Tämä on keskustelu Pro Evolution Soccer 2010 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: PES 2010 kehittyy kaikkien aikojen realistisimmaksi jalkapallosimulaattoriksi . Konami Digital Entertainment GmBH on ilmoittanut että heidän tuleva PES 2010 pelinsä ...
PES 2010 kehittyy kaikkien aikojen realistisimmaksi jalkapallosimulaattoriksi. |
Last edited by Captain Cook; 12.05.2009 at 15:15.
Kovat puheet... mitättömät teot??? Kiitos hienosta topiicin avauksesta. Valitettavasti itse odotan uutta Pessiä jälleen kerran kauhun sekaisin tuntein. |
Last edited by DPK; 25.06.2009 at 22:14.
...Ai niin? |
PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
Odotuslistan kärki: Blur 2 Koneessa pyörivät: -
Ei kai se ulkoasu ole lähellekkään tärkein jalkapallopelissä? |
Hyvä ketjun avaus! |
Onko kyllä DPK aivan väärän sarjan parissa pyörinyt jo useamman vuoden, jos kerta nykyinen PES on niin hirvittävän ruma. Milloin viimeksi sarjan peli olisi näyttänyt paremmalta, kuin Fifa? Muutenkin kuka nyt fudista pelaa sen ulkonäön takia...Tärkeämpää olisi saada pelaajien animaatiot ja ja kaikenmaailman fysiikat eri tilanteissa kohdalleen, sekä ruudunpäivitys pysymään hyvänä, jota se tosin on jo mielestäni nykyisessä versiossa. |
PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
Eikä 2009 edes ole mitenkään ruma. Ihan ok. Omasta mielestäni grafiikka on parantunut päivityksien myötä tai sitten vaan kuvittelen. No se 2009 versiosta. Tollainen kuva oli Pes2010:stä. Eli keskimmäinen kuva on 2010 ja molemmilla sivuilla 2009. No eipä tossa näy kuin Messin naama josta nyt ei kauheasti voi mitään päätellä muuta kuin miltä Messi tulee näyttää pelissä. Jos toi nyt on oikea kuva siis. Onhan toi kyllä paljon hienompi kuin 2009 pärstät. |
Last edited by Captain Cook; 13.05.2009 at 10:50.
Itselleni riittäisi hyvin nykyinen PES-grafiikka tai vähän rumempikin, jos vain noissa asioissa mitä tuossakin sanotaan päästään eteenpäin. Itseäni varsinkin nuo strategiset asiat ja taktiikoihin liittyvät innostavat. Tähän kun lisää tuon että erikoistilanteisiin saisi oikeasti vaikuttaa ja suunnitella asioita, niin uudistukset kuulostavat todella hyviltä. Juuri erikoistilanteissa ollaan PES sarjassa ja varsinkin FIFA:ssa(jossa ei voi säätää edes muutamaa nousijaa kulmissa) todella kaukana vielä oikeasta pelistä. |
Samaa mieltä olen kanssasi. Nykyisen ulkoasu ei häiriköi minua yhtään, jos ei ota välillä hieman tönkköjä animaatioita huomioon. Ihmettelenkin tällaisen vanhan pelisarjan tapauksessa, että mikä ihme siellä nyt mättää. Palkkaisivat esimerkiksi konsultiksi kokeneen valmentajan, joka kertoisi erikoistilanteista jne, kun nähtävästi sitä eivät ole tehneet. |
Itse toivoisin myös että noihin erikoistilanteisiin voisi itse enemmän vaikuttaa. Olisi esim. tosi hyvä jos pystyisi jossain training-modessa suunnitella omat vapari ja kulmapotku tilanteet, vähän niinkuin nhl:ssa. Eli antaisi tietyille pelaajille tietyt "reitit" mihin ne menisivät. |
|
Tuosta avauksesta nousi pitkästä aikaa mielenkiinto tätä sarjaa kohtaan. |
Innolla odotan lisäinfoa pelistä. kuvia ja videota myös!!! Loistavalta kuulostaa muuten noi jutut mitä siinä tulee olemaan!!! |
Jos nuo puheet vielä toteutuu nii kukapa olisi uskonut 2008 ja 2009 kuran jälkeen? |
YouTube - PES 2010 - debut trailer |HD| |
En ymmärrä miksi tuollaisia trailereita edes tehdään. Ne ei paljasta mitään pelaamiseen liittyvää. Sais nyt tulla joku gameplay- video. Tuosta messi jutustakaan ei saanut mitään selvää. Hienoa ainakin että hän tekee niitä animaatiohommia |
NYT PELAAN Ps3: Socom: Confrontation, Modern Warfare 2, LittleBig Planet, Motorstorm: Pacific Rift
Odotan: Assassins Creed 2, MAG
VG247 Blog Archive Fernando Torres joins Messi as PES 2010 cover star |
kyl on fifaan tulossa niin kovia uudistuksia, että imo luulen että fifa vie 2010 vuodenkin nimiinsä. toivottavasti molemmista tulee samoihin aikoihin demot, niin ne päättää sitten kumman ostan. pessin master league oli kyllä niin rautaa verrattuna fifaan, kun muut seurat teki pelaajaostoja, ku sensai päättää tekeekö ne paljon vähän vai jonkin verran ostoksia. mutta pessissä on master leaguen heikkous siinnä (muistakaa IMO) kun rahayksikkö on joku ihmeen pessi piste. eikö ne saa lisenssejä edes euroille, vai miks pitää olla jotkut pes pisteet. toinen on sitten liigojen vähyys. mestareiden liigat yms. oli ainakin PES 5 & 6:ssa ihan turhia, kun siellä oli aina samat joukkueet. Jo lisenssien takia luulen että aion ostaa FIFA10 ellei tää pessi oo sitten vaan niin paljon parempi kuin pleikkari2 aikoina. |
Jaahas, PES tuntuu taas vahvasti esittelevän uutta tuotostaan entistä upeammannäköisillä kasvoilla ja ihohuokoset ovat tarkassa syynissä… FIFA on viime aikoina jäänyt auttamattomasti junasta tällä saralla. Näin ollen fanipoitsut ovat päässeet nokittelemään ja kyykyttämään toisiaan. |