Tämä on keskustelu Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: EA:n virallisen MoH: Airborne foorumin PS3 osiolla tapahtuu. Käyttäjä nimeltään Jessica101 kertoo saaneensa nimettöminä pysytteleviltä lähteiltään sisäpiirin tietoa tulevasta Medal ...
EA:n virallisen MoH: Airborne foorumin PS3 osiolla tapahtuu. Käyttäjä nimeltään Jessica101 kertoo saaneensa nimettöminä pysytteleviltä lähteiltään sisäpiirin tietoa tulevasta Medal of Honorista. Viesteissä mainitaan muun muassa: |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
|
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Ei ole ensimmäinen kerta, kun pelistä huhuillaan: http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/3769/ |
Juu ei... oon mä ton "uutisen" tuolla sivulla nähny jo kauan aikaa sitten, muistaakseni joskus viime kesänä, mutta ajattelin silloin, että on liian aikaista tehdä topikkia |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
tämähän vaikuttaa erittäin hyvältä, odotukset kyllä ainakin itsellä tulee olemaan erittäin korkealla tätä peliä odotaessa. on kyllä vihdoinkin tämänkin sarjan hyvä siirtyä pois WW2- aiheesta, vaikka koko pelisarjasta olen kovasti pitänyt. |
PS3
Kyllähän tämä kiinnostaa. MOH-sarjasta kuitenkin paljon hyviä kokemuksia. Jospa saataisiin hyvä nettiräiskintä nykyaikaisilla aseilla ja vempaimilla niin pääsisi cod4:stä eroon. |