Tämä on keskustelu Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: 10h 35min meni näin ekalla yrittämällä ja Hardilla tietysti. Muutama vaikea kohta oli ainakin itselle, mutta hyvin se lopulta meni. ...
10h 35min meni näin ekalla yrittämällä ja Hardilla tietysti. Muutama vaikea kohta oli ainakin itselle, mutta hyvin se lopulta meni. Aarteet on kyllä hyvin piillotettu ei voi muuta sanoa. |
Verkkopelin Plunderista noussut nopeasti oma suosikki ja talvikentästä Blizzardin korvike. Näistä aineksista tuli koostettua lyhyt ja ytimekäs pelivideo perjantailta: http://www.konsolifin.net/media/medi...kkopelist_PS3/ |
Slay Radio - Go retro!
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
tossa chapter 23:ssa olen jumissa. |
Last edited by TT-2k; 25.10.2009 at 17:33. Syy: Spoileri lisätty
|
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Kyselin tätä aikaisemminkin, mutta sillon ei kukaan vaivautunu vastaamaan. Eli nettipeleissä yhteityöpelit on rautaa ja ne mulla toimiikin moitteettomasti. Deathmatch puolestaan jäätyy joka kerta 5-30 sekunnin kohdalla. Sen jälkeen tulee vaan teksti, että isäntä poistui / sinut poistettiin pelistä. Sama ongelma oli myös betassa. Mistä voi johtua?? |
No nyt on platina taskussa, oli muuten hieno fiilis juosta Crushingin jälkeen sitä viimeistä pätkää.. |
Äsken menin Crushingillä läpi, kolme kertaa kuolin lopparissa. Nyt vielä metsästän loput 3 trophyä ja platinan jälkeen voin rauhassa pelailla netissä. |
Näin olen ainakin tajunnu: et joka matsil on yks isäntä joka on yks pelaajist eli sit jos se lähtee nii sit tulee toi siirretään isäntää. |
COMTRAYA!
Läpi meni normaalilla ja tosiaan olisi kannattanut aloittaa hardilla. Aarteita löytyi ensimmäisellä läpipeluukerralla 41. Mukava pelihän tämä oli ja sopivan pituinen. Mutta eipä tässä pelissä tarvinnut kyllä itse miettiä paljon mitään; puzzlet olivat helppoja ja vielä kun oli vain se yksi reitti, jota edetä, niin näiden puolesta ei hirveitä vaikeuksia ollut. Eniten vaikeuksia tuotti tällaiselle näppäimistö ja hiiri -yhdistelmällä tottuneelle pelaajalle ohjaus, mutta alkoihan sekin luonnistua loppua kohden jo ihan kohtuullisesti. Ja tietenkin aarteet on kohtuu hyvin piilotettu. |
Kiitos vastauksestasi rioichi!! |
No sit on kyl jotain isompaa pieles. |
COMTRAYA!
Kyssäri. Miten saa käyttöön kaupasta ostettuja herkkuja yksinpelissä. Esim. ostin loputtomat paukut ja jonkun pyssyn, mutta kun kokeilin ihan random chapterissä niin ei näkynyt (normilla läpi ja kokeilin easyssä). Pitääkö ne "aktivoida" ensiksi vai? |
Last edited by FMIX; 26.10.2009 at 11:47. Syy: Lainaus korjattu
Itellä on nyt sama trophy ongelmana. Kaikki muut olen saanut, mutta tätä ei jostain syystä tipu. Samassa nelos chapterissä oon tuota yrittäny. Se pronssi tuli kyllä ilman ongelmia, mut tää hopeinen ei vaan tipu vaikka omasta mielestä tarvittavan määrän olen peräkkäin tehnyt. |
Last edited by TT-2k; 26.10.2009 at 14:20. Syy: Lainaus korjattu
Joskus aikoinaan pelin jossain ennakkojutussa pelin julkistamisen aikoihin kerrottiin, että pelin lumeen olisi panostettu erityisen paljon. Onko asia näin kun olette itse peliä pelannut? Onko lumi mitenkään erikoisen hyvin tehty? |
Millä perusteella enemmän vaahtoa muistuttaa kuin lunta? |