Tämä on keskustelu Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Normaalilla ja hardilla tuli pelattua, ja crushing menossa... kai se täytyy nysvätä kun kerran leikkiin ryhtyi. Viihdyttävä ja viimeistelty peli ...
Normaalilla ja hardilla tuli pelattua, ja crushing menossa... kai se täytyy nysvätä kun kerran leikkiin ryhtyi. Viihdyttävä ja viimeistelty peli kaikin puolin, mahtavaa dialogia ja detaljia niin että heikompaa hirvittää. Narisemisen aihetta löytyi lähinnä loppubossista ja joistakin turhan tiukalle viritetyistä kohtauksista jotka pilasivat tunnelmaa uusintayritysten takia. Silloin tällöin kontrollitkin vähän pettivät "ÄLÄ MENE SINNE"-cover-onnettomuuksien muodossa. |
Pakko myöntää, oli kyllä parempi kuin ykkönen. Tässä tuntui se blurri efektikin olleen parannettu vanhaan verrattuna. |
Crushing menossa, chapter 15 kohdalla. Vaikeustason nousu on ollut varsin sopiva, vaikkakin monessa paikassa tulee otettua pataan useamminkin. Viimeisimpänä jännärinä oli tietysti |
Noni. Tunti lisää tuli väännettyä eli semmonen 2h45min väännetty. Huikeeta menoa kyllä. Grafiikat tuskin jättää ketään kylmäksi, piti jäädä hetkeks kyllä katsomaan maisemia mm. hotellin katolta. Rytmityskin tuntuu olevan koko ajan kunnossa ja mikä parasta, kuten ykkösosassa niin ei pelatessa ei tarvitse katsoa ollenkaan latausruutuja. Ainoa miinuspuoli on varmasti jälleen pelin kesto. Se ei vain voi olla tarpeeksi pitkä, niin hyvä peli tämä on |
Itte käyn välillä jossain luvuissa satunnaisesti aarteita metsästelemässä Donitsi-Drakella ja meno on huikeeta |
Co-op objectivea tullu pelattua eniten ja se on kyllä aivan loistava. Pääsin vääntämään turvapaikkaa suomiporukan kanssa crushingilla ja hauskaa oli. Päästiin aivan viimeiseen kohtaan kunnes mokattiin, kun selkään tuli pari kypärähaulikkoukkoa. |
Miten tuo on mahdollista että saan tulittaa ainakin yli 5s ennen kuin toinen pelaaja kuolee ja muut saavat kyllä tapettua mut ihan vain muutamalla kudilla, vaikka eivät saiskaan osottua heduun? |
Mulla vähän sama fiilis välillä, että tuntuu että kaveria joutuu ampumaan todella kauan ennenkuin putoaa, mutta mä kyllä putoan yllättävän nopeasti. Voi toki johtua ihan siitäkin, että olen vain huono |
Onhan tämä selvästi yksi parhaimmista julkaisuista tällä laitesukupolvella. |
Nyt olisi tämä peli pelattu läpi kaksi kertaa, kerran hardilla ja kerran crushingilla. Tuo crushing oli kyllä vähän liian helppo, jopa eka uncharted antoi edes hieman vastusta, mutta tämä meni melkein juoksemalla läpi. Aarteitakin löytyi 90 kpl kahdella pelikerralla ja pakko tunnustaa että tällä kertaa noiden aarteiden piilottamisessa oli käytetty aika paljon luovuutta, joten niiden hakeminen oli kyllä tuskan takana, voi olla että loput 10 pitää hakea jonkun ohjeen avulla. Vielä muutama torphy ja sitten tästä kilahtaa platina. |
OldGamersSociety Yhteisö yli 30-vuotiaille pelaajille.
Can you hear them?...They are calling to us...It is beautiful. This is just the beginning.
Läpi meni eilen normaalilla ja peli on huikea! En edes lämmennyt tälle heti alkuchaptereissa vaan fiilikset oli "tää on ihan ok mutta onneksi kaikki pelit ei oo tällasia välivideon katteluita". Peli kuitenki parani koko ajan loppua kohden mitä ei usein tapahdu. Lähestulkoon kaikki kohtaukset pelissä on todella siistejä. Huonoa oli omasta mielestä ainoastaan lopun mäiske. Ei todellakaan ollut mun makuun liikaa vihuja tai yhtään mitään muutkaan. Myös äänimaailma oli omaan mieleen. |
Peli vedetty läpi 11 tunnissa. Petyin hieman tarinaan, koska odotin että siitä tulisi jotenkin isompi ja eeppisempi. Mutta loppujenlopuksi tarina oli samankaltainen Uncharted: Drake's Fortunen kanssa. 9/10 antaisin tuolle. Loistava peli kuitenkin. Itse en malta odottaa tulevaa motion comiccia jossa paljastetaan Nathanin taustahistoriaa. |
Joskus sitä saa säväreitä ihan ihmeellisistä asioista. Eilen aloin selailla läpi Nathanin muistiinpanoja (Sullyn ilmeet kirvoittivat pikku naurun), ja siellä osui silmään passista irrotettu Indonesian viisumi. Sen nähtyä oli pakko mennä vilkaisemaan omaa passia, jossa on vastaava Visa on Arrival, ja totta kai tuo Unchartedissa nähtävä on ihan täsmälleen saman näköinen, mutta jotenkin tällaisen pienen tosielämän yksityiskohdan toteuttaminen videopelissä kasvatti autenttisuudentuntua taas jonkin verran. |
Eilen vedin pelin läpi. Aikaa meni noin 10,5h kolmessa erässä. Oli kyllä hyvä peli vaikka ammuskelupelit ei ole ihan mun tyyppisiä pelejä. Tässä kyllä tuntui olevan enemmän tasoloikkimista kuin Drake's Fortunessa, mikä on kyllä hyvä asia. Loppua kohden jotkin ammuskelukohtaukset oli hieman turhauttavia vaikka pelasin normalilla. Tosin tattiohjaus ei kyllä mun peukaloihin oikein sovellu. Juuri sen takia taitaa jäädä moninpeli pelaamatta. Betaa kokeilin ja siellä tuli melkein aina pahasti turpaan. |
Jos mä koetan tolla murskaavalla pelata läpitte vielä niin antaako peli käyttää noita "ostettuja lisiä" siinä mukana? |
Niitä ei pysty käyttää. Vasta sitten kun on pelannut pelin läpin jollain vaikeustasolla, pystyy vain sillä vedetyllä tasolla käyttämään niitä. Mun mielest ihan jees juttu, oishan se vähän tyhmää jos ostais dessuun ym. loputtomii kutei |