Tämä on keskustelu Assassin's Creed: Brotherhood [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Tätä peliä kyllä yritetään hypettää ja urakalla. Eräs tyyppi on 35 tunnin pelaamisen jälkeen väittänyt, että AC: Brotherhood olisi mahdollisisesti ...
Tätä peliä kyllä yritetään hypettää ja urakalla. Eräs tyyppi on 35 tunnin pelaamisen jälkeen väittänyt, että AC: Brotherhood olisi mahdollisisesti paras open world-peli IKINÄ: Assassin’s Creed: Brotherhood – The Best Open-World Game Ever Made? | 360 Magazine |
Älä muuta sano! Itse kyllä tiesin heti ensimmäisten tietojen jälkeen, että tulee olemaan aivan mahtava peli, koska AC2 oli sairaan hyvä peli ja jos siitä pistetään AC vielä paremmaksi niin mitä muuta Brotherhood voi olla kuin täyttä mahtavuutta. |
Itse asiassa en ole tuollainen. Brotherhoodin kanssa tilanne on toinen. Kuten rioichi, minäkin pidän AC2:sta äärettömän hyvänä seikkailupelinä. Jokin siinä vain iski tuhottoman kovaa, ja vaikka RDR onkin teknisesti sekä kerronnallisesti parempi, on AC2 kuitenkin lähempänä sydäntäni(mikä ei välttämättä tarkoita, että se olisi parempi(sekavaa, eikö?)). Jokin tuossa renesanssin ajan Italiassa kiehtoo. Ainoa asia mikä jäi harmittamaan AC2:sessa, oli se, että pelin huomattavasta sisältömäärästä huolimatta olisin halunnut VIELÄ enemmän. Ennakkotietojen mukaan Brotherhoodista tekemistä tosiaankin löytyy todella paljon ja onhan siinä myös open worldien tiettävästi ensimmäinen KUNNON moninpeli. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Kyllä täällä Pelaajalla ollaan aika fiilareissa Brotherhoodin yksinpelistä, kamaa tosiaan on ja paljon, joka osa-alueella... |
PSN Profiili http://www.yourgamercards.net/profile/umppalumppa-
Ensimmäiseksi: Uusi hahmo, Setä Mar.. siis Mercenary! (katsokaa niin ymmärrätte |
YouTube - Assassin's Creed - Brotherhood : Rome Story Trailer [HD] |
Plop! "Ubisoft Nordic Assassin's Creed Brotherhood info: During playtest we have learned that the single player campaign lasts for about 20+ hours and app. 35 hours if you want to do the side missions also." |
Ompelijat ovat hitaita ja voihan hohtimet
|
Tuohon 50-60 tuntiin taitaa kuulua tehtävien eri vetämistavat(kehittäjäthän ovat sanoneet, että suurimman osan tehtävistä voi pelata monella eri tavalla jos haluaa 100 prosenttia) ja kaikki pikkunysväys. Kyllähän minä itsekin olen pelannut AC 2:sta noin 35 tuntia, vaikka tehtävät ja sivutehtävät pääasiassa hoidin 24 tunnissa. |
Joo en tarkoittanut ärsyttää sinua millään tavalla tietenkään, huvittaa vaan tuo kuinka paljon nuo ajat vaihtelevat. Tuli myös mieleeni, että jos 35 tuntia menisi tarinaan ja sivutehtäviin, menisivätkö nuo jäljelle jäävät 15-25 tuntia noihin höyheniin yms. ? Heh, siinä olisi keräiltävää. |
Tuo peliaikahan riippuu iha pelaajista. Monesti täälä saapi lukea miten useat pelaajat vetävät pelit 100 % läpi kaikkine sivujuttuineen johonki 20-30 tuntiin ja sitten kun itse rupean peliä pelaamaan niin menee mulla joka peliin aina se 20 tuntia enemmän kuin muilla ja en silti saa lähellekkään 100 % .. meitä vain on niin moneen junaan |
Nyt: Dragon Age: Origins & Awakening, F1 2011, Mass Effect 2 kokeilussa
Tässä uutta jatkoa tuolle listalle moninpelin parannuksista täydessä pelissä, jonka Ubisoft julkaisi. TT-2k pisti sen ensimmäisen osan jo tänne. |
Assassin's Creed: Brotherhoodin romanssi Pleikkari-omistajien kanssa jatkuu. Ensin tuli beta yksinoikeudella, ja nyt Ubisoft kertoo julkaisupäivänä vain PS3:lle saatavasta (ilmaisesta) Copernicus Conspiracy -DLC:stä. Kyseinen lisäri ladataan Storesta, eikä sen saamiseksi ilmeisesti tarvita edes mitään latauskoodia. |
Jooh, ilmeisesti AcB:hen tulee lisäskini, joka on: |