Tämä on keskustelu PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset), Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Tuohinnen Mulle tuli lumiukkoteemaan koodi sähköpostissa, enkä ole edes Plus-jäsen. Ah, eipä sitten ollut edes tuosta kiinni. ...
Bunny Harvester - Jupinaa
Lumiukko-teema nopeimmalle: AG8C-LGNR-5TPK |
Olisko jollain antaa jotain pelikoodia tai muuta? Mikä vaan käy paitsi kukkahattutädinroolipeli |
Onko kellää ylimäärästä b2k koodia? |
En tiedä mutta tossa olisi infamous -50 % koodi |
Lumiukko teema: H5FK-K2NN-B328 |
Eihän kellään ole ylimääräistä Gotham city impostors beta - koodia tai tietoa mistä tuollaisen voisi saada? |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Moi! Eli miten voin ladata tuolta jenkkien storesta noita teemoja/avatareja? tai voinko latailla jostain muualta sit teemoja viel? |
Assassin creed revelations altar"s robe 727j—qqne-c3bk |
Joo en saa noita koodeja enää , mutta jos joku haluaa antaa mulle minkä tahansa rockbandin ( paitsi rockband 1) niitä ohjekirjan takaa löytyviä koodeja ni saa lähettää yv:llä. |
Antakaa Killzone 3 Koodi yksityisviestissä! |
CS -betakoodia kellään? |
Боже, Царя храни!
CS BETAKOODI Pliis antakaa!! Oon 10000% CS FANI! antakaa yksityisviestillä kiltiiit! |