Tämä on keskustelu Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin BF Jumalauta rupee keittämään, kun saa puolituntia yrittää kohdistaa tähtäyksen vihollista kohti. En tiedä miten tykkäät tähtäillä, ...
Computer says "No..."
BF3 stats
MP1st – Battlefield 3 Patch Details: Jets, Pistols, and UMP will be Adjusted and More Päivitystä pukkaa, siinä kait korjataan tuota tähtäämis ongelmaa ja muita pikku bugeja. |
- Make
Tähtääminen on tosissaan vaikeaa, samoten on todella hankala erottaa vihollista taustaa vasten. Niin kirjavat puvut ja kirjavat maisemat, että saa tuolla 42" telkkarillakin kyhjöttää klyyvari kiinni ruudussa, että näkee vihut riittävän aikaisin. |
eikös tossa alkuvalikon kohdassa my soldier pääse säätämään kun ton jenkin varusteita??? toinen kysymys kuinka paljon ekspaa saa/vai saako ollenkaan jos läpäsee yksinpelin? |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
AIM assistin otin pois asetuksista. Oli eilen ihan hauskaa pelailla conquestia ja rushia. |
No täytyy kokeilla tota sensin pienentämistä. |
Joo mulle kuka odotti yksinpeliltä vähintään samanlaista kuin Bad Company2 oli, on peli ainakin tähän asti ollut surkea pettymys. Eikä tuo Co-op;kaan vakuuta. |
For The Heart I Once Had
Jep, ensimmäinen kerta kun Battlefield tarjoaa yksinpelin. Nämä sivujuonteet Modern Combat ja Bad Companyt ovat sitä jo toki tehneet aiemmin. Itselle yksinpelit fps-räiskeessä ovat turha kummajainen, kurisioteetti. Ellei sieltä sitten löydy poikkeuksellisen hienoa tarinaa, pelkkä ampumata ei riitä. Onko jengi jatkossa valmiita enään maksamaan 8-10 tunnin räiskeestä täysihintaisen pelin hintalappua? Mobiilipuolen aivopesu kun opettaa nopeasti muutaman euron pikaviihteeseen. |
Slay Radio - Go retro!
Noniin, nyt on tullut joku 8h pelailtua tätä, ja kyllä tämä vaan upealta peliltä tuntuu! Jokainen matsi on aina vähän erilainen, riippuen oman squadin kokoonpanosta. Suurimmaksi osaksi on tullut pelattua tuolta assaulttia, vanhana medicinä selkärangassa tekohengitykset ja laastarit. Tuolla ensimmäisellä rynkyllä pärjännyt ihan hyvin, kun siihen saa äänenvaimentimen, pimeänäkövermeet ja käsituen niin eipä sitä muuta sitten tarvitakkaan. Helikopterilla ja hävittäjällä lentämisessä olen yhtä huono kuin aina ennenkin, mutta ampujan paikalla olo luonnistuu vallan mainiosti. |
PSN: distresso
Ei tuu mitään pelaamisesta kun toi tähtääminen on aivan totaalista rautakankipaskaa. Näyttöasetuksista kun pisti resoksi 576p niin johan rupes pelittään tähtäys betasta tutulla tavalla, mutta visuaalinen puoli oli sitten ihan nurinkurin. |
Ompelijat ovat hitaita ja voihan hohtimet
Eilen illalla tuli 4 tuntii pelailtuu. Ihan ok kenttiä, mut osa peliseurasta ihan urpoja. Pari italialaista jannuu oli 2 vika kentäs miun squadissa, ja seurasivat minuu nenä kiinni perseessä... |
Dear God, what have I done today... I tried to behave...
Eilen tuli tykitettyä moninpeliä monta tuntia, joten tässä omia kommentteja: |
PSN: Animal_FIN
Joo. Voitaisiin alkaa täällä Konsolifinissä pikkuhiljaa sopimaan jo joitakin Suomipeli-ajankohtia, jotta kaikki pääsisivät nauttimaan tästä pelistä. Tällä hetkellä fiilikset pelistä on aivan uskomattoman huonot, kun ei ole kertaakaan päässyt 3 muun mikkiä käyttävän suomalaisen kanssa pelaamaan. Aivan älyttömän surkea kokemus random-peliseuran kanssa. |
Mites jos teen uuden PSN-ID:n niin pystyykö sillä pelaamaan onlinessa tällä PS3:lla missä olen sen koodin käyttänyt vai onko se vain tuolla nickillä millä olen se käyttänyt? |
Oon avannut Assaultille tuon ACOG scopen (ACOG vai AGOC? :D). Pitääkö mun saada tappoja käyttäen sitä, jotta saan avattua seuraavan scopen (taisi olla se HOLO)? Ja sittenkö pitää taas HOLO scopella saada tappoja, jotta aukeaa sitä seuraava scope? |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani