7suosittelee
Tämä on keskustelu Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin _TuomaZ_ Kysymys pelin läpäisseille: Karttaan on merkitty kysymysmerkki Blackwaterin kohdalle, siellä on henkilö joka kertoo sitten ...
WII prints money
Saisi R* alkaa jo väsäämään uutta RDRiä. Teen kuolemaa ku oottelen uutta osaa, jos semmoista nyt on ylipäänsä tulossa. Ties vaikka lois jo uutta osaa, muttei oo julkistanut asiaa vielä. Ite jos olisin ollu mukana tekemässä Red Dead Redemptionia, nii ois kauhee hinku tehä seuraavaa osaa. Mitenköhän nuo kestää? Upea peli kyllä, paras mitä koskaan oon pelannut. |
R* osaa vaan tehä pelejä.. V*tuttaa vaan ku kaveri rikko mun rdr, täytyy ostaa sitten toi goty jossai kohtaa, kun on niin loistava peli.... |
Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,
Pelit jotka on työn alla: Fear 2: Project origin, Fallout 3 (lakkautettu ainakin hetkeksi), Autot 2 trophyt, GTA IV (taas), Far Cry 2, Assassins creed, NHL 10 Be a pro, Just Cause 2,
|
Tiedättekös, että mikä minun hevosta vaivaa (tai peliä), kun pelaan Undead Nightmarea, niin hevoseni laukkaa aina suoraan oikealle, kuten jokin magneetti vetäisi sitä. Tiedättekö, että onko joku bugi tai kuuluuko jotenkin peliin? |
Jos kyseessä on zombihevonen, se kuuluu asiaan ja hevosta on helkkarin ärsyttävää ohjata. Melkein kaikki hevoset, mitä löytää villinä Undead Nightmaressa on zombeja, paitsi muutama erikoishepo, jotka onkin tämän lisärin yksi hauskimmista lisistä. Eräskin polle sytyttää kaikki elävät elikot tuleen jos juoksevat liian läheltä. |
Jos tämä pitää paikkansa, niin saamme todennäköisesti uuden RDR:än vielä tämän konsolisukupolven aikana! |
Mahtava uutinen. Luultavasti peli ei jatka Redemptionin tarinaa monestakin syystä, mutta mainittakoon nyt ainakin se, että tuossa ajankohdassa, mihin RDR sijoittui, villi länsi oli jo niin sanotusti "kuolemassa" ja moderni teknologia teki tuloaan. Varmasti seikkaillaan ihan uusilla hahmoilla ja aiemmassa ajankohdassa, sillä eihän Revolverinkaan tarina liittynyt mitenkään Redemptioniin. Taas kerran luvassa siis vain henkinen jatko-osa, veikkaan. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Hankin GOTY-version pari päivää sitten. Aloin tutkimaan hevosrotuja sillä haluan tietenkin nopeimman hevosen mitä maa päällään kantaa. Ilmeisesti sain heti alussa pelin parhaan hevosen eli "War horsen"? Sillä on vaalea harja ja häntä, muuten se on musta. Voiko tämä pitää paikkansa? |
Questions are made to be answered, but what do we need answers for?
Teen YouTubeen pelivideoita! http://www.youtube.com/user/TheOneAntudude
Muistaakseni American Standardbred (se musta heppa) tais olla nopeempi kuin War Horse, vaikka RDR:n Limited Editionin mukana tulleessa koodilappusessa hehkutetaankin, että mikään hevonen ei ole nopeampi tai voimakkaampi kuin War Horse. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Nyt kattelin vähän tuota Red Dead Redemption Undead Nightmarea ja haluaisin tietää minkälainen se pelimaailma on? Kuinka avoin? Kuinka suuri? |
Eiköhän näille kysymyksille löydy ihan oma ketjunsakin? |
Undead Nightmaressa on sama pelialue kuin itse Red Dead Redemptionissa. Ja se on todella laaja. Varmaan jotain 3 kertaa laajempi entä GTA IV:ssä / Episodeissa. Jos et itse RDR:ää vielä omista, niin suosittelen ennemin sitä kuin tuota Undead Nightmarea, joka on semmoinen kymmentuntinen lisäri, kun taas itse RDR tarjoaa hupia viidenkymmenen tunnin edestä. |
Olen nyt niin lähellä tuon Undead Nightmaren ostamista että hirvittää |
Last edited by TT-2k; 12.05.2012 at 15:46.