Tämä on keskustelu Fat Princess [PSN], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Kyllä, eiköhän mikit pelitä jos se tosiaan on vain tuon R2-nappulan takana. Muuten äänet ainakin jenkeillä kuuluivat kristallin kirkkaana eli ...
Kyllä, eiköhän mikit pelitä jos se tosiaan on vain tuon R2-nappulan takana. Muuten äänet ainakin jenkeillä kuuluivat kristallin kirkkaana eli kuuluvuudessa ei pitäisi olla ongelmaa. Joukkueet myös pysyvät samoina eikä BF:n tapaista satunnais puolueen vaihtoja tapahtunut kertakaan. Tiimiä pystyy vaihtamaan jokaisen matsin jälkeen joten kaverin joukkueseen pääseminen on vaikeimmillaan vain yhden taistelun päässä(mikäli peli heittää siis eri joukkueseen). |
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgetten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
On kyllä ollut huikeaa räpellystä (positiivisessä mielessä |
Eipä eilen vielä päässyt jenkkien kanssa pelaamaan, haki peliä ja yritti liittyä mutta heitti päävalikkoon ja puski virhettä. Enpä tosin yrittänyt kuin pari kertaa. |
plääh
Onko kenelläkään muulla vaikeuksia joinata peleihin? Tässä ~viidentoista minuutin yrittämisen aikana olen päässyt vain yhteen peliin joka sekin loppui melko lyhyeen kun hosti quittasi. |
:: tiong ~ PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite :: i7 920, 6GB DDR3 1600MHz, nVidia GeForce GTX 275 ::
:: http://twitter.com/tiong_fi ::
Kannattaa käyttää selectiä mistä saa kartan esille. kaikki pelajat näkyvät kartassa. Kannattaa käyttää upgradetun worker hattu tehtaan tuottamia pommeja (niitä isoja kerta käyttöisiä) portteihin, sillä muuten hankitaan se 6 tappoo sekunnissa trophy. Yksi mappi on ollut pelissä huono mutta muut ovatkin olleet oikein hyviä. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Tuntuu olevan suuria hankaluuksia päästä nettipeliin. Kymmenisen kertaa olen koittanut ja joka kerta on nakannut ulos/ei ole yhdistänyt. Eihän USA-storesta ostetulla versiolla pitäisi olla mitään eroa EU-storen vastaavan kanssa? |
Tässä on pari mahdollisuutta miksi ei löydy pelaajia. Joko peli on niin suosittu et servut on tukos tai sit ei ole kuin muutama tämän pelin ostanut. Itse en ole nähnyt kuin muutama ulkomaalaisen pelaamassa. Tänään aamulla oli niin et suomalaisia taisi olla 7 ja kaikki muut oli botteja. No toivotaan et sitä seuraa alkaa löytymään, ei noita botteja vastaan oikeen kiva ole pelailla. |
Eilen kun pelailin niin melkoista ongelmaa myös täällä peliin liittymisen kanssa. Ostin USA-storesta pelin, ja vihdon peleihin päästyäni en kuullut kertaakaan voicesta muuta kuin tasokasta amerikanenglantia. Epäilen että USA-storen peli on yhteydessä jenkkiserveriin eikä etsi pelejä euroopasta, ja täten haaskasin $15. Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole, tai vähintäänkin tajuavat erheen ja korjaavat jälkikäteen. |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Bugeja kyllä kieltämättä lyötyy - olin tuunaamassa ukon lookkia, kun yhtäkkiä tuli viesti että peliin johon yriti joinata ei pystytty liittymään, vaikken tällaista yrittänytkään. Heitti minut main menuun siten, että nuo hahmoneditointimenun napit jäivät ruudulle kummittelemaan. |
Sieltä on päivitys tulossa: Update from Titan: Fixes Coming |
Slay Radio - Go retro!
|
Onko kenelläkään sattunut sellaista, että toinen prinsessoista katoaa? |
tähän joku signature
Itsellänikin on kadonnurt prinsessa 2 kertaa, joka on hyvin harmillista. Toivottavasti korjaantuis päivityksessä. |
Ihan ok peli, mutta eipä tuota voi oikeen nyt pelata. Botteja vastaan ei kiinnosta ja nettiin on päässyt vain kerran pelaamaan. Toisen kerra pääsin serverille, mutta ei pystynyt kuin hyppimään paikalla. säälittävää... |
Itse olen ainakin päässyt nettimatseihin. Hommaisin omani USA storesta ja ainakin tuo plegen pelaajalistan mukaan olisi ihan eurooppalaisikin mukana ollut. Täytyy testailla tässä myöhemmin jokun KFiniläisen kanssa, että mikä on homman nimi. |