Tämä on keskustelu Pro Evolution Soccer 2010 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin DPK .......Ehkä sitten kaukana Japanissa, jokin muuttuu, mutta nyt jos myynti on kohtalaista - he ajattelevat hypnoosin ...
Rauno Repomiestä lainaten: paska avautuminen. Jännää miten johonkin peliin voikin kasvaa niin kiinni että toisen nimikkeen pelaajille pitää oikein urakalla ruveta vittuilemaan. |
Last edited by TT-2k; 29.09.2009 at 09:33. Syy: Lainausta siivottu
Eilen pelasin pari matsia Japanian Storesta ladattua Winning Eleven 2010:n demoa ja olin positiivisesti yllättynyt. PS3:lla olin aiemmin pelannut vain kahden edellisvuoden PESien demoja, ja ne olivat ... vähemmän vakuuttavia. Mutta tässä alkoi olla paketti kasassa niin tekniikan, ulkoasun kuin ennen kaikkea pelattavuudenkin kannalta. Tunnustan, että olen vanhan koulukunnan PES-ihminen, eli PS2:lle löytyi aikanaan ensimmäisen Pro Evon lisäksi myös osat 3 ja 4, ja niiden päälle vielä PSP:lle PES6. FIFA-sarjaan en siis lähde tekemään vertauksia, koska se on jäänyt lähinnä satunnaisten kokeilujen tasolle. |
Pelasin pitkästä aikaa PEs 2009:a ja kyl 2010 meni samantien hankintalistalle. |
Here, unedited, unaltered and for your enjoyment, is a full match between two of the best players in the UK, taken from the PES 2010 Xbox 360 review code. |
Terve, |
Hondo, He's Old School !!
Olen tehnyt suurimman osan maaleistani kulmapotkuista päällä ja omassa päässä puolustanut niitä tehokkaasti pääpelillä. Herääkin kysymys että mitä odotit peliltä? Että se puolustaa ja sijoittuu oikein hyökkäyksessä puolestasi? Pitäisi varmaan olla näillekin peleillä oma vertailuketju ja muistelisin että sellainen jossakin on. Eikä peli ole täynnä bugeja vaikka siinä niitäkin on. Ei kuitenkaan mitään suurempaa, minkä vuoksi pitisi toisen pelin ketjussa haukkua peli surkeaksi. |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Kuten TT-2k jo kirjoitti, niin pelkästään PES 2010 demon ja Winning eleven 2010 demon ero on huomattava. En tosiaan ihmettele, jos joku jätti PESsin demon hakkaamisen pariin matsiin, sen verran oli jäykkää tuo pelattavuus. Xboxin demo muuten oli jo parempi, mutta vasta WE:n demo teki pelaamisesta nautittavaa. |
Niin ja jos kysytään, että mitä oikein odotit peliltä? PALJON! Siis FIFAsta kyse. Jos nyt PESsistä puhutaan niin demon perusteella vaikutti paremmalta kuin FIFA, vaikka ei kyllä todellakaan täydelliseltä. Pelinopeus oli aivan liian kova, joten toivottavasti sitä pystyisi säätämään koko versiossa. Tuntuu että vieläkin odotetaan sitä kunnon jalkapallopeliä :/ |
PESsin demolta en juurikaan mitään odottanut, toki toiveikkaana toivoi että edes jotain olis muuttunut mutta ei niin ei.. lähinnä mieleen tulee kankea-jähmeä-robottimainen-flipperöinti. |
Jonkin verranhan tuota Pessin pelinopeutta on myyntiversioon laskettu demosta, tiedä sitten kuinka paljon. Ei kuitenkaan omaan makuun tuo demokaaan milään mahdottoman nopealta vaikuttanu. Melko varma veikkaukseni on, että ei sitä pelinopeuta kokoversiossakaan pysty säätämään.. |
Pelitempo ehkä hidastuisi kun päästät R1. Pelaajat juoksee nopeempaa kun ne spurttaa, jos tiesit.... |
NYT PELAAN Ps3: Socom: Confrontation, Modern Warfare 2, LittleBig Planet, Motorstorm: Pacific Rift
Odotan: Assassins Creed 2, MAG
Jahka peli ilmestyy niin oikeastaan sen hankkiminen kiteytyy demon perusteella eniten maalivahtien pelaamisen suhteen. Demon maalivahdit ovat tasoa 2(arvosanoilla 1-10), jos realistinen maalivahti on luokkaa 7 ja ylihyvä sitten 10. Joten toivottavasti tänne saadaan kunnon analyysiä pelistä ja varsinkin maalivahdeista. |
Aivan samaa mieltä olen. Pelitempo on minun mielestä kohdallaan, ja muitakin vikoja edellisistä peleistä on korjattu. Hyvä että ovat kuunnelleet pelaajia. Vaikka edelliset pelit ovat olleet heikompia kuin aikasemmat, olen silti pelannu niitä, koska Fifan puolelle en kääntyisi vaikka maksettais. Fifa 09 ostin, enkä tykännyt yhtään. |
NYT PELAAN Ps3: Socom: Confrontation, Modern Warfare 2, LittleBig Planet, Motorstorm: Pacific Rift
Juuri tämän takia PES on jäänyt oman maineensa vangiksi ja kehitys on tyssännyt suht totaalisesti. |
Jos olisit viimeisen puolen vuoden aikana edes kurkannut mitä PESsirintamalla tapahtuu niin olisit ehkä törmännyt näihin Konamin valvomiin PES-feedback-alueisiin. Noissa on yhteensä yli 11 000 postausta, mikä hiukan sotii aika hataralla pohjalla olevaa näkemystäsi fanien nöyristelystä. |
Sitten loppui näköjään taidottekijätiimiltä totaalisesti siihen, jotta peliä saataisiin enää olemmaksi paremmaksi tehtyä.. |
Nyt oon pelannu jonkin verran tuota Winning Eleven 2010:a Japsi Storesta imutettua demoa ja täytyy sanoa et ei kyllä nyt vakuuttanut edelleenkään. Oon ollu myös ns. PES-hihhuli alusta pitäen ja hakannut nakit verille tuota pelisarjaa. Vasta tämän vuoden demojen perusteella alan miettimään vahvasti takin kääntöä ja liputtamaan FIFA:n puolesta. Tosin sitä olen pelannut vain demona mutta kyllä se vaan kirpaisee PES-veteraanin sydäntä tunnustaa että onhan se pelillisesti parempi. |
Noh, täytyy odotella sitä lopullista versioita ennen kun sanoo mitään. Ehkä ne vielä ehtii vaihtamaan jotain juttuja. Sekä fifassa että pesissä on huonot puolet, mutta uskon sydämeni pohjalta että pessi ottais sen valtikan takas. |