Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 73 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23636465666768697071727374 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 441 - 1 460 / 1463

Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tämä on keskustelu Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin _TuomaZ_ Kysymys pelin läpäisseille:   Karttaan on merkitty kysymysmerkki Blackwaterin kohdalle, siellä on henkilö joka kertoo sitten ...

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: ybuko8o

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Lainaus Viestin lähetti alunperin _TuomaZ_ (Näytä viesti)
    Kysymys pelin läpäisseille:

Karttaan on merkitty kysymysmerkki Blackwaterin kohdalle, siellä on henkilö joka kertoo sitten loput.
    Last edited by hforad; 05.01.2012 at 19:19.

Jäsen cybereddie:n Avatar
    Paikka
    Raccoon City
    Gamer IDt

PSN ID: cybereddie

Lainaus Viestin lähetti alunperin hihitys (Näytä viesti)
    Grrr. Vieläkin tuo multiplayerin taso 50 saavuttamatta.
    *3x exp* -päivinä menet grindaamaan (mielellään yksin) Pike's Basin Hideouttia. Voipi olla, että jopa samassa sessiossa kilahtaa lv50 ruutuun. Niin heleppoa tuolla kolmen kertoimella se on saavuttaa.
    WII prints money

Jäsen
    Paikka
    Järvenpää

Saisi R* alkaa jo väsäämään uutta RDRiä. Teen kuolemaa ku oottelen uutta osaa, jos semmoista nyt on ylipäänsä tulossa. Ties vaikka lois jo uutta osaa, muttei oo julkistanut asiaa vielä. Ite jos olisin ollu mukana tekemässä Red Dead Redemptionia, nii ois kauhee hinku tehä seuraavaa osaa. Mitenköhän nuo kestää? Upea peli kyllä, paras mitä koskaan oon pelannut.

Johnin kuolema ottaa kyllä pahasti pattiin, mutta minkäs sille teet. Olihan se tosi yllättävä käänne, mut oisin ite tykänny enemmän jos oisi eloon jäänyt. Tosi tunnelmallinen lopetus, hyvä ettei tullu kyynel silmäkulmaan Soundtrack on kerrassaan uskomaton, R* kyllä ylitti itsensä. John on tosi ytimekäs hahmo, vaikka välillä vähä nössö. Silti lempi hahmoni, äänikin vakuutti jo ekan 5 sekuntin sisällä traileria kattoessa. Mistä Rockstar löytää nää upeat äänet? Hevosten vaihtelevuus ois voinu olla vähän laajempaa, kaikilla ohikulkijoilla oli nääs suunnilleen sama heponen. Pollejen liikkeet & äänet oli kyllä niin upeat, ettei niistä valittamista keksi. McFarlenien tilan latopalo oli kyllä niin upea ettei sitä voi oikeestaan sanoin kuvailla. Savu ja liekit oli kauniisti luotuja, siitä tuli suuri plussa. Ukkosen äänet on kyllä parhaat mitä olen kuullut, taivaskin on upean näköinen myrskyn aikana. Näyttöön ilmestyvät pisarat on ihan mukavia, joskus hiukan häiritseviä. Ihmiset oli kanssa tosi upeasti luotuja, eikä vaan puhuvia makkaroita niinkuin useimmissa näkemissäni peleissä. Grafiikka oli kerrassaan järisyttävää. Tuntui kun olisi itse ollut John Marston. Villiin lännen tunnelmaan pääsi väkisinkin, etenkin kun upeat musiikit soi taustalla. Huh huh, on se melkonen peli. Ei voi muuta sanoa kun jatkakaa samaan malliin R*
    Execta ja _TuomaZ_ suosittelevat tätä viestiä.

