käynnistyä, jos on pelannu jotain muuta peliä juuri ennen MW2:sta, tiedä sitten mistä tuo käynnistymisen ongelma oikeasti syntyy..
    "The insurance company is never going to believe this!"

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi