Tämä on keskustelu Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ihmetyttäää nuo bugi puheet tässä ketjussa. Pelistä 98.8% pelattu ja 3 kertaa on jotain vankkureiden tavaroita leijunut tiellä mutta muuhun ...
Ihmetyttäää nuo bugi puheet tässä ketjussa. Pelistä 98.8% pelattu ja 3 kertaa on jotain vankkureiden tavaroita leijunut tiellä mutta muuhun en ole törmännyt. |
Olin lintumetsällä ja huomasin kuinka kauempana mies oli kojoottien kanssa ongelmissa. Ratsastin täyttä vauhtia paikalle ja ehdin listimään muutaman otuksen ennen, kuin pelastettavani avasikin tulen minua kohti. Ei auttanut muuta, kuin ampua henki pois ja ottaa palkkionmetsästäjät kintereille. |
Yksinpeli paria prosenttia vaille 100% läpi. Täytyy sanoa, että yksinpeli on tämän vuoden kovimpia muutamista harmittomista bugeista huolimatta. |
Itse sain pelin tiistaina VPD:stä ja perjantaihin mennessä pääsin sen läpi ilman kummempaa speedrunnia ( eli tein paljon sivutehtäviä, metsästin, kiertelin yms.) eli aika lyhyt peli on kyseessä. Onkos muita, jotka ovat jo pelin päässeet läpi? |
100%, 37h pelattu. Jos jollakulla jää 0,5% uupumaan täydestä niin kannattaa tarkistaa stranger kustit... Niitä tehtäviä kun on kaikkinensa 19 ja kaikkialla puhutaan että 18 tarvii 100%:iin, mutta kun "I know you":ta ei lasketa tietenkään.. Itellä oli statseissa läpäistynä 18 ja koska social clubissa näytetään myös stranger questeja 18 niin ajattelin että nehän on kaikki menneet läpi.. |
Kuinka kauan muilla on kestänyt metsästää ne 5 majavaa, jotka tarvitaan siihen |
99.3% pelistä completattu... Ainoastaan puuttuu meksikon bounty locationit ^^ |
Last edited by Vinnie; 02.06.2010 at 01:00. Syy: Viestit yhdistetty.
Nyt se eka bugi sitten iski 32% suoritettu: |
Don't hate the player, hate the game.
Anyways, tämän 99.8% läpi peluun jälkeen vituttavin asia pelissä on ollut kukkasen poiminta jutut, edes |
Last edited by Vinnie; 02.06.2010 at 01:02. Syy: Tuplapostit yhdistetty.
OT: Olis varmaan itekin tarvinnu lukee eilen ja tänään kokeisiin, mutta kyllä RDR:n 100% menee edelle. /OT |
Mihin h*lvettiin tässä oikein pitää ampua, että saa jätkät tippumaan nettipelissä. Alkaa kyrsimään niin vit*sti kun saa tykittää äijää 10 kertaa ja toinen sitten kääntyy vaan ja ilman hedua pistää revolverilla kumoon yhdestä tai kahdesta patista. |