Jäsen Raatoankka:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: Defrin666

R* osaa vaan tehä pelejä.. V*tuttaa vaan ku kaveri rikko mun rdr, täytyy ostaa sitten toi goty jossai kohtaa, kun on niin loistava peli....
    Kyl tää mun rdr toimii, mutta paljon peli-iloa pois vieviä pikku ongelmia.. kuten grafiikkojen buginen ja hidas lataus, ja siviilit välillä kävelee vähän maan alla.
    Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,

Jäsen PurpleHaze:n Avatar
    Gamer IDt

Gamertag: Tudenkhamun PSN ID: Eetude

Lainaus Viestin lähetti alunperin Raatoankka (Näytä viesti)
    R* osaa vaan tehä pelejä.. V*tuttaa vaan ku kaveri rikko mun rdr, täytyy ostaa sitten toi goty jossai kohtaa, kun on niin loistava peli....
    Kyl tää mun rdr toimii, mutta paljon peli-iloa pois vieviä pikku ongelmia.. kuten grafiikkojen buginen ja hidas lataus, ja siviilit välillä kävelee vähän maan alla.
    Aika mestari kaveri kun pelin rikkomalla alkaa ilmestyä bugeja.

Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin PurpleHaze (Näytä viesti)
    Aika mestari kaveri kun pelin rikkomalla alkaa ilmestyä bugeja.
    En mä tiä mitä se teki, mutta mystisesti peli vaan bugittaa..
    Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,

Jäsen Raxama:n Avatar
    Paikka
    Mäntsälä
    Gamer IDt

Gamertag: Lativl3 PSN ID: Lativle
    En mä tiä mitä se teki, mutta mystisesti peli vaan bugittaa..
    Katso onko levyssä naarmuja/likaa? Jos ei ole paljoa niin poista game utilitysta kaikki peliin liittyvä josko se auttaisi.

Jäsen
    Paikka
    Järvenpää

Bugeja on mullaki jonkun verran esiintynyt Peura mm. juoksi sähkölankojen / puhelinlankojen ( mitä ne nyt onkaan ) päällä. Oli se hupaisaa katsottavaa. John on joskus jumittunut mitä ihmeellisempiin asentoihin, ja mullakin ihmiset kävelee joskus harvoin osaksi maan alla. Yks bugi myöskin esiintyi Johnin ollessa päissään. Hän rypäsi siihen maahan, ja alko pyörimään ku hullu. Lopuks uppos maan sisään, näytössä näky vaan valkosta ja tietty pyörivä John. Kyllä se loppujen lopuks sieltä nousi Kyl noi bugit tavallaan ymmärtää, ei mikään peli oo täydellinen. Eikä muo pikku kommellukset haittaa, hupaisaahan se vaan on.

Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin reddead (Näytä viesti)
    Bugeja on mullaki jonkun verran esiintynyt Peura mm. juoksi sähkölankojen / puhelinlankojen ( mitä ne nyt onkaan ) päällä. Oli se hupaisaa katsottavaa. John on joskus jumittunut mitä ihmeellisempiin asentoihin, ja mullakin ihmiset kävelee joskus harvoin osaksi maan alla. Yks bugi myöskin esiintyi Johnin ollessa päissään. Hän rypäsi siihen maahan, ja alko pyörimään ku hullu. Lopuks uppos maan sisään, näytössä näky vaan valkosta ja tietty pyörivä John. Kyllä se loppujen lopuks sieltä nousi Kyl noi bugit tavallaan ymmärtää, ei mikään peli oo täydellinen. Eikä muo pikku kommellukset haittaa, hupaisaahan se vaan on.
    Juu kyl mä pienet bugit ymmärrän mut se on liikaa et koko ajan tulee jotain paskaa, esim se että asevalikosta kuvakkeet tulee jollain 10 sekunnin viiveellä..
    Täytyy kokeilla noiden tiedostojen poistoa.

Jäsen Morbicae:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: The NastyYaffa PSN ID: NastyYaffa

Tiedättekös, että mikä minun hevosta vaivaa (tai peliä), kun pelaan Undead Nightmarea, niin hevoseni laukkaa aina suoraan oikealle, kuten jokin magneetti vetäisi sitä. Tiedättekö, että onko joku bugi tai kuuluuko jotenkin peliin?

Jäsen
    Paikka
    Porvoo
    Gamer IDt

PSN ID: GRA-MAN

Lainaus Viestin lähetti alunperin Morbicae (Näytä viesti)
    Tiedättekös, että mikä minun hevosta vaivaa (tai peliä), kun pelaan Undead Nightmarea, niin hevoseni laukkaa aina suoraan oikealle, kuten jokin magneetti vetäisi sitä. Tiedättekö, että onko joku bugi tai kuuluuko jotenkin peliin?
    Jos kyseessä on zombihevonen, se kuuluu asiaan ja hevosta on helkkarin ärsyttävää ohjata. Melkein kaikki hevoset, mitä löytää villinä Undead Nightmaressa on zombeja, paitsi muutama erikoishepo, jotka onkin tämän lisärin yksi hauskimmista lisistä. Eräskin polle sytyttää kaikki elävät elikot tuleen jos juoksevat liian läheltä.
    Mutta joo se on ihan normaalia, että hevoset käyttäytyy tolla sun kuvailemalla tavalla.

Jäsen
    Paikka
    kuopio

Jos tämä pitää paikkansa, niin saamme todennäköisesti uuden RDR:än vielä tämän konsolisukupolven aikana!

Jäsen Execta:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Execta

Lainaus Viestin lähetti alunperin Prokopjev (Näytä viesti)
    Jos tämä pitää paikkansa, niin saamme todennäköisesti uuden RDR:än vielä tämän konsolisukupolven aikana! :rolleyes:
    Mahtava uutinen. Luultavasti peli ei jatka Redemptionin tarinaa monestakin syystä, mutta mainittakoon nyt ainakin se, että tuossa ajankohdassa, mihin RDR sijoittui, villi länsi oli jo niin sanotusti "kuolemassa" ja moderni teknologia teki tuloaan. Varmasti seikkaillaan ihan uusilla hahmoilla ja aiemmassa ajankohdassa, sillä eihän Revolverinkaan tarina liittynyt mitenkään Redemptioniin. Taas kerran luvassa siis vain henkinen jatko-osa, veikkaan.

Mutta tuleeko tää sitten vielä tämän konsolisukupolven aikana? Rockstarin studiot kun tykkää työstää pelejänsä rauhassa vähintään sen 3-4 vuotta. Elleivät sitten aloittaneet tuon pelin tekoa lähes heti RDR:n jälkeen, niin sitten on hyvinkin mahdollista, että seuraava Red Dead -peli voisi tulla PS3:lle ja X360:lle. Itse ainakin veikkaan, että uudet konsolit saapuu vuoden 2014 lopulla ja ne julkistetaan sitä ennen E3-messuilla 2014.
    ► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-peliniTrophy-kokoelmani

Jäsen
    Paikka
    Seinäjoki
    Gamer IDt

PSN ID: tbnoerr

Hankin GOTY-version pari päivää sitten. Aloin tutkimaan hevosrotuja sillä haluan tietenkin nopeimman hevosen mitä maa päällään kantaa. Ilmeisesti sain heti alussa pelin parhaan hevosen eli "War horsen"? Sillä on vaalea harja ja häntä, muuten se on musta. Voiko tämä pitää paikkansa?

Olen ollut heppaan ihan tyytyväinen, vaikka se ei kovin nopealta tunnukaan, sillä se on helppo tunnistaa muista hevosista. Olisin vaihtanut sen siihen valkoiseen oriin pelin alkupuolen tehtävästä, mutta se tippui kalliolta ja kuoli hetki sen jälkeen kun olin saanut sen kesytettyä. Juoksin itse perässä ja kuolin yrittäessäni pelastaa sen. Sen jälkeen ei ole valkoista heppaa näkynyt. Harmitti hetken aikaa mutta ei enää jos minulla kerta on paras hevonen ja ihan ilmaiseksi saatuna

Jäsen Antudude:n Avatar
    Paikka
    Huoneeni
    Gamer IDt

PSN ID: antu92

Lainaus Viestin lähetti alunperin tbnoerr (Näytä viesti)
    Hankin GOTY-version pari päivää sitten. Aloin tutkimaan hevosrotuja sillä haluan tietenkin nopeimman hevosen mitä maa päällään kantaa. Ilmeisesti sain heti alussa pelin parhaan hevosen eli "War horsen"? Sillä on vaalea harja ja häntä, muuten se on musta. Voiko tämä pitää paikkansa?

Olen ollut heppaan ihan tyytyväinen, vaikka se ei kovin nopealta tunnukaan, sillä se on helppo tunnistaa muista hevosista. Olisin vaihtanut sen siihen valkoiseen oriin pelin alkupuolen tehtävästä, mutta se tippui kalliolta ja kuoli hetki sen jälkeen kun olin saanut sen kesytettyä. Juoksin itse perässä ja kuolin yrittäessäni pelastaa sen. Sen jälkeen ei ole valkoista heppaa näkynyt. Harmitti hetken aikaa mutta ei enää jos minulla kerta on paras hevonen ja ihan ilmaiseksi saatuna
    Jos oikein muistan niin tuo war horse oli ennakkotilaajien etu tietyissä kaupoissa sillon aikoinaan ja koska ostit GOTY editionin niin se tietenkin sisältää kaikki maholliset dlc:t ja lisärit eli kyllähän tuo pitää paikkansa.
    Questions are made to be answered, but what do we need answers for?
    Teen YouTubeen pelivideoita! http://www.youtube.com/user/TheOneAntudude

Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Muistaakseni American Standardbred (se musta heppa) tais olla nopeempi kuin War Horse, vaikka RDR:n Limited Editionin mukana tulleessa koodilappusessa hehkutetaankin, että mikään hevonen ei ole nopeampi tai voimakkaampi kuin War Horse.

EDIT: Täällähän nämä hevosrodut on lueteltu ja muistin oikein. War Horsella on vain enemmän healttia. Tuo valkonen Hungarian Half-bred on näköjään "statseiltaan" samanalainen kuin tuo War Horse. Itse tykkään moninpelissä tuosta eniten. Tosin War Horsea ei edes olekkaan moninpelissä.
    ► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-peliniTrophy-kokoelmani

Jäsen
    Paikka
    Jossakin Suomessa
    Gamer IDt

PSN ID: Salvellinus42

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt kattelin vähän tuota Red Dead Redemption Undead Nightmarea ja haluaisin tietää minkälainen se pelimaailma on? Kuinka avoin? Kuinka suuri?

Jäsen Makke87:n Avatar
    Gamer IDt

PSN ID: Makke87
    Eiköhän näille kysymyksille löydy ihan oma ketjunsakin?

Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Marvel (Näytä viesti)
    Nyt kattelin vähän tuota Red Dead Redemption Undead Nightmarea ja haluaisin tietää minkälainen se pelimaailma on? Kuinka avoin? Kuinka suuri?
    Undead Nightmaressa on sama pelialue kuin itse Red Dead Redemptionissa. Ja se on todella laaja. Varmaan jotain 3 kertaa laajempi entä GTA IV:ssä / Episodeissa. Jos et itse RDR:ää vielä omista, niin suosittelen ennemin sitä kuin tuota Undead Nightmarea, joka on semmoinen kymmentuntinen lisäri, kun taas itse RDR tarjoaa hupia viidenkymmenen tunnin edestä.

Jäsen
    Paikka
    Jossakin Suomessa
    Gamer IDt

PSN ID: Salvellinus42

Olen nyt niin lähellä tuon Undead Nightmaren ostamista että hirvittää Odotan vielä vähän aikaa jos joku haluaa vielä jotain pelistä sanoa.

Edit: Mikä tuo "Free Roam" on?
    Last edited by TT-2k; 12.05.2012 at 15:46.

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi