Tämä on keskustelu Assassin's Creed 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Pystyykö fly swatter trophya tekemään jostain vai pitääkö pelata alusta siihen lentotehtävään asti?...
Pystyykö fly swatter trophya tekemään jostain vai pitääkö pelata alusta siihen lentotehtävään asti? |
Aijaa, tuosta en tiedä, kun en ole ikinä yrittänyt enkä niitä valikkoja niin tarkkaan tutkinut. Tosin siellä on kyllä joku memory juttu mutta en ole sitä katsonut sen tarkemmin. Jos pystyt valitsemaan sen tehtävän jotenkin uusiksi niin sitten varmaan saat myöskin trophyn, mutta ei sitä ainakaan siis mistään muusta paikasta tai tehtävästä saa kuin siitä nimenomaisesta |
Oon ite justiin vienyt kaikki codex paget sinne ja solvannu sen maailmankartan ja näin, että oon nyt menossa vissiin viimeseen muistiin. Joten vähän spoilas tuo, mut mitäpä väliä... Tän Assassin's Creed II:n tekijöiden edellisessä pelissä, Prince of Persiassa, tarina kulki eteenpäin vielä lopputekstien aikanakin. Sen vaan halusin ilmoittaa. :P |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Uutta assassin's creediä tulossa(2011?): |
Last edited by TT-2k; 14.01.2010 at 07:37. Syy: Spoileritagit lisätty
COMTRAYA!
Tuli juuri vedettyä peli ns. 100% läpi, mutta silti mittari näyttää 97.6%... Aika törkeä ratkaisu Ubilta että DLC vaaditaan 100% suorittamiseen. |
Tullut tässä nyt noin 4h pelailuta,ja olen positiivisesti yllättynyt. Todella loistava peli! Jos joku viitsisi briiffata nopeesti ton AC ykkösen juonen,olisin todella kiitollinen! |
Assassin's Creed – Wikipedia |
Mitäs 1.02 päivitys toi tullessaan? |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
huomenna sitten tuota dlc:tä tulee ulos. Mahtavaa saada lisää pelattavaa viime vuoden yhteen parhaimmista peleistä. Toivottavasti on tarpeeksi uutta pelattavaa että korvaa tuon 5e minkä tuo maksaa(?). Tai no pienikin lisä pelattava korvaa tuon 5e(?) |
COMTRAYA!
Arvostelu DLC:stä: |
Onko jollain kokemuksia tästä laajennuksesta? Onko ostamisen arvoinen? |
Itse ostin tuon paketin ja mielestäni oli hyvä. Vähän ehkä lyhykäinen mutta itseäni ei haitannut koska olen kova pelisarjan fani. Sen että kuluttaako tähän 4¨€ riippu ihan oikeestaan siitä että kuinka paljon tykkäät pelistä yleensä. Mielenkiintoinen juoni oli kyllä tässä ja jatkuu sitten dna sequence 13:ssa: sellanen että ilman parjää mutta lisämielenkiintoa tuo myös pääjuoneen. |
COMTRAYA!
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Nyt tarviaisin apua. Eli siis ostin ja latasin tuon AC2:den dlc. Sen ekan välivideon katsoi missä oli siitä |
Osaisiko joku kertoa mihin pitää mennä tai mitä pitää tehdä sen jälkeen kun Ezio hyppää Forlista Firenzeen niin kartalla ei näy mitään tehtävää mitä pitäisi tehdä. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi