Tämä on keskustelu MX vs ATV Reflex [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Niin ens vuoden helmikuussa tuleva crossipyörä/mönkijä peli. Pelissä on monta eri ajoneuvoa mönkijöiden ja pyörien lisäksi. Edeltäjä on mx vs ...
Niin ens vuoden helmikuussa tuleva crossipyörä/mönkijä peli. Pelissä on monta eri ajoneuvoa mönkijöiden ja pyörien lisäksi. Edeltäjä on mx vs atv untamed. Pelis on lisensoidut pyörät esim KTM jne.. |
kauheeta saissee
Vaikuttaa kyllä helevetin hyvältä, muutenkin oon sarjasta tykännyt ja toi radan muokkautuminen on imo perhanallisen siisti ominaisuus. Innolla odotellaan. |
plääh
Edellinen oli pienehko pettymys. Tämä näyttää tosin paljon paremmalta. |
Huomasin vasta äskettäin, että tästäkin oli tullut demo. Alkuvaikeuksien ja uuden ohjaussysteemin opettelun jälkeen olen jopa yllättynyt kuinka hyvä ajotuntuma tässä on. Sain varmaan parikymmentä kertaa ajaa ennen kuin onnistuin voittamaan kisan. Joten haastetta myös löytyy. Ilmeisesti tämä tulee Eurooppaan vasta helmikuussa. |
Todellakin, ajamisen vaikeus tekee siitä monin verroin palkitsevamman tuntuista. Ja maaston muokkautuminenkin on järkyttävän hyvää. |
plääh
Onko KonsoliFIN:ssä muita Reflexin pelaajia? Ilmeneekö teillä ongelmia online peleihin liityttäessä? Minulla ainakin peli jää monesti "Loading" -kohtaan jumiin ja hetken odottelun jälkeen heittää alkuvalikkoon. |
Kyl tulee pelattua ain välil, toi netti on kyl iha karseeta ei koskaa pääse peleihi ja muutenkaa ei oo mitää partyjä et vois kaverinkaa pelailla jne.. Pienone pettymys tääki peli oli |
Itse ajaminen tosiaan on hauskaa, mutta eipä mitään muutoksia ole tullut edellisiin peleihin verrattuna. Jotain uutta olisi kaivannut. On toi netti vähän simppeli ja kankea. |
Mikä toi variety on freestyles? |