Tämä on keskustelu Assassin's Creed 2 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin rioichi Nuo subject 16 jutut on mielestäni aivan mahtava keksintö. Todella vaikeita ja mielenkiintoisia. Pelissä on ...
huh huh, mitä tilanteita ja toimintaa pelitarjoaakaan |
"OLEN MAJAKKASI SYNTIEN MERILLÄ, KÄDET VERILLÄ VEDÄN LAIVASI SATAMAAN JA SEN SYTYTÄN PALAMAAN TÄHÄN RAKKAUDEN PASKALAMPEEN" - Suolainen Kapteeni
Tekeekö tikarilla tässä pelissä yhtään mitään vai sopiiko se esim. paremmin tiettyjä vastustajia vastaan? Jokusen tunnin olen peliä jo pelannut ja tikari on ainoana aseena jäänyt statistin osaan. |
tikarit ovat yleensä nopeampia mitä miekat tai muusinuijat, itse käytän enemmän tikaria miekan/nuijan siasta... ja herkullisimmat tapot olen nähnyt keihäällä |
"OLEN MAJAKKASI SYNTIEN MERILLÄ, KÄDET VERILLÄ VEDÄN LAIVASI SATAMAAN JA SEN SYTYTÄN PALAMAAN TÄHÄN RAKKAUDEN PASKALAMPEEN" - Suolainen Kapteeni
Noista hautojen ryöstelystä |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
taas tuli pelattua lisää peliä ja nyt olen venetsiassa. Voisin jopa sanoa että on peli parantunut kun saa lisää taitoja. |
COMTRAYA!
Tuli uncharted 2 hakattua läpi ja nyt tartteis saada uusi peli alle.Eli täytyy täällä kysellä kun kokemusta varmasti löytyy.Eli onko tämä peli paljon vaikeampi kuin uncharted?ja tarviiko tässä etsiä tiettyjä paikkoja ja haahuilla löytääkseen ne?Peli kuvaa tullut jonkun verran katsottua ja näyttää hyvältä mutta onko pelillisesti unchartedin tyyppinen vaiko ihan erilainen?Eli pääseekö tässä amatöörikin koko ajan eteenpäin vaiko jääkö helposti jumittamaan joka tehtävään? |
Olen päässyt Venetsiaan asti: |
Olisi seuraavanlainen kysymys tästä jatko-osasta (niille, jotka ovat molempiin peleihin perehtyneet): Pelasin aikoinaan ekaa peliä, jossa kyllästyin totaalisesti siihen "toreilla" pyörimiseen, taskuvarkailuun yms. Se oli paikoin aivan kuolettavan tylsää meininkiä (tai sitten vain en osannut pelata peliä "oikein"). Samoin mulle jäi hämäräksi muutenkin se, että miksi pelissä oli joku tieteellinen kulma yms eli äijä meni "toiseen aikaan" tms.. |
PS3, Xbox 360, Wii - PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
|
NYT PELAAN Ps3: Socom: Confrontation, Modern Warfare 2, LittleBig Planet, Motorstorm: Pacific Rift
Odotan: Assassins Creed 2, MAG