Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Juu ei sieltä tarvitse liikaa näkyä, mutta sillä tavalla sopivasti. Suojan yli/nurkan taakse ampuminen olisi myös hyvä uudistus. Tämä auttaisi ...
Juu ei sieltä tarvitse liikaa näkyä, mutta sillä tavalla sopivasti. |
Tottakai, sillä oli CoD4ssa kieltämättä omatkin puutteensa. Jos nyt jotain kehitysehdotuksia listaisi: |
Last edited by peoh1985; 28.12.2008 at 01:14.
Juggernaut ei minua ole ikinä häirinnyt. Jos se olisi hyödyllinen niin sitä käyttäisi kaikki. Itse en pärjää sillä niin hyvin kuin monella muulla perkillä. Tietysti se saattaa olla ärsyttävää kun ampuu sen oletusarvoisen määrän kuteja eikä mies tipahda. Marginaali-ilmiö se silti mielestäni on. |
ja nevishän on paljon oikeesti esim. rynkyllä ampunut suojan takaa??! |
"Too weird to live, too rare to die."
"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded."
Lobby mute kiitos! Ei tarvis kuunnella pepejä huutamassa go go go go goooooooooool ajajajajajajajajaajajajja rrrrrivaaaaaaaa! Pistää vihaks nää hispaanot hoilottamassa. Ihmisiä vastaan ei oo mitään kuhan ois hiljempaa. |
''Aseita voisi itse maalailla ja levelin mukana tulisi erilaisia lisämaalausfiitsereitä, logoja tms. ja vihuja tappamalla ja aseita nostelemalla saisi itselleen jotain "weapon trophyroomia" koottua.'' |
Mulle riittäisi pelkästään pari uudistusta: |
Last edited by bruce; 28.12.2008 at 17:56.
Saisi tulla mikä oli Rainbow Six:ssä, että saa oman lärvinsä pelin hahmolle. |
For The Heart I Once Had
Mitehän toi leanaus, onnistuiskohan se jotenkin ohjaimella? Koneella kun välillä mättää kakkosta ja sen jälkeen kun ohjaimen ottaa käteen ja avaa ps3 niin tulee ikävä lean right ja lean left nappeja. |
t|C Co-Leader
Nyt: Call of Duty 4: Modern Warfare, (Call of Duty: World at War)
Waiting: Modern Warfare 2
Jep, taitaapi kuitenkin olla oma henki arvokkampi kuin hilluminen Elvis-puvussa |
Kustomointi poijes kokonaan, hahmon saa valita neljästä. Ei aseiden kustomointia, ei perkkejä. Tätä rataa, kun vain mentäis. Ei tankkeja, ei vehiclejä ollenkaa. |
Becoming good ain't hard, becoming respected is hard, becoming hated is piss easy, but becoming accepted in general is impossible.
tästä vois tulla vaikka kuinka hyvä, toivotaan parasta |
Call of Duty: Black Ops // Assassin's Creed: Brotherhood // NBA Elite 11
Pelaajien ideoita on laidasta laitaan. Toiset tunkisi vaikka oman pärstän peliin, toiset karsisivat kaiken turhan pois. |
Ois myös muuten iha hyvä ku sais valita mapin jostain sortin valikosta esim... mut kyl siihenkin sit varmaankin jotkut huonot puolet ilmenee. |
okei päätin tulla tänne kertoo mun ideoita (oikeita sillaisia) ku on aikaa ja toi threadi oli tossa just sopivasti. |
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."