Tämä on keskustelu Assassin's Creed 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin The FinGuy Teki mulla samaa ton BF3 Betan kanssa. Koitappas eri ajankohtaa. Klo 12 jälkeen päivällä pitäs ...
Tulipahan itsekkin tämä hankittua ja nyt joku reilu 20h takana ja sequence 11:ssa eli loppupuolella. Odotukset oli kovat kun peliä paljon hehkutettu, mutta ehkä pienoinen pettymys minulle kuitenkin, varsinkin kontrollien osalta. Eli Eziolla mennään vaan R1 ja x pohjassa niin kiipee ja juoksee ja tekee kaiken, samoin taisteluissa counterilla saa lähes 90% vastustajista ja sitten loput väistää ja lyö, eli myös vaikeustaso mielestäni vähän alhainen, siis perus tehtävissä. Lisäksi kiivetessä/hyppiessä hieman epätarkka eli saattaa ottaa ylimääräisen hypyn johonkin suuntaan vähän liian herkästi ilman että tarkoituksella olisi ohjannut. |
Tuli tuossa vetästyä eilen tämä viimeisiäkin rippeitä myöten läpi 100% Synciin asti ja platina trophy hommattua. Reilu 36h 30 min tuohon sai uppoamaan aikaa. Itsellä meinas alkupuolella kyllästys iskeä, noiden kotrollienkin puolesta. Oli muutaman viikon hyllyssä ennenkuin taas kipinä iski ja kun peli lähti kulkemaan niin siitä ei sitten voinut ihan heti lopettaakkaan. Aika helppo tuo kyllä loppupeleissä oli platina trophyn hommauskin. Muutama vaikeampi tehtävä tietysti joukossa. Aika paljon tosiaan toisti itseään, mutta loppupulolella homma kävi vähän mielenkiintosemmaksi. Tarina ihan mielenkiintonen. Ääninäytteli itseä pikkusen häiritsee, kun semmosta hoonoa Englantia Italian aksentilla. Sitten kun itse ymmärrän englantia paljon paremmin luettuna niin nuo tekstit on perseestä, kun lauseet jatkuu aina seuraavaan testiin ja seassa sitten sitä italian solkkausta. Kai se on osa sitä pelin tunnelmaa, mutta itse en tykkää. Pitää varmaan pelata tuo koko sarja sitten tarinan osalta uudestaan kun menee niin paljon juonesta ohi kun ei pysy oikein siinä sisällä. |
Myönnän etten jaksanu koko ketjua lukee ja veikkaan, että tästä on kyllä ketjussa puhuttu aiemmin, mutta silti. |
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Kamikatse/stats/319868369/ps3/ 1 pelaaja, 1 tavoite; voitto!
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Jou, ac2 tuli juuri vedettyä uudestaan läpi. Platina olis todella lähellä, muutama trophy pitäisi vielä hankkia. Elikkä ne 100 sulkaa ja 18 glyphiä tai mitä ikinä onkaan. Pitääkö noi sulat ja gylphit oikeesti vaan itse etsiä? Eikö mitään karttaa yms apukeinoja ole? Varmasti ollu aiheesta aikasemminki jo puhetta, mutta helpommin näin kysymällä jos joku viitsisi vastata. Kiitos. |
Tämä on toinen peli josta olen jaksanut platinan hommata, enkä minä ainakaan noita jaksanut ilman apuja etsiä. |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Ilmeisesti pitää itse etsiä. Tosin jos nyt haluaa niin netistä löytyy kartat noihin. Ainakin omalla kohdalla glyphissä on pikku bugi firenzessä oli niin että en muista rakennusta mutta en saanut glyphiä luettua suoraan hetken kuluttua katsoin truth valikosta ja se oli sielä. Tipuin myös saman rakennuksen läpi koko pelimaailman alapuolelle eli joku bugi rakennuksessa oli. Peli maailman alapuolella oli näkymätöntä vettä johon hahmo jäi uimaan. |
Pelaan netissä: Battlefield 3, Grand Theft Auto IV (+lisä-osat), WipeOut, Dead Nation, MAG, Uncharted 2: Among Thieves, Little Big Planet 2
Itse koitan aina ilman apuja trophyt hommailla, mutta 100 sulkaa on kyllä liikaa kun ei tiedä mistä niitä etsiä. Jonkinlainen kartta pitäis mun mielestä olla että toi olis reilu trophy, eikös brotherhoodissa ole semmonen vai muistanko ihan väärin? Kiitti avusta kuitenkin. |
Brotherhoodissa voit ostaa räätäleiltä kartat sulkien sijainteihin. Ja Revelationsissa puolestaan täytyy itse ensin etsiä puolet (50) Animus fragmenteista (ne korvas edellisten pelien sulat), jonka jälkeen kaikki loput jäljellä olevat fragmentit ilmestyy kartalle. Mielestäni Revelationsin systeemi on paras: täytyy ensin nähdä hieman vaivaa löytääkseen osan, jonka jälkeen loput tulee näkyville. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
On noihin olemassa pieni apu tässä pelissäkin. Eli menet DNA:han ja haet sieltä ne sulat. Sinne tulee näkyviin, kuinka monta olet löytänyt tietyltä alueelta. |
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Kamikatse/stats/319868369/ps3/ 1 pelaaja, 1 tavoite; voitto!