52suosittelee
Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin quassimo Dont Hassel the Hoff Hahah, joo en mä alkanutkaan, siis ihan tosissani mä olin ....
Yhelle saksalaisjengille oli eilen erityisen epämiellyttävää ffassa kun pelasin sattuman kantamoisen menestyksekkäästi Tar-21:llä. Nää pelas snipuilla. Erityisen typerästi vielä, tai no onhan se hauskaa juosta snipu kädessä ympyrää killing fieldeillä ja hyppiä 360:iä. Ainakin mulla oli hauskaa. Olin sellaisessa hivenen kovaäänisemmässä keskustelussa sitten kaikkea epic luuserista noobiTarilla pateettiseen kämpperiin, vaikka en todellakaan kämppinyt. Kuulemma snipuilu on ainoa hyväksyttävä ja herrasmiesmäinen tapa pelata peliä. |
Camper kills you once, shame on them; kills you twice, shame on you!
|
Täytyypä kokeilla tuota. Mun normaali booster killer setuppi on joku rynkky extended lippaalla, RPG kakkosena, semtex ja stun heiteltävinä ja perkkeinä marathon, stopping power ja sitreppi. |
|
Boostereista: Itse "ragequittaan" joka kerta, kun huomaan ffa-lobbyssa olevan boostereita, en vain yksikertaisesti nauti pelaamisesta tällöin. Vaikka boosterit onkin "helppo tappaa", ei heidän lahtaaminen ainakaan itselle tuo minkäänlaista iloa. Joko tulee kuoltua aivan liian monta kertaa yrittäessä päästä mapin "kuolleeseen" nurkkaan (boostereiden lempipaikkoihin), tai helppoja tappoja satelee jannujen yrittäessä samaan mestaan uudestaan ja uudestaan. Jälkimmäisessäkin tapauksessa on pelaaminen hieman turhan helppoa ja mahdollinen voittokaan ei tunnu kovin ansaitulta. |
NY RILLATAAN
Scavenger vaihtuu SoH Proksi. Eihän tuosta tähtäämisestä tule mitään kun menee niin hitaasti. Ja AA:n voit vaihtaa johonkin MP:hen, vaikkapa TMP Ext. Mags. Tuolla yhdistelmällä porukkaa kaatuu. |
|
K18 kamaa
Tavalliset publapelaajat tulevat kertomaan omista pelikokemuksistaan, minkä seurauksena gb:tä, turnauksia pelaava, ei ketään nöyristelevät kylmänviileät ammattilaiset tulevat kertomaan miten pelejä kuuluu / kuuluisi pelata. Käsittääkseni ketju on tarkoitettu kaikille pelaajille kertomaan omista pelikokemuksiaan yksin- ja moninpelistä. Ei pysty vieläkään käsittämään miten jotkut pelaajat jaksavat valittaa jokaisesta "hei mulle kävi tälläinen juttu, jonka seurauksena haluan jakaa *tarina* ja olen sitten kai aika hyvä pelaamaan" -viesteistä. Minkä takia tavallinen pubittaja ei voi kertoa tavallisella pubittajalle tarkoitetussa tavallissa pubittajan ketjussa jotain publatapahtumaa, joista on *ylpeä*. |
Lueppa se viesti uudestaan, ihan vain pari kertaa. EI silleen pintapuolisesti, vaan ihan syvemminkin. Publasta saa nauttia, mutta onse ny perkele kumma ku joku voi vakavalla naamalla miettiä miksei kaikki ihmiset pelaa publalla tosissaan. Sitä varten on juuri kilpapelaaminen. Sama ku menis lätkää pelaan luonnonjäälle ja ihmettelis et miks muilla ei oo täydet varusteet päällä. |
K18 kamaa
jos sä luet sen mun mun viestin ihan kokonaan, etkä vain kappaleen alut, niin ehkä tajuat että pointti oli muualla... se oli niinku vastaus sunkin itkuun tietynlaisista pelitavoista ja välineistä. |
Täällä alkaa homma jälleen lähentelemään turhan henkilökohtaista vääntöä, jonka arvo muille lukijoille lähentelee nollaa. |
Hakkeerit vallanneet pelin, mä huomaan. |
Tuplasti enemmän kuolemia pelissä kun sulla, tuplasti enemmän elämää sen ulkopuolella
Taitavat tätä veivata suorassa lähetyksessä koko viikonlopun. Suomen kovimmat tiimit ja jokunen ulkolainenkin. Live-selostus Raitzerin heiniä. |
Slay Radio - Go retro!
COD 4:n PC versio siellä pyörii promodilla. |
Pleikkarille oli näemmä tullut 1.13 päivitys, kokoa sillä oli 17MB...mahtaakohan joku tietää mitä se sisälsi? |
- Make
Kävi aika jännä juttu tän pelin kanssa. Se lopetti kokonaan toimimisen mikä ei pitäs johtua pleikasta tai levystä. Kaikki muut pelit toimii ja levy on hyvässä kunnossa. Näin siis käy kun koitan käynnistää pelin: MW2 Doesn't Work - YouTube |
Itsellänikin on ollut samaa ongelmaa ajoittain. Olen yleensä sitten ollut pari tuntia poissa pleikkarilta ja yrittänyt uudestaan, jolloin peli alkaa toimimaan normaalisti. Ainakaan silloin ei tahdo peli käynnistyä, jos on pelannu jotain muuta peliä juuri ennen MW2:sta, tiedä sitten mistä tuo käynnistymisen ongelma oikeasti syntyy.. |
"The insurance company is never going to believe this!"