Tämä on keskustelu Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Miten saa netti pelissä legendary hahmot auki...
Miten saa netti pelissä legendary hahmot auki |
Ne toimii vähän kuin prestiget mw2:ssa. Kun pääset levelille 50 niin aukeaa mahdollisuus valita “Pass Into Legend” vaihtoehto, joka aukasee sulle ensimmäisen legendary hahmon. Siinä kuitenkin nollautuu kaikki haasteet, aseet ja ratsut. Kaikki muu säilyy. Samalla aukee sitten mahdollisuus hankkia niitä legendary ratsujakin. Jokaisella legendary tasolla oma legendary ratsunsa. Tuota kun toistaa niin saa pikkuhiljaa auki kaikki hahmot. |
Kun olet noussut korkeimpaan leveliin (lv 50) voit aloittaa alusta Legendary levelillä. Sinulle siis jää kaikki avaamasi ukot mutta kaikki saamasi hevoset ja aseet häipyvät, haasteet nollautuvat ja levelit alkaa alusta eli lv 1... |
Ei mullakaan. |
Oma ex-ps3 hajos tasan samalla tavalla noin vuosi sitten kun olin pelaamassa LBP:tä. Onneksi meni vielä takuuseen. |
Onlinessa Hideouteilla saa mun mielestä liian helposti/nopeesti XP:tä. Kun pelaa jotain tappomatsia niin saa sen 1000xp (riippuu tietysti pelaajasta. mutta noin mulla) 10 minuutissa. mutta hideouteilla saa ton ja vähän päälle alle 3 min riippuen pelaajien määrästä. Jotain muutosta tähän voitais laittaa. Ehkä Competitive moodeihin jotain bonuksia headshoteista ja tappoputkista. Sellanen saattais toimiakin. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Sain free roamin puolella killstreakiksi 94. |
PSN: Antti_J
YouTube kanava: http://www.youtube.com/user/TheAnttiJ?feature=mhum
Tuli sit just äskein pelattu peli läpi, täytyy kyl sanoo et mun mielestä paras loppukohtaus mitä oon peleissä nähnyt, ei voi muuta sanoo. Yleensä pelit loppuu tyyliin, et tää oli nyt tässä. Tämä taas, huh huh. Tietenkin riippuu pelaajasta jne, mä olin ihan myyty. Loppu kruunasi kaiken. Tämä peli on taideteos, enkä edes liiottele. |
Oon täysin samaa mieltä. Itse sain vedettyä pelin läpi pari päivää sitten ja harvoin näkee pelissä tuollaista loppua.. Melkeinpä itselläki kyynel vierähti poskella.. |
Pelin lopusta. |
古河渚
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Juhakoko/
Nooh, tänään meni vihdoin tarina läpi. Spoilaannuin jo loppuratkaisusta, kun... (ALLA KOMMENTTIA PELIN LOPETUKSESTA - SPOILZ!!!) |
Last edited by Execta; 10.06.2010 at 20:26.
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
|
Jo on kumma saatana, kun tulee pelkkää spoileria tyyliin: |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Rupee keskustelu meneen spoler tagien myötä vähän offtopigin puolelle. |