Tämä on keskustelu Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Mitäs helsvettiä, menin Thieves' Landingiin, niin alkoivat heti räiskimään päin näköä?...
Mitäs helsvettiä, menin Thieves' Landingiin, niin alkoivat heti räiskimään päin näköä? |
Kunnon sisäfilee olisi hyvä melee-ase. |
Kertokaas ny minulle että onko tämä ps3 versio grafiikaltaan oikeasti huono? Ilmestyykö talot vasta 10m päässä ja onko erämää vain harva puskaista aavikkoa? Onko hahmot, talot ja tekstuurit suttuisia ja tappaako nämä pettymykset peli iloa? |
Ei, 77 ei ole syntymävuoteni
Edelleen ihmettelen tätä piirtoetäisyyden ja pop-inin haukkumista PS3-versiossa... Tai no en oikeastaan. Taisivat pojat NeoFAGissa puhua täyttä paskaa PS3-versiosta. Kiinnittäkääpä seuraavalla pelikerrallanne huomiota pop-iniin. Niin vähäistä... Kyllä sillon sitä tapahtuu, kun vaikka kääntää kameran nopeasti taakse tms., mutta jos vaikka ratsastaa kohti auringonlaskua, niin ei mitään ilmesty tyhjästä, vaan ne tulee hiljalleen näkyviin. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Itekin laitoin koodin ja säikähdin kun oli heti kultaset aseet.. En todellakaan halua pelata peliä millään tupla famella tai muilla avuilla. Ei kai kaikki aseet ole nyt kultasia. Muuten joudun varmaan tilaamaan uuden pelin, koska avuja ei saa itse laitettua joko päälle tai pois, kuten olin ajatellut |
Hondo, He's Old School !!
Olen ns. "jumissa" siinä bonnien tehtävässä, jossa |
Asd, en todellakaan hallitse tuota. Jo toista tuntia jumitan siinä ja huhhuh... Eikun yrittämään uudestaan. |
WUUT! en kertaakaan ole tippunut villihevosen selästä en edes ekal kerralla. YOU EPIC FAIL |
im 19v Dj!! Käytössä Traktor S4 ja hankinnassa levarit tai CDJ soittimet lisäks
Mitä väliä on millä tasolla pelaa? Saako expertillä läpäisystä jonkun trophyn? Ite menen normaalilla, mut vahoin sen expert, että saan sen gunnslinger trophyn. Ihan loistava peli kyseessä. Yhtään liioittelematta paras peli, jota olen next gen konsolilla pelannut. |
Slay Radio - Go retro!
kyllä nimenomaan ilmestyy...kaupungissakin saattaa 5m ennen kohdetta ilmestyä tyhjästä tuoli talon eteen, välillä kallion lähellä näyttää et kallio loppuu, kunnes se yks kaks jatkuu. Armadillo on kauempaa välillä 2-3 talon kylä, kunnes menee lähemmäs niin taloja pompsahtelee sieltä täältä lisää, muutenkin puut jne kaik ilmestyy ihan tyhjästä ilman mitään kameran kääntämisiä |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.