Tämä on keskustelu SNIPER Ghost Warrior [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Jos annan nyt vähän vahvan mielipiteen/kriittisen kommentin, niin: Tää peli on kyllä mun mielestä täys roska, pelin ykstoikkosuus puhuu puolestaan, ...
Jos annan nyt vähän vahvan mielipiteen/kriittisen kommentin, niin: |
Häh? Mulla maistuis semmonen multiplayer pensaassa kykkiminen muttakun ei niissä radoissa ole pensaita... |
Kyllä niitä pensaita on ku tarkkaa katot |
Olishan se ihan magee, ihan pelkkää mettää ja sellanen kuppi |
En meinaa jaksanu moninpelii yhtään. Ne vikat tehtävät ghost warrior campaingista oli kyllä hyviä. |
Juu, mun mielestä campaing on puolet parempi, kuin ite nettipeli. |
Nyt olisi Sniper: Ghost Warrior peli melko kattavasti kahlattu läpi, niin laitetaan pari sanaa fiilareita jakoon. Aika aliarvostetun tuntuinen peli, ainakin täällä meilläpäin. Omallakin frendilistalla vain harvoin spotannut yksittäisiä sankareita joilla peli päällä. Naamakirjassa kuitenkin tykkää lähemmäs 300 000 joten olisko sitten rapakon takana tuohon markkinointi puoleen satsattu enemmän. Tuo on kuitenkin jo ihan kohtuu suositun pelin fanimäärä. |
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.