13suosittelee
Tämä on keskustelu Resistance 3, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Oikeen viihdyttävä peli kyseessä. Huomattavasti yksinpeli parantunut huonon kakkosen jälkeen. Ympäristö on kyllä niin hienosti tehty jne. Yksinpeliä oon pelannu ...
Oikeen viihdyttävä peli kyseessä. Huomattavasti yksinpeli parantunut huonon kakkosen jälkeen. Ympäristö on kyllä niin hienosti tehty jne. Yksinpeliä oon pelannu chapter 11 nyt. Kuinka monta tässä pelissä näitä chaptereita on? Nettipelistä sen verran että kunhan korjaavat noi lagi piikit ni sit on hyvä. Muuten nettipelikin vaikutti oikein hyvältä. |
Chaptereitä on |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Loppuiko tuo Multiplayer Beta kun peli julkaistiin? Olisi mukavaa käydä muutaman kerran vielä pelailemassa, mutta ei löydä peliä johon liittyä. |
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Meikälle oli aika suuri pettymys tämä peli. Hemmetin huono tarina (jos verrataan kahteen ekaan) Törkeen helppo. (paitsi nyt kun superhumanilla vetää) ja mun mielestä täsä on tosi vähän nöitä örkki vihuja. Pääbossien puuttuminenkin oli aika ikävää. Muutama niitä löyty mutta enemmän ois saanu olla. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
sillein niin kuin re 2. eli voi löytää onlinesta co-oppiin pelaajia. Nyt nimen omaan pitää kaverilta löytyy peli. |
Kaveri löysi jotain erittäin mielenkiintoista tänään kun pelailtiin... |
Moninpeli on vaan yksinkertasesti ihan uskomattoman hauskaa. Yleensä vihaan kaikkia tollasia abilityjä, perkkejä ja streakeja, mutta jotenkin ne on tässä pelissä saatu tuomaan mahtavaa vaihtelua ja hulluja tilanteita jatkuvalla syötöllä räiskinnän keskelle. Nopeita ja luovia ratkaisuja joutuu koko ajan kyhäilemään. Aseiden eri ominaisuudet, shieldit, beaconit ja berserkit luovat täysin omintakeisen kokemuksen. |
[zD] zeroDignity
Eli R3:ssa täytyy olla tyyppi "hyväksytty" kaveriksi ennen kuin online co-op onnaa, se on ilmeisesti pointti? Aika vähän olen ns. tuntemattomien kanssa pelaillut co-oppia (aina joku kaveri listalta), joten en ole oikeastaan ajatellut miten se lopulta menee peleissä. |
Nyt peliä jo enemmän pelanneena (chapterit 18 ja MP lv 31) on kyllä ihmeteltävä, miten ovatkin Insomiacin pojat tehneet niin koukuttavan monipelin. En ole ollut niin kauhean innoissani CODin asettamista "standardeista" monipeleihin ja muutenkin olen aina ollut enemmän Battlefield-miehiä. Resistance 3:ssa kuitenkin killstreakit toimii loistavasti ja niistä saatavat palkintotasot ovat nerokkaan hulvattomat. Itselläni on berserk-perkki käytössä, eli berserk aukeaa yhtä tappoa aikaisemmin. Perkit ovat todella monipuolisia, mielikuvitukselllisia ja hauskoja. Välillä tulee oikein ongelmaa minkä perkin upgreidaisi, koska kaikissa on jotain hyvää. Pitää vaan miettiä mikä sopii omaan pelityyliin. |
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
Jep, ne eivät ole samanlaisia taivaalle tulevia tappokoneita kuin CoDissa, vaan joudut edelleen itse liikkumaan kentällä ja suorittamaan kaiken itse. Etenkin Augeria ja Combat Shieldiä voi käyttää joko taidokkasti tai sitten huomattavasti vähemmän taidokkaasti, toisin kuin jotain hävittäjälentäjää, joka antaa sinulle ilmaisia tappoja. |
[zD] zeroDignity
Tässä ei siis löydy tuota edellisen osan online modea, jossa taisteltiin tiimissä kimeroita vastaan? Se oli kyllä R2 parhautta. |
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Ei ole. Monen toivomus oli nimenomaan "palata" ykkösen meininkiin (jossa oli myös kampanja co-op - tosin vain offline) monessakin suhteessa ja kehittäjät ilmeisesti kuuntelivat. |
Kyllä. Eilen illalla Team Deathmatchia pelatessani omat tapot ja kuolemat kyllä taisivat täsmätä, mutta joukkueiden laskurit pysyivät visusti nollissa. Pelin loppuessa päädyttiinkin aina vaan tasapeliin toisensa jälkeen. Pari iltaa sitten pelatessani "Capture and hold"- pelimuotoa, ei alueiden valtaus toiminut kummallakaan tiimillä. Pelasin arviolta n. 20minuuttia ja sinä aikana ei kumpikaan joukkue saanut yhtään valtausta aikaan ja tappopistelaskurit olivat jumineet pisteisiin 492492 - 49249. Johdettiin siis aika roimasti |
Last edited by Meik81; 14.09.2011 at 11:41.
Niille jotka odottelevat Global Resistancen palkintoja aukenevaksi R3:seen, alla iloisia uutisia: |
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
Vielä ehtinyt paljoa verkkopeliin koskea, kuitenkin sen verran jotta makuun jo päässyt. Lisää viikonlopun aikana. Tässä kuitenkin kommenttivideoiden kuninkaan, itse Elpresadorin taidonnäyte: |
Slay Radio - Go retro!
1.03 pätsistä juttua. Ilmeisesti tulossa kohtapuoleen. Päivitys korjaa eritoten lagi/framerate asioita moninpelissä. |
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
No ainakin ne Insomniacilla reagoivat nopeasti onkelmiin toisin kuin monet muut kehittäjät(kröhöm,THQ-Homefront). |
Wanha käpy.