Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 33 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 232425262728293031323334353637383940414243 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 641 - 660 / 1463
Like Tree7suosittelee

Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tämä on keskustelu Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Miten saa netti pelissä legendary hahmot auki...

Jäsen
    Paikka
    Pirkanmaa

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miten saa netti pelissä legendary hahmot auki

Jäsen
    Paikka
    Kuopio/Iisalmi
    Gamer IDt

PSN ID: ZanZu87

Lainaus Viestin lähetti alunperin Pelaaja87 (Näytä viesti)
    Ne toimii vähän kuin prestiget mw2:ssa. Kun pääset levelille 50 niin aukeaa mahdollisuus valita “Pass Into Legend” vaihtoehto, joka aukasee sulle ensimmäisen legendary hahmon. Siinä kuitenkin nollautuu kaikki haasteet, aseet ja ratsut. Kaikki muu säilyy. Samalla aukee sitten mahdollisuus hankkia niitä legendary ratsujakin. Jokaisella legendary tasolla oma legendary ratsunsa. Tuota kun toistaa niin saa pikkuhiljaa auki kaikki hahmot.

Jäsen Juzo95:n Avatar
    Paikka
    Sastamala
    Gamer IDt

PSN ID: Juzo95

Lainaus Viestin lähetti alunperin Pelaaja87 (Näytä viesti)
    Kun olet noussut korkeimpaan leveliin (lv 50) voit aloittaa alusta Legendary levelillä. Sinulle siis jää kaikki avaamasi ukot mutta kaikki saamasi hevoset ja aseet häipyvät, haasteet nollautuvat ja levelit alkaa alusta eli lv 1...
    Mutta! Legendary tasolla saat legendary hahmon ja levelien noustessa sinulle avautuu legendary hevosia.

Mulla ei ole vielä Legendary tasoa mutta näin olen lukenut.

Tossa vielä englanniksi kopioitu tuolta Redemption Multiplayer - Red Dead Wiki
    Once at Rank 50, a player can choose to gain Legend status at any time afterwards. The following confirmation messages are displayed when gaining Legend status:

PASS INTO LEGEND

"Your rank will reset from 50 back to 1 in exchange for the benefits of becoming a Legend. All weapons and mounts you have unlocked through leveling up will be lost and all challenges are reset. Your access to playlists, titles, golden guns and characters will remain the same. Would you like to become a Legend?"

"There is no undoing this change once you commit to it. You will lose your weapons, mounts, and challege progress, but in exchange will get access to special Legendary characters and the right to earn Legendary mounts. Passing into Legend only occurs in Free Roam. Are you really sure you want to do this?"
    E: ZanZu87 ehti ensin. No... Kertaus ei pahaa tee

Jäsen
    Paikka
    Kuopio/Iisalmi
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Juzo95 (Näytä viesti)
    Mulla ei ole vielä Legendary tasoa mutta näin olen lukenut.
    Ei mullakaan. Eilen sain pelin, leveleitä ruhtinaalliset 6! Kaverin kanssa 2 gangs hideouttia ja loppuaika kukkien keräilyä, metsästystä ja päätöntä räiskimistä. Oli oikeastaan alussa vaan tavoitteena saada taso 4, että ei tarvii enää aasilla ratsastaa. Se kun on koko ajan menossa ja sitten kun viheltää niin saa vielä juosta perässä, että pääsee selkään. Käytiin myös Tall Treesissa metsällä. Ensin ei näkyny missään mitään elonmerkkejä metsän elävistä. Hetki siitä eteenpäin niin olin ollut jo karhun, puuman ja hyvä etten jo jäniksienkin ruokalistalla. :/ Pitää vielä treenata puukon kanssa metsästystä...

Noi ratsut saa käyttöön noilla legend rankeilla sitten nopeempaa. Esimerkiksi minkä ratsun saa alussa tasolla 33, tulee se 1. legendissä sitten jo tasolla 22. Tason 50 ratsu on sitten se legend ratsu. Tällaista olen minä lukenut.

Jäsen
    Paikka
    Kuopio/Iisalmi
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Ton-Ton (Näytä viesti)
    Olin äsken pelaamassa rdr netissä. Niin yhtäkkiä hevonen pysähty,ase hävis kädestä,tähtäys hävis,ei näkyny start valikkoa. Yritin käsin samuttaa konsolia. Ei sammunu millään mut yhtäkkiä se sammu ja käynisty uudestaan. Nyt sitten ei toimii mikään CD/DVD/BD. PS3 ei siis lue formaatteja. Kaikki muu toimii normaalisti. Eli taisi mennä blueray lukupää rikki? FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
    Oma ex-ps3 hajos tasan samalla tavalla noin vuosi sitten kun olin pelaamassa LBP:tä. Onneksi meni vielä takuuseen.

