Tämä on keskustelu Assassin's Creed 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin mycreed 2. Animusta on mahdoton jättää kokonaan pois, tarinassa se on ja pysyy, mutta se pitäisi jättää ...
"I suppose I should have quitted when i was ahead,but what is that they say,fortune favors the bold... right!,lucky me" - Nathan Drake
lol.. Animus turha juttu.. öö ..heh... ok? Olen erimieltä.
Vai siis ymmärsin väärin? vaan tarkoitettiin sitä
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
Sitten ubin poikien pitäisi jättää ajatus edellisen pelin jatkumosta... scifi-piirteet ovat pelissä sen verran tärkeässä osassa kuitenkin, ettei niitä enää tässä pelisarjassa voi jättää pois (psst... Vaihtakaa Ubi tämän pelin nimeä ja unohtakaa AC trilogia... voisitte tehdä uskottavamman tarinan ja eheämmän pelikokonaisuuden!)...
Nojuu... Fakta on se, että animus ei varmasti kokonaan vain katoa, joten sen kanssa on opittava elämään![]()
Eipä olisi varmaan juoni tuollainen edes ollut jos ei laitetta olisi keksitty. Juonihan oli että: "löydä johtolankoja lopullisen aarteen luokse joka on 1000 vuotta vanha ja ei olla vieläkään löydetty"
Joten jos ei olisi laitetta keksitty, niin peli olisi tällainen että pelataan Altair nimisellä ukkelilla vuonna 1000 ja otetaan tehtäviä siltä ukkelilta sieltä mistä niintä tehtäviä nyt otettiinkaan, ilman muunlaista juonta. Ja lopuksi saat titää että tämä lopullinen aarre päätyi jollekkin ukkelille.
En kyllä paljoa pelin juonesta muista mut jotenki noin se meni että siinä jahdattiin jonkin aarteen perässä.
MH IGN: Arucard, ID: APUCX2 HR: 117 (updating)
Scatterfish, why does this game even have weapons!?
pc+ql=nomnom
ps3+cod=ripuli
"I suppose I should have quitted when i was ahead,but what is that they say,fortune favors the bold... right!,lucky me" - Nathan Drake
ITsellä on vielä ykkönenkin kesken, mutta aika pitkälle olen pelannut ja mielestäni juoni ei ole mitenkään erityisen hyvä eikä liioin erityisen huono. Huippu peli joka tosiaan vähän toistaa itseään, mutta silti mukava pelata.
Kakkosta odotan kyllä ja se on pakko-ostos. Jos saataisi juoni hitusen syvällisemmäksi/mielenkiintoisemmaksi niin olisi aivan loistava peli varmasti!
En löytänyt jostain syystä tästä ketjua...
Itse petyin pahasti ekaan peliin, joka jäi kesken (toistoa ja tylsää pelaamista) - mutta E3:n trailer kyllä näytti hyvältä.. Jospa tämä on nyt asteen erilainen peli.
Täällä E3-trailer:
Assassin's Creed II Video Game, E3 09: Trailer | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
Täällä haastis (creative director) Patrice Désilets:
Interview: Assassin's Creed 2 creative director, Patrice Désilets
Hauska kommentti ekasta pelistä (laittoivat pienenä piruiluna 120 "lippua" peliin, mutta silti osa keräsi kaikki..):
"Q=What about the people who got all the flags?
A=Those are crazy people.
But that's all my fault by the way. I assume it fully. I wanted to show gamers that sometimes collection is just a useless waste of time. So I put in four hundred and twenty flags that were useless. And I knew it.
Q=Are you going to do it again?
A=No, I'm not that mean! Once is enough."
PS3, Xbox 360, Wii - PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 3G S (32 gb) http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
Hain "Assassin"-sanalla, eikä löytynyt. "Creed" sanalla tosin löytyi heti, joten olisi pitänyt kokeilla sitäkin..
PS3, Xbox 360, Wii - PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 3G S (32 gb) http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
Pelin Euroopan julkaisupäivämäärä on nyt tiedossa.
Jenkit saavat AC2:n kolme päivää aiemminUbisoft has told Eurogamer that Assassin's Creed 2 will launch on PC, PS3 and Xbox 360 here on 20th November.
Mahtaakohan tuota black editionia tulla Suomeen?, sattuis olemaan synttärit just siinä lähellä nii olis aika hyvä![]()
Last edited by KingofPS; 14.06.2009 at 21:45.
Assassin's Creed 2-pelin kansikuva esiteltiin SCC-TDS-sivustolla.
![]()
Jos 140 merkin sisällöttömät viestit nappaa, seuraile meikkua Twitterissä.
Komea kansikuva. Erittäin tyylikäs.
. . . Execta executes in an exactly exact time.
► PlayStation & PlayStation®2 & PLAYSTATION®3 ► PS2-pelini & PS3-pelini ► 32" HDTV & PS3 40 GB & 2x SIXAXIS & Jabra BT125 -mikki
Ottaa niin päähän kun olen pelannut tämän ykkösosan läpi 1.5 kertaa enkä vieläkään tiedä juonta kunnolla koska en kuule dialogeja paljon yhtään. Kuvan perusteella tiedän, että:
Pystyisikö kukaan kertomaan juonta TÄYSIN seulotusti ja sillä tavalla lyhyesti että kuitenkin kakkososaa on kiva päästä jatkamaan? Tai onko minnekkään linkkejä, sillä walkthroughit ovat sen verran pitkiä että niitä ei jaksa lukea kun siinä sivussa on selitetty miten voi tappaa jonkun ja jne. Olisin erittäin kiitollinen sillä tämä on ainoa omistamani PS3-peli minkä juonta en tiedä kunnolla ja kuitenkin se kiinnostaa minua.
Tälläin nopeesti voin yrittää selittää. Korjailkaa joku jos kusen hirveesti
Jotain tommosta. Jotain varmaan jäi välistAika moinen spoileri sit assassins creed 1.
Last edited by Hartman; 01.07.2009 at 23:36. Syy: Type
I Was Born For Dying
Tää kyl on ihan pakko ostos. (ennakkotilaukses jo) Pidin tosi paljo ykkösest vaik vähä toistiki itteäs.
Ja mun mielest se nykymaailman juoni oli iha hyvä vaikkakin aika salaperäinen
inFamous 2!!!!! Cant wait!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6Ttv7JQGHeI
Jos englantia hyvin osaat niin englanninkielisessä wikipediassa on juoni tiiviisti ja hyvin selostettuna. Assassin's Creed - Wikipedia, the free encyclopedia
NYT: Modern Warfare 2, NHL 10 // OSTOLISTALLA: Gran Turismo 5
Jos tilaa gamestopista ennakkoon(en tiedä saako suomes) nii saa jonkun lisä palatsin. Mutta se on kuullema se mikä oli e3-demos.
inFamous 2!!!!! Cant wait!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6Ttv7JQGHeI
Assassins Creed 2 - Development diary part 1
YouTube - Assassins Creed 2 development diary part 1
Okei, eli ykösen juonta olen lukenut ja katsellut tästä pelistä kaikki videot. Kannattaakohan tämä hommata jahka tulee, kun ei kuitenkaan pelikokemusta ole ykösestä lainkaan. Pari kertaa olen hyppysissäni pitänyt mutta kotiin asti se ei ole vielä tullut. Onkohan pelin juoni kovinkin pimentoista jos aloittaisin sarjan 2 osasta. Tai oliko ykösessä niin pakko seurata juonta?
Kyllähän se Assassins creed 2 jatkaa siitä mihin ensimmäisessä jäätiin, mutta se juoni ei jatku kakkososaan eli Assassins creed 2:ssa on ihan oma juoni.
Saahan sen Assassins creed pelin nykyään varmaankin noin 20 euron pintaan, joten itse ainakin suosittelen kokeilemaan.
Täytyy kyllä käyttää hyödyksi tuo Gamestopin tarjous: Tuo 2 Ps3/X0 peliä ja saat yhden pelin eurolla. Assassin's Creed 2 kuuluu pelien listaan joten käytetään se hyväksi, kunhan vain Gamestoppiin pääsis poikkeamaan.
PS3 Pelini: Call of Duty: Modern Warfare 2, GTA IV, LBP, Rainbow Six Vegas 2, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Assassin's Creed 2 ja Mirror's Edge