Tämä on keskustelu Modern Warfare 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Itsekkin kyllä ihmettelen tätä hämminkiä tuosta siviilientappo kentästä, tämähän on vain peli muiden joukossa ja tuo mitä videossa nähtiin ei ...
Itsekkin kyllä ihmettelen tätä hämminkiä tuosta siviilientappo kentästä, tämähän on vain peli muiden joukossa ja tuo mitä videossa nähtiin ei pärjää raakuudessa mitenkään esim. Prototypelle |
Juu sitä käytetäänkin avoimessa maastossa esimerkiksi kadonneiden etsimiseen metsästä. |
PS3: Rattari
Kai tuo terrorismi siitä tekee jotenkin vaikeammin lähestyttävän aiheen. Joka päivä ei tule uutisia:"Mutatoitunut mies mursi koko armeijan, tuhat siviiliä ja kasan mutantteja". Kenenkään tuttu tai kukaan muukaan ei ole joutunut mutanttien hyökkäyksen kohteeksi, mutta jopa Suomalaisten tai suomessa asuvien lähipiirissä saattaa olla ak-47 lävistämiä ihmisiä. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Pitää ny hirvee haloo siitä laittaa, kun pelissä tapetaan siviilejä! |
kauheeta saissee
Nimenomaan tuo on itelläkin ollut mielessä, että ihan vaan kohun takia on laitettu peliin tää osuus.. |
Lähtee kyllä ihan käsistä tämä kohu. |
On se jännää kun FPS pelissä ei saa enää ampua AI ohjattua polygonikasaa joka esittää ihmistä. Onko se niin eri asia ammutaanko "ihminen" joka on aseistautunut vaiko aseetoon siviili? Voihan sitä kummastakin ajatella, että "voi voi nyt ton äidille tulis kyllä tosi paha mieli jos tää olis oikeeta elämää eikä peliä" Vielä kun on selvinnyt ettei koko kohtausta ole pakko edes pelata niin en näe asiassa mitään ongelmaa. |
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Aivan oikein. Lämpökameralla ei näe seinän läpi, ellei lämpölähde ole poikkeuksellisen kova ja ihminen ei sitä ole. Lisäksi, vielä ei ole käsiaseisiin liitettävää lämpökameraa käytössä missään, ovat sen verran isoja ja painavia. Lisäksi hinta kymmeniä tuhansia euroja kpl. |
no voi hyvää päivää! Onko sillä muka jotain väliä että onko se sotilaan vai siviilin veri joka lentää vai onko tää joku moraalinen juttu? jos on ni kyllä on tekopyhää, koska eihän iltalehteä ole koskaan kiinostanu moraali. taitaa vaan iltalehdellä juorut olla vähissä |
Eipähän kaikki vempeleet tuossa CoD 4:ssä ole olemassa. Mietit vaikka jo UAV:ta, siis kyllähän itse kone on olemassa, mutta ei se pysty siihen mihin se tuossa pelissä pystyy. |
Oletteko nähneet videopätkän esm tosta Overwatchista? New MW2 Special Ops Mission "Overwatch" Footage |
Toi todellakin näyttää siistiltä, Tässä artikkeli yksinpelin kiistellystä kentästä: |
Olet Lolleri ihan oikeassa noista iltapäivälehdistä. Ensin hirveä moralisointi ja sitte mässäillään ihmisten kärsimyksellä euron kiilto silmissä. |
TheQuassimo @ YouTube
Tapaus tuntuu ainakin jakavan tämän keskustelufoorumin aika tasan kahtia. Itse en vielä tässä vaiheessa voi koko peliä tai pelintekijää tuomita, mutta irrallaan asiayhteydestä pelin kohta tuntuu perusteettomalta ja mauttomalta. Pari täsmennystä vielä kohtauksen puolustajille: |
Eipä ton videonkaan perusteella tarvi itse ampua ketään.. Ihan vapaaehtoista se on painaa siitä "liipasimesta". |