Tämä on keskustelu FIFA 11 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Isaaru Itse testasin tuota pituutta juuri Kick Offissa. Kovasti näyttää siltä, että syy on alustassa. Mielenkiintoinen eroavaisuus ...
-Lewis Hamilton -Best Driver In Formula 1-
Ajateltiin frendin kanssa, että Fifa voisi olla hyvää vaihtelua Änärille 50 matsin voittoputken jälkeen, kun pelaa kimpassa netissä. Valioliigan alkaminenkin nosti himoja. |
Todennäköisesti EA on vetänyt sen jo pois jakelusta. |
Kun pelaa Career modea pelaajana, pystyykö mitenkään laittamaan itseään vetämään vapareita, pilkkuja yms? Jos ei niin miten siihen voisi vaikuttaa, että valmentaja haluaa juuri minut vetämään niitä. |
Some People Are Like Slinkies. Not really good for much, but bring a smile to your face when pushed down the stairs
Kiitos nopeasta vastauksesta. Toinen asia sitten, että miksi eivät nuo kaikki Accomplishmentsit aukea minulla? Esim. läpisyötöillä ja chippi läpisyötöillä pitää saada syöttöpisteitä ja olen saanut, mutta lukema pysyy nollassa. |
Nehän on vaikeus taso sidonnaisia. Eli siin accomplismetti kirjas o niit eri värei. se oranssi ni ne hommelit saa tehtyy millä tahansa vaikeus tasolla. hopeinen pitää olla vähintään semi-pro vaikeus taso. ja kultainen wordl class.. eli ne ns vaikeammat tehtävät ei rekisteröidy helpommalla tasolla jne. |
Some People Are Like Slinkies. Not really good for much, but bring a smile to your face when pushed down the stairs
Siis mitä ihmettä?? Onko muillakin FIFA 11 alkanut vaatia online-passia? Miten ihmeessä peli alkaa vaatia sellaista nyt, vaikka ei mitään sellaista ole aikaisemmin tarvinnut? |
GOAL: |
PSN: Olevinaa
Morjes! |
Last edited by Taisteluhemmo; 24.08.2011 at 19:52.
So what?
Kausi oli itsellä jotenkin älyttömän kiva, vaikkei se normaalista eronnut mitenkään. |
Kysytään myös täältä: Jos joltain löytyy käyttämätön FIFA 11 online passi, olisin kiitollinen jos luopuisit siitä. Ostin FIFA 11 käytettynä ja se koodi ei toiminut. Pistä yksityisviestillä, kiitos! |
- Make