BTW, mä olin pettynyt tohon moninpelin naishahmojen tarjontaan. :/ Jotain ihan kamalaa... Pakko vissiin sitten pelailla vaan mieshahmolla silläkin puolen. Mut tätähän se on vähän pelissä kun pelissä. Onko muuten enää nykyisin kfin iltamia moninpelin puolella? Olis kiva pelailla suomi-possessa isommalla porukalla.

Paikka
    Sastamala
    Gamer IDt

Onlinessa Hideouteilla saa mun mielestä liian helposti/nopeesti XP:tä. Kun pelaa jotain tappomatsia niin saa sen 1000xp (riippuu tietysti pelaajasta. mutta noin mulla) 10 minuutissa. mutta hideouteilla saa ton ja vähän päälle alle 3 min riippuen pelaajien määrästä. Jotain muutosta tähän voitais laittaa. Ehkä Competitive moodeihin jotain bonuksia headshoteista ja tappoputkista. Sellanen saattais toimiakin.

Jäsen Execta:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Execta

Lainaus Viestin lähetti alunperin Cobretti (Näytä viesti)
    ...

Tuohan on aivan "must" tiukkoihin tilanteisiin (ja toki muutenkin). Saa nopeasti etenevät tyypit hengiltä (eivät pääse karkuun) ja helpottaa jos esim. vankkurit joutuvat piiritetyksi. Ei sitä säästellä kannata. Nopeisiin eläimiin myös hyödyllinen.
    Niinpä. Varsinkin kun pelaa Hardcore-tähtäyksellä. :)
    ► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-peliniTrophy-kokoelmani

Jäsen 10Messi:n Avatar
    Paikka
    Hämeenlinna
    Gamer IDt

PSN ID: Antti_J

Sain free roamin puolella killstreakiksi 94. Pistäkääs pojat paremmaks. No en nyt ala leijumaan suorituksella, koska ekat 70 tappoo tuli niin että joku muu online player oli kai jättänyt free roamin vahingos päälle ja menny syömään tai jotain.

No aattelin että tosta vois muutaman tapon napsia. Sit sen 60 kohdalla joku muu jätkä tuli kuvioihin ja sit sitäkin piti kurmuttaa, mut se häippäs 5 tapon jälkeen. 70 kohalla se "heräsi kuolleista" ja alko mättää mua mut se oli joku rank 2 joten se oli helppo ja siitä sain tusinan tappoja. Sit se oli jonkun possen jäsen ja se pyys muutaman jätkän apuun... Sit se oli 3 vs 1. Ja mä yritin taistella ja hyvin taistelinkin kun sain varmaan 10 killii. Mut sit joku ampu mut jollain kiväärillä, auto aimillä.

Että näin.

Jäsen / [CS] OMI3R:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

PSN ID: OmieR

Tuli sit just äskein pelattu peli läpi, täytyy kyl sanoo et mun mielestä paras loppukohtaus mitä oon peleissä nähnyt, ei voi muuta sanoo. Yleensä pelit loppuu tyyliin, et tää oli nyt tässä. Tämä taas, huh huh. Tietenkin riippuu pelaajasta jne, mä olin ihan myyty. Loppu kruunasi kaiken. Tämä peli on taideteos, enkä edes liiottele.

Jäsen TravoFIN:n Avatar
    Paikka
    Kalajoki
    Gamer IDt

PSN ID: xTravo

Lainaus Viestin lähetti alunperin OMI3R (Näytä viesti)
    Tuli sit just äskein pelattu peli läpi, täytyy kyl sanoo et mun mielestä paras loppukohtaus mitä oon peleissä nähnyt, ei voi muuta sanoo. Yleensä pelit loppuu tyyliin, et tää oli nyt tässä. Tämä taas, huh huh. Tietenkin riippuu pelaajasta jne, mä olin ihan myyty. Loppu kruunasi kaiken. Tämä peli on taideteos, enkä edes liiottele.
    Oon täysin samaa mieltä. Itse sain vedettyä pelin läpi pari päivää sitten ja harvoin näkee pelissä tuollaista loppua.. Melkeinpä itselläki kyynel vierähti poskella..
    Pitää tulla jo melko hyvä peli, jos meinaa tältä peliltä viedä GOTY-tittelin. Paljonhan tässä tuntuu olevan joillakin bugeja, mutta itsellä on noin 24 tuntia pelikellossa eikä yhtään bugia ole tullut vastaan! Pari jäätymistä on vaan tapahtunut, ja niistäkin on selvitty lataamalla viimeisin savetus.

Minusta tuosta olisi "helppo" tehdä jatko-osa tälle pelille.

Semmonen homma itselle jäi vähän epäselväksi, että

kuka se äijä oli, joka "vaihtui Marstonin tilalle"?

Jäsen JUUGERNAUT:n Avatar
    Paikka
    Tornio
    Gamer IDt

Gamertag: Serious Jugg PSN ID: JUUGERNAUT_FIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin TravoFIN (Näytä viesti)

Semmonen homma itselle jäi vähän epäselväksi, että

kuka se äijä oli, joka "vaihtui Marstonin tilalle"?
    jos nyt oikein käsitän kysymyksesi niin

Jack Marston. Johnin poika. itele taas jäi hämärään että miten se jonin eukko delas?

Jäsen Juhako:n Avatar
    Paikka
    Lohja
    Gamer IDt

Gamertag: Juhako PSN ID: Juhako

Pelin lopusta.

Olisi saanut peliä loppua täysin siihen Johnin kuolemaan. Jackilla pelaamisen olisi voinut sivuuttaa täysin, vaikka sillä yritettiinkin paketoida tarina lopullisesti.

Pojalla pelaaminen enemmänkin ärsytti. Olihan hän kaikin puolin isäänsä vähäpätöisempi. Hän taisi olla vasta 18-vuotias (?), joten paljoa ei voinutkaan odottaa, mutta ne viikset ja se ääni...

Olisinpa tajunnut tallentaa ennen viimeistä tehtävää. Nyt ollen jumissa tuon viiksivallun ruumiissa.

Ei tuo loppu kuitenkaan muuten niin loistavaa peliä pilannut.
    古河渚
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Juhakoko/

Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Nooh, tänään meni vihdoin tarina läpi. Spoilaannuin jo loppuratkaisusta, kun... (ALLA KOMMENTTIA PELIN LOPETUKSESTA - SPOILZ!!!)

...näin veljen pelaavan ja tietenki kuulin äänestä, että eihän toi ole John Marston. ;F Ketuttaa vähän, mut ei voi mitään. Lopetus oli kyllä raju, ja Johnin kohtalo pisti surettamaan. Kun lopussa sai Dead Eye'llä ruksia tyyppejä, niin tein kaikkeni, että olisin ne kaikki saanut ammuttua. :D Mut ei... Arvasin, että tuo "redemption" liittyykin Johnin kuolemaan, eikä mihinkään Bill Williamsoniin tms. Jack ampui sen saatanan sikaripellen naamaan 5 reikää, ja ruutuun lämähti teksti "RED DEAD REDEMPTION". Epic redemption. :)

Ne viimeset tehtävät oli myös hienoja, kun sai tavallaan "kasvattaa" omaa poikaansa viemällä metsälle, jne. Jäi myös tuo Bonnien juttu vähän auki. Tais jäädä haikailemaan Johnin perään. :P Ehkäpä sitten Jack ja Bonnie ne yhteen soppii, huomenna... niin juu. :) Tosin taitaa olla vähän liian vanha Jackille. :D Enivei, ärsyttää vähän tuo Johnkin kuolema. Olisin halunnut jatkaa hänellä pelaamista.

Onks kukaan muuten huomannut, että (EASTER EGG - VOI SPOILATA LOPPUA)

siellä Marstonin farmilla ladossa kun menee tikkaat ylös, niin siellä on seinään kaiverrettu "MY SON, MY BLESSED SON". Pikkunen easter egg vaan, jos kiinnostaa. :P Niin ja Marstonin koti-talon ullakolta löytyy arkku, josta saa PlayStation Home Avatar -palkinnon.
    Last edited by Execta; 10.06.2010 at 20:26.
    ► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-peliniTrophy-kokoelmani

Jäsen TravoFIN:n Avatar
    Paikka
    Kalajoki
    Gamer IDt

PSN ID: xTravo

@JUUGERNAUT: Joo oikein käsitit kysymykseni. Kiitoksia vastauksesta, tuo selvensi tarinan lopun.

Lainaus Viestin lähetti alunperin Execta (Näytä viesti)
    Nooh, tänään meni vihdoin tarina läpi. Spoilaannuin jo loppuratkaisusta, kun...

...näin veljen pelaavan ja tietenki kuulin äänestä, että eihän toi ole John Marston. Ketuttaa vähän, mut ei voi mitään. Lopetus oli kyllä raju, ja Johnin kohtalo pisti surettamaan. Kun lopussa sai Dead Eye'llä ruksia tyyppejä, niin tein kaikkeni, että olisin ne kaikki saanut ammuttua. Mut ei... Arvasin, että tuo "redemption" liittyykin Johnin kuolemaan, eikä mihinkään Bill Williamsoniin tms. Jack ampui sen saatanan sikaripellen naamaan 5 reikää, ja ruutuun lämähti teksti "RED DEAD REDEMPTION". Epic redemption.

Ne viimeset tehtävät oli myös hienoja, kun sai tavallaan "kasvattaa" omaa poikaansa viemällä metsälle, jne. Jäi myös tuo Bonnien juttu vähän auki. Tais jäädä haikailemaan Johnin perään. : Ehkäpä sitten Jack ja Bonnie ne yhteen soppii, huomenna... niin juu. Tosin taitaa olla vähän liian vanha Jackille. Enivei, ärsyttää vähän tuo Johnkin kuolema. Olisin halunnut jatkaa hänellä pelaamista.
    Itellä oli vähän samanlaiset fiilikset. Siinä vaiheessa kun

John avasi ladon ovet ja vastassa oli rivi miehiä, tuli itsellekki semmonen fiilis, että "taisteluitta ette mua saa" ja koitin pistää rukseja jokaisen äijän naamatauluun
    Kyllä tuosta kieltämättä vähän meni se fiilis, kun nyt joutuu pelata Jackilla..

PS: Sori, tulee lievää spoilerikeskustelua..

Jäsen C12151995:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

Gamertag: ZippaDoppa

Lainaus Viestin lähetti alunperin Execta (Näytä viesti)
    Onks kukaan muuten huomannut, että

siellä Marstonin farmilla ladossa kun menee tikkaat ylös, niin siellä on seinään kaiverrettu "MY SON, MY BLESSED SON". Pikkunen easter egg vaan, jos kiinnostaa. :P
    Toi on itse asiassa

Koodi peliin,
    en tiiä olikohan toi niin spoilerien arvosta mut ihan sama :P

Jäsen / [iK]
    Paikka
    Arabia

Itekkin tykkäsin pelin lopusta. Ei ollu happy ending niinkun yleensä. Ainut mikä ärsyttää on tuo jackin ääni :/

Ei välttämättä kannata lukea, jos tarina ei läpi.

Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nikezu (Näytä viesti)

Itekkin tykkäsin pelin lopusta. Ei ollu happy ending niinkun yleensä. Ainut mikä ärsyttää on tuo jackin ääni :/

Ei välttämättä kannata lukea, jos tarina ei läpi.

Joo, Johnilla on niin siisti, tollanen "karhee" ääni, ja sit Jackilla tommonen pikkupojan ääni. :(

Jäsen / [HP] Timppa:n Avatar
    Paikka
    Hitlerin sohvalla

Jo on kumma saatana, kun tulee pelkkää spoileria tyyliin:
    Kävin siellä yhdessä paikassa:

Niin voisiko tuollaiset huonot spoilerin aloitukset loppua tähän paikkaan, hermot menee, kun ei ole tietoa että mihin asia liittyy!!!

Olisi paljon parempi, jos jokainen joka spoileriin kirjoittaa, että kertoo paljon tarkemmin ennen spoileria, että mitä siellä sisällä on...!!!

Konsolifin, onkin Tosikkofin!

Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Timppa (Näytä viesti)
    Jo on kumma saatana, kun tulee pelkkää spoileria tyyliin:
    Kävin siellä yhdessä paikassa:

Niin voisiko tuollaiset huonot spoilerin aloitukset loppua tähän paikkaan, hermot menee, kun ei ole tietoa että mihin asia liittyy!!! :mad:

Olisi paljon parempi, jos jokainen joka spoileriin kirjoittaa, että kertoo paljon tarkemmin ennen spoileria, että mitä siellä sisällä on...!!!
    No pitää muistaa varottaa tulevaisuudessa... Mutta jos et oo tarinaa vielä mennyt läpi, niin onko järkeä aukoa mitään spoilertageja? Ellei siinä lue alussa tyyliin "Joo kysyisin vaan tosta yhestä alkupään tehtävästä..." tms.

Paikka
    Sastamala
    Gamer IDt

Rupee keskustelu meneen spoler tagien myötä vähän offtopigin puolelle.

Mutta taas juttua onlinesta. Olis hyvä saada joku moodi jossa toinen puoli puolustaa jtn esim. kultasäkkeja (kuten Lead and Gold-pelin Robbery) ja toinen puoli yrittää varastaa ne. Tai joku samanlainen jossa pitää murtaa vaikka 3 kassakaappia.

Toivosin peliin myös kiinteitä spawnaus paikkoja, eikä tommosia random syntymisiä kuten nyt.

Oletteko muuten pelanneet (hardcore) Gang Shootouttia Las Hermanasissa (nunnaluostari)? Se on noussut mulla lempi taisteluareenaksi. Kun on pienet tilat niin syntyy välillä aika intensiivisiä tilanteita.

